2023-09-06, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Detta är motsatsen till kränkande fotografering. Detta pojkarna gör här är grundlagsrätt.
Dummaste jag har hört det var ett fett misstag att lägga ut videon på tiktok och det är helt uppenbart att det var hela syftet med att provocera kvinnan.
Citera
2023-09-06, 21:16
Medlem
Tro du att ifall det var en vit medelålders man som betett sig likadant mot några arabungar att Jack Werner stått i TV och klagat på publiceringen?

Tror du man ens reflekterat en sekund över att man gjort en nyhet av det i Aktuellt?

Tror du den vite medelålders mannen hade fått ett snyftreportage?
Citera
2023-09-06, 21:17
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Den där kvinnan är ingen överklass. Hyresrätt och gammal bil. Beteendet är förmodligen grundat i någon personlighetesstörning.

Det finns många som lever ett liv över sin normala samhällsklass. Hennes beteende beror sannolikt på att hon är en bortskämd bitch som är van att få sin vilja fram.
Citera
2023-09-06, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus
Tro du att ifall det var en vit medelålders man som betett sig likadant mot några arabungar att Jack Werner stått i TV och klagat på publiceringen?

Tror du man ens reflekterat en sekund över att man gjort en nyhet av det i Aktuellt?

Tror du den vite medelålders mannen hade fått ett snyftreportage?

Det självklara svaret är nej. Helvete vilket enormt hyckleri. Jag kan helt ärligt inte förstå hur debatten försöker vridas till att det är synd om kvinnan som betett sig som ett svin mot barn.
Citera
2023-09-06, 21:20
Medlem
Bigfatandhappys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sopnisse
Hoppas hon tar upp näthatet och rasismen som hon blivit utsatt för bl.a här.

Men herregud. "Jag har burit på en stor sorg och inte tagit tag i mina problem". Visst, så kanske det är men det ger henne inte rätt att bete sig som hon gjorde. Vad var det som föranledde händelsen? Jo, eftersom jag var där och bevittnade hela spektaklet så var kvinnans hund inte kopplad och sprang iväg efter killarnas basketboll. Kärringen kopplade hunden och tyckte att killarna var ena snåla jävlar som inte lät hennes hund leka med deras basketboll.

Men nu ska man gråta ut i TV och "buu...huu" mitt liv är förstört och jag har blivit stämