2023-09-07, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet85
Och vart har du hört det, vem har sagt det? kan man inte försöka ge trovärdig källa på engång annars kan man ju kasta ur sig påståenden och kanske-personer hej vilt.

Har jag skrivit kanske? Hade jag gissat hade jag väl skrivit ett frågetecken efter!? skulle inte skriva om jag inte hade säkra uppgifter. Och varför ska jag ange min källa i en tråd på Flashback?
Citera
2023-09-07, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heccan
Har jag skrivit kanske? Hade jag gissat hade jag väl skrivit ett frågetecken efter!? skulle inte skriva om jag inte hade säkra uppgifter. Och varför ska jag ange min källa i en tråd på Flashback?

Du har säkert på fötterna. Men många tvärsäkra påståenden på Flashback visar sig sen vara tagna ur luften så vi får nog ha överseende med viss skepsis.
Citera
2023-09-07, 16:24
Medlem
Om de är JK har jag svårt se att det skulle vara sanning.. vet att många man kan säga "det kan man ej tro om" är sådana som skulle mörda/våldta m. m.. men alltså JK ha för mycket att förlora på att göra en sådan sak och känner bara inte några sådana vibbar alls från han. säkert nån brud som lyckats förföra han o sen ser sin chans få lite uppmärksamhet för han kanske dissade henne efter o inte är intresserad av att dejta. men men de återstå att se vilken info som kommer fram och vad de är som verkar ja hänt.
Citera
2023-09-07, 17:18
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duel
https://www.svt.se/nyheter/sapmi/sam...n-for-valdtakt

Haha det här är fan det dummaste jag sett, det finns liksom 3-5 samiska "kändisar" totalt i hela Sverige, också går dom ut med den beskrivningen oh lord! Dom kan lika gärna bara skriva ut hela namnet nu ju

Älskar fan SVT!!!! Om han inte döms nu blir det kul att se dom försvara den här publiceringen.
Citera
2023-09-07, 17:39
Medlem
Dömd för trafikbrott tidigare, är JK det?
Citera
2023-09-07, 17:42
Medlem
Tydligen en från Bonde söker fru…han verkade så snäll🙈
Citera
2023-09-07, 17:42
Medlem
Det är nog rätt många som inte "känner vibbar" från sina våldtäktsmän/mördare/misshandlade osv... Men du har säkert koll...

Lite halvunken syn på tjejer det där - att någon bara vill ha lite uppmärksamhet pga att han inte vill dejta eller what ever. Det kan ju faktiskt vara så att en tjej har sagt nej här går min gräns, eller? Och att han (vem han nu är) har tagit ett stort kliv över den gränsen.
Men, det lär väl visa sig.
Oavsett så är ju människan uthängd här på FB (och av SVT vad det verkar som).
Citera
2023-09-07, 17:47
Medlem
tempeZZts avatar
Det är J-K.

Häktningsframställan:

https://delafil.se/284170407827c32c/...allan_umea.pdf
Citera
2023-09-07, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet85
Om de är JK har jag svårt se att det skulle vara sanning.. vet att många man kan säga "det kan man ej tro om" är sådana som skulle mörda/våldta m. m.. men alltså JK ha för mycket att förlora på att göra en sådan sak och känner bara inte några sådana vibbar alls från han. säkert nån brud som lyckats förföra han o sen ser sin chans få lite uppmärksamhet för han kanske dissade henne efter o inte är intresserad av att dejta. men men de återstå att se vilken info som kommer fram och vad de är som verkar ja hänt.
Fyfan vad du surrar i nattmössan. JK är en unken typ, falsk som satan och när det slår om i huvudet är han både våldsam och kvinnohatare.
Citera
2023-09-07, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cato-1981
Det är nog rätt många som inte "känner vibbar" från sina våldtäktsmän/mördare/misshandlade osv... Men du har säkert koll...

Lite halvunken syn på tjejer det där - att någon bara vill ha lite uppmärksamhet pga att han inte vill dejta eller what ever. Det kan ju faktiskt vara så att en tjej har sagt nej här går min gräns, eller? Och att han (vem han nu är) har tagit ett stort kliv över den gränsen.
Men, det lär väl visa sig.
Oavsett så är ju människan uthängd här på FB (och av SVT vad det verkar som).

skrev ju precis att det ofta är så man känner/tänker om/för sådana som begår sådana brott??

Halvunken syn på tjejer? Jag är tjej själv och jo det är ofta man ser sådant också, att tjejer ljuger för att hämnas.

Ja det ska bli intressant att läsa vad det är som har hänt och som han är misstänkt för.
Citera
2023-09-07, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hattkillen
Fyfan vad du surrar i nattmössan. JK är en unken typ, falsk som satan och när det slår om i huvudet är han både våldsam och kvinnohatare.

Jaså? så du vet det? har han varit våldsam tidigare och på vilka sätt är han kvinnohatare, låtee som du känner honom?
Citera
2023-09-07, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hattkillen

Källa på det?
Avis för att han är snygg eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in