2023-09-09, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Hørte på den, bare fordi jeg kjeder meg litt akk i dag.
Det jeg mener om slike "klarsynte", er at de utnytter folk i sårbare situasjoner på det mest grusomme. Hun sier feks. at det kan se ut som det vil skje et drap til, på en i JAH sin krets, om ca.1 mnd. Det burde vært ulovlig å komme med slike "spådommer", når man kan tenke seg hvordan JAH sine nærmeste har det akkurat nå.
Ellers har jo hun også vært inne på forumet her, og lest seg opp på ting som hun sier. Der er ikke en eneste opplysning om JAH, som er ukjent.
Jeg blir så forbanna på slike msk, som utnytter andre på denne forferdelig ondskapsfulle måten.

Ja må selvfølgelig ta sånt med en STOR klype salt men uansett interessant å høre hva sånne også kan komme med.
Citera
2023-09-09, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumbo85
Jeg tror at skuddene i terrassegulvet kommer pga en kamp om pistolen. Jonas ankommer hytta fordi han tror han skal gjøre en jobb. Snur bilen på plassen til høyre for hytta fordi han er tross alt litt paranoid og fordi det er lurt. Sender kartbildet til en kompis før han går ut av bilen og opp på terrassen fra høyre side. Når han kommer opp på terrassen så kommer det en fyr fra hytta sin venstre side med en pistol. Jonas som det er litt tæl i går til angrep på fyren og det blir avfyrt skudd som treffer terrassegulvet. Fyren snubler og Jonas ser muligheten til å løpe, men det er vanskelig å løpe fra en kule så han får et skudd i ryggen før han kommer seg inn i bilen å kjører. Fyren får sjokk over at Jonas kom seg unna så han løper gjennom skogen til den svarte SUV-en.
Jonas kommer seg rundt svingen før han kjører av veien og dør.
Enig at dette er den beste teorien.

Jeg hadde trodd det skulle bli et veldig synlig blodspor på grusen, og hvit presenning, men utover det stemmer det bra.
Citera
2023-09-09, 00:19
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Ja må selvfølgelig ta sånt med en STOR klype salt men uansett interessant å høre hva sånne også kan komme med.
Er det ikke lukka forum der dere kan sitte og diskutere slike spådommer, etc.?
Etter min mening burde hun vært sikta for grovt bedrageri, og bura inne. Det verste med det, er at de framstår som om de "hjelper" noen...i sårbare situasjoner.
Citera
2023-09-09, 00:21
Medlem
Mulig jeg var litt rask, att det bare er den 1plaststolen som er borte. Den ene andre stolen ser ut til å være klappet sammen å lagt på putekassen.
Citera
2023-09-09, 00:22
Medlem
Citat:
I flukt med plattingen eller litt høyere og la meg anta at skytteren sto så vil det være fullt mulig å plante skudd i de plankene.
Ligger ikke hytta på en høye? Sånn det ser ut så må man ganske langt unna for å komme opp på samme høye som hytta. I alle fall foran hytta der plattingen er.
Citera
2023-09-09, 00:22
Medlem
Citat:
Da må skogkanten være høyere opp enn hytta.

Det er den
Citera
2023-09-09, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Er det ikke lukka forum der dere kan sitte og diskutere slike spådommer, etc.?
Etter min mening burde hun vært sikta for grovt bedrageri, og bura inne. Det verste med det, er at de framstår som om de "hjelper" noen...i sårbare situasjoner.

Om man er såkalt synsk eller bare har en vill fantasi så er vel det åpent for alle her inne eller? Har da lest ganske mye ville teorier om hva som kan ha skjedd med JAH her inne.
Citera
2023-09-09, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Enig at dette er den beste teorien.

Jeg hadde trodd det skulle bli et veldig synlig blodspor på grusen, og hvit presenning, men utover det stemmer det bra.
Han kan jo komme seg til bilen før han begynner å blø, men da forsvinner blodsporene på stolene.
Citera
2023-09-09, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det er den
Tenker du skrått til høyre bak hytta?
Citera
2023-09-09, 00:27
Medlem
Citat:
Tenker du skrått til høyre bak hytta?

Den kollen som jeg la ut
Citera
2023-09-09, 00:29
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Om man er såkalt synsk eller bare har en vill fantasi så er vel det åpent for alle her inne eller? Har da lest ganske mye ville teorier om hva som kan ha skjedd med JAH her inne.
Det er INGEN som skriver at de påstår at en av JAH nærmeste krets, kan forventes å bli drept om 1 måneds tid. Der ligger forskjellen.
Citera
2023-09-09, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Den kollen som jeg la ut
Selvsagt. Litt sent og jeg er trøtt. Den Kollen er perfekt hvis man skal skyte noen fra avstand så det er mulig det har skjedd, men da var det det med lommeboka? Hvordan havnet den der?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in