2023-09-08, 05:05
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atamon
Du som har miljonen i Anoto, prova att lägga en säljorder utan limit på 100k idag och se vad som händer!

Ledtråd: Gruvhiss!

Varför det? Det finns hela tiden storblock på sälj 😅
Jag vill inte bli av med mina än pålänge 😘
Citera
2023-09-08, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Så roligt lär vi knappast få 😘
Jorå det kommer!
Lita på mig!

Trevlig dag!
Citera
2023-09-08, 10:36
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rivet
Jorå det kommer!
Lita på mig!

Trevlig dag!

Lita på dig som hatar Anoto? Nääää hahahaha, jag investerar inte på känslor...

👀 0,2xxx.....😂😅😂😅😮😂

Kronan nästa, trust me 😁
Citera
2023-09-08, 10:42
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Fast det går ju inte att köpa för 100k på dessa nivåer och inte att sälja heller!

Igår och idag kan du lätt köpa för 100k som du sa att det inte går.. Som alla andra dagar..Så otroligt mkt skitsnack från hatarna här 😅😂😅😂😅
Hojta till vem som sålde, skulle va kul och se vem som försöker hålla kursen i schakt hehe
Citera
2023-09-08, 10:45
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Igår och idag kan du lätt köpa för 100k som du sa att det inte går.. Som alla andra dagar..Så otroligt mkt skitsnack från hatarna här 😅😂😅😂😅
Hojta till vem som sålde, skulle va kul och se vem som försöker hålla kursen i schakt hehe

Det går att köpa för 100 k men då drar kursen iväg och försöker man sälja för 100 k så rasar den.
Citera
2023-09-08, 11:03
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Det går att köpa för 100 k men då drar kursen iväg och försöker man sälja för 100 k så rasar den.

Drar iväg.. 0,005 öre.. ja jävlar, allt är relativt 😂😂😂
🤡🤡🤡
Ja ni ser vad jag menar hehe...
Citera
2023-09-08, 11:19
Medlem
Citat:
Lita på dig som hatar Anoto? Nääää hahahaha, jag investerar inte på känslor...

👀 0,2xxx.....😂😅😂😅😮😂

Kronan nästa, trust me 😁
Du har nog missuppfattat något tror jag.
Jag hatar inte Anoto.
Jag har däremot ganska kul när jag följer denna tråd!
Haussartrollet går bananas...

Trevlig dag!
Citera
2023-09-08, 11:32
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Du har nog missuppfattat något tror jag.
Jag hatar inte Anoto.
Jag har däremot ganska kul när jag följer denna tråd!
Haussartrollet går bananas...

Trevlig dag!

Klart du gör.. varför annars önska 0,2xx och prata strunt och lögner dagarna i ända som en 🤡😅😅😅
Jag tror du kommer bli så.besviken iaf om ett tag 😘
Citera
2023-09-08, 11:37
Medlem
Citat:
Klart du gör.. varför annars önska 0,2xx och prata strunt och lögner dagarna i ända som en 🤡😅😅😅
Lugn och fin!!
Återigen "missförstår" du mig!
Jag önskar inte 0.2xx:- utan det är vad jag ser i framtiden.
Vad ljuger jag om?

Tolv spänn är billigt sa Haussartrollet och Fånen....

Trevlig dag!
Citera
2023-09-08, 11:50
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Lugn och fin!!
Återigen "missförstår" du mig!
Jag önskar inte 0.2xx:- utan det är vad jag ser i framtiden.
Vad ljuger jag om?

Tolv spänn är billigt sa Haussartrollet och Fånen....

Trevlig dag!

Jag är lugnet själv 😊

Kommentarer från VD
Anoto Korea
Anoto Korea har inlett utvecklingen av nästa generations penna som ersätter pennan AP701. Den nya pennan är designad för att möjliggöra storskalig produktion i stora kvantiteter och för att förbättra dess formfaktor med mindre diameter och längd. Denna penna är planerad att gå i massproduktion i maj/juni 2024.
Pennan kommer att vara den huvudsakliga pennan som kommer användas av KAIT tillika som att den
kommer att fungera som en ny lågprispenna för konsumentmarknaden för Livescribe.

Livescribe
Vi har nu slutat sälja Symphony-pennor eftersom företaget förbereder sig för storskalig produktion av AP701-pennor för KAIT.
Livescribe har i stället förberett sig på en ökning av försäljningen från tredje kvartalet i år och framåt för Echo II-pennor för Back to School- och Black Friday-beställningar.
Ett av de viktigaste initiativen för Livescribe är utvecklingen av en ny mobilapp. Den nya mobilappen syftar till att förbättra kundanvändningen och ge enkel åtkomst. Den första versionen av den nya appen förväntas släppas i oktober/november i år.

"OEM
Segmentet tillhandahåller pennor med tillhörande teknologi och annan hårdvara såsom
dockningsstationer, vilka anpassas efter kundens önskemål och marknadsförs under kundens
eget varumärke.
Vi utvecklar för närvarande en ny penna framtagen för storskalig tillverkning och förväntar oss att
kunna lansera denna penna under första halvåret 2024."

"Knowledge AI (KAIT)
KAIT fortsätter att expandera till andra regioner i Mellanöstern. Vi är nu egagerade i två ytterligare
länder i regionen. Dessutom förbereder vi för en expansion till Storbritannien både inom
provförberedelse för b2c-marknaden och b2g (Business to Government) för PPA-marknaden
(Planning, Preparation and Assessment)."

👏👏👏😘
Citera
2023-09-08, 12:57
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Jag är lugnet själv 😊

Kommentarer från VD
Anoto Korea
Anoto Korea har inlett utvecklingen av nästa generations penna som ersätter pennan AP701. Den nya pennan är designad för att möjliggöra storskalig produktion i stora kvantiteter och för att förbättra dess formfaktor med mindre diameter och längd. Denna penna är planerad att gå i massproduktion i maj/juni 2024.
Pennan kommer att vara den huvudsakliga pennan som kommer användas av KAIT tillika som att den
kommer att fungera som en ny lågprispenna för konsumentmarknaden för Livescribe.

Livescribe
Vi har nu slutat sälja Symphony-pennor eftersom företaget förbereder sig för storskalig produktion av AP701-pennor för KAIT.
Livescribe har i stället förberett sig på en ökning av försäljningen från tredje kvartalet i år och framåt för Echo II-pennor för Back to School- och Black Friday-beställningar.
Ett av de viktigaste initiativen för Livescribe är utvecklingen av en ny mobilapp. Den nya mobilappen syftar till att förbättra kundanvändningen och ge enkel åtkomst. Den första versionen av den nya appen förväntas släppas i oktober/november i år.

"OEM
Segmentet tillhandahåller pennor med tillhörande teknologi och annan hårdvara såsom
dockningsstationer, vilka anpassas efter kundens önskemål och marknadsförs under kundens
eget varumärke.
Vi utvecklar för närvarande en ny penna framtagen för storskalig tillverkning och förväntar oss att
kunna lansera denna penna under första halvåret 2024."

"Knowledge AI (KAIT)
KAIT fortsätter att expandera till andra regioner i Mellanöstern. Vi är nu egagerade i två ytterligare
länder i regionen. Dessutom förbereder vi för en expansion till Storbritannien både inom
provförberedelse för b2c-marknaden och b2g (Business to Government) för PPA-marknaden
(Planning, Preparation and Assessment)."

👏👏👏😘

Det låter ju fantastiskt!
Du råkar inte händelsevis ha någon uppgift om NÄR allt detta fantastiska ska ske? I år? Nästa år? 2025, 2027...2127....2227...?

Att pengarna är slut inom sex månader är dock säkerställt.
Citera
2023-09-08, 13:03
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Det låter ju fantastiskt!
Du råkar inte händelsevis ha någon uppgift om NÄR allt detta fantastiska ska ske? I år? Nästa år? 2025, 2027...2127....2227...?

Att pengarna är slut inom sex månader är dock säkerställt.

Visst gör det 😁
Vem vet 😊 Enda man kan göra är att vänta och driva tiden med att driva med er 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in