2009-05-09, 23:41
Medlem
derangeds avatar
Att macka på ett riktigt fläskberg är en upplevelse som alla bör prova.
Inte för att det är bättre än en tajt, välskap donna.
Babben kommer aldrig att gå före Megan Fox.

Men... vid några tillfällen har jag välsignat kvinnor på eller över gränsen för dödlig fetma med min 28-tummare.
Det har sin lilla charm, ska man generalisera, så knullar de som om det vore för sista gången, även om de knappast orkar så länge.
Tar man dom bakifrån så osar det av bajsig svett och sedan länge instängda avgaser.
De har enorma rövar och pattar, är man på lite av perverst humör så kan man knulla dom i diverse olika veck på kroppen, begrava hela huvudet mellan deras skinkor, allt det där som inte går att göra med en dam på 52 kilo.

En val har jag riktigt trevlig minnen av, hon var bara strax över 20, men helt enorm. Jag pattknullade henne och trots att jag har en FB-kuk av den största modellen, så var det som om man petat med en tändsticka mellan pattarna.

Hon försökte rida mig, men orkade väl en 20 sekunder innan hon var på väg mot hjärtstillestånd.

Jag vände på henne och tryckte på henne ordentligt bakifrån, jag fick liksom dra undan ena skinkan för att kunna komma åt. Allting skvalpade och for omkring, sängen protesterade högljutt. Tur att man legat på sjön, annars hade jag blivit gravt sjösjuk.
Jag smiskade de enorma rövhalvorna ordentligt och det gillade hon, när jag lät en tumme glida in mot fisringen, så smet den in helt obemärkt!
Rätt var det var så var tre fingrar inne och hon reagerade inte ens. Så jag bytte glatt håll och körde på allt vad jag orkade.
Rejäla dofter av kärlek och gammal mat steg upp.
När jag drog mig ur och sprutade på hennes röv, så var ju det ett misstag. Det såg så patetiskt ut, en liten kladd mitt i bland allt kött.

Det jag skulle vilja prova är att bränna på en sjöko i en vattensäng.
Gärna på LSD, det vore riktigt häftigt.

Men fetton förblir för mig mest kuriosa.
Citera
2009-05-10, 00:05
Medlem
Jaovets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wembi
Jodå, det var gött.

Jag föredrar kvinnor med kvinnliga former framför dagens plankformade äckliga modeoffer. En riktig kvinna ska vara vävsvarvad.

om det endå fanns fler män som dig =')
Citera
2009-05-10, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rullkragen
Tjenis !

Ja det finns ju olika storlekar på vad som anses som fet och mullig !
Denna tjej är ganska stor men skulle tro att många av er pågar inte hade sagt nej till henne !
Söt i ansiktet och ser trevlig ut !
http://hosted.bigsophie.com/picsamples/487/09.jpg

Nästa är något större , så en del hade väl sviktat , ja även jag hade tackat nej till henne !
Men säkert är det flera som gärna velat ha henne !
http://www.fhpicturegalleries.com/bsv/37/p06.jpg

Man skall inte vara så kräsen , dom kan vara trevliga och söta , så några kilo är inget att bry sig på !
Måste vara bättre med en mullig tjej än inte ha någon tjej alls !

1. Varför klickade jag på länkarna?
2. Skulle aldrig.. någonsin kunna ha sex med en sådan tjockis.
3. Jag lever hellre i ensamhet och runkar än att bli tvingad att idka samlag med en sådandär.
Citera
2009-05-10, 01:01
Medlem
Dr. Wankensteins avatar
Jag har aldrig tryckt på en riktig tjockis men skulle gärna prova, man ska inte dö nyfiken.
Citera
2009-05-10, 01:15
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
Jag har aldrig fått möjligheten eller rättare sagt kunnat knulla skiten ur en fet äcklig j-vla padda. Jag är hemskt nyfiken på hur det var! Själv får jag inte upp den och tänder inte på dom, men vet att många killar lyckas. Jag har fått en avsugning av en och den var bra å andra sidan var jag 18 så då hade man lite mindre krav så att säga.

Alltså: Har du knullat en fet brud? Hur va det? Vad gjorde ni för ställlningar? Var det sjysst? Hur va fittsteken?

/Oldie

Edit: ursäkta, menar egentligen inte äckliga, smaken är som baken.

Mina damer och herrar, ni skulle bli mörkrädda om ni visste vilka schabrak jag bestigit i min dag…
En förmiddag i Göteborg, för många, många år sedan, vaknade jag sinnessjukt bakfyllekåt! Jag fick syn på en fruktansvärt fet kvinna, det blev fanemej solförmörkelse när hon tornade upp sig mot horisonten…
Nöden har ingen lag, så jag fick henne med mig…
När jag klättrade upp på henne, måste det ha sett ut som en spindel, som fastnat i en vetedeg…
Långt där inne mellan de åderbräckta låren, hängde fittan likt en död fladdermus.
Fittan… Tänk dig en solig dag på västkusten, du fyller en hink med blåmaneter och kör ner kuken i sörjan.
Jag har ångest ännu i dag för detta bakfylletilltag!
Citera
2009-05-10, 01:21
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
Varför är det bara feta läbbiga brudar som raggar upp oss??

Ni förtjänar kanske inte bättre...
Citera
2009-05-10, 01:57
Medlem
OggeOJs avatar
Har ni bara haft dåliga upplevelser med dem eller? Finns ju de som är aningen över mullig bara. Och vilken känsla.

Körde KK med en "kompis" och hon sög som en gud. Bäst hittils! (Om inte inte så många att jämföra med, dock inte den enda )
Citera
2009-05-10, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deranged
Att macka på ett riktigt fläskberg är en upplevelse som alla bör prova.
Inte för att det är bättre än en tajt, välskap donna.
Babben kommer aldrig att gå före Megan Fox.

Men... vid några tillfällen har jag välsignat kvinnor på eller över gränsen för dödlig fetma med min 28-tummare.
Det har sin lilla charm, ska man generalisera, så knullar de som om det vore för sista gången, även om de knappast orkar så länge.
Tar man dom bakifrån så osar det av bajsig svett och sedan länge instängda avgaser.
De har enorma rövar och pattar, är man på lite av perverst humör så kan man knulla dom i diverse olika veck på kroppen, begrava hela huvudet mellan deras skinkor, allt det där som inte går att göra med en dam på 52 kilo.

En val har jag riktigt trevlig minnen av, hon var bara strax över 20, men helt enorm. Jag pattknullade henne och trots att jag har en FB-kuk av den största modellen, så var det som om man petat med en tändsticka mellan pattarna.

Hon försökte rida mig, men orkade väl en 20 sekunder innan hon var på väg mot hjärtstillestånd.

Jag vände på henne och tryckte på henne ordentligt bakifrån, jag fick liksom dra undan ena skinkan för att kunna komma åt. Allting skvalpade och for omkring, sängen protesterade högljutt. Tur att man legat på sjön, annars hade jag blivit gravt sjösjuk.
Jag smiskade de enorma rövhalvorna ordentligt och det gillade hon, när jag lät en tumme glida in mot fisringen, så smet den in helt obemärkt!
Rätt var det var så var tre fingrar inne och hon reagerade inte ens. Så jag bytte glatt håll och körde på allt vad jag orkade.
Rejäla dofter av kärlek och gammal mat steg upp.
När jag drog mig ur och sprutade på hennes röv, så var ju det ett misstag. Det såg så patetiskt ut, en liten kladd mitt i bland allt kött.

Det jag skulle vilja prova är att bränna på en sjöko i en vattensäng.
Gärna på LSD, det vore riktigt häftigt.

Men fetton förblir för mig mest kuriosa.
Jag säger bara en sak: poesi!! bara på flashback kan man hitta strofer av detta sällan skådade slag jag har bara ett råd... sök förläggare!
Citera
2009-05-10, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Mina damer och herrar, ni skulle bli mörkrädda om ni visste vilka schabrak jag bestigit i min dag…
En förmiddag i Göteborg, för många, många år sedan, vaknade jag sinnessjukt bakfyllekåt! Jag fick syn på en fruktansvärt fet kvinna, det blev fanemej solförmörkelse när hon tornade upp sig mot horisonten…
När jag klättrade upp på henne, måste det ha sett ut som en spindel, som fastnat i en vetedeg…
Långt där inne mellan de åderbräckta låren, hängde fittan likt en död fladdermus.
Fittan… Tänk dig en solig dag på västkusten, du fyller en hink med blåmaneter och kör ner kuken i sörjan.
vilket bildspråk, vilka metaforer: "en spindel i en vetedeg"
Citera
2009-05-11, 23:33
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dasr
vilket bildspråk, vilka metaforer: "en spindel i en vetedeg"
+1, poetiskt nästan jepp!
Citera
2009-05-12, 00:25
Medlem
Ipwns avatar
Citat:

hehe tack för dagens skratt, mycket bra skrivet. Nu kan jag sätta mig och göra mina tråkiga hemuppgifter med ett leende på läpparna
Citera
2009-05-12, 14:26
Medlem
extremesantas avatar
Citat:

Haha nu var denna trista dag på jobbet räddad.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in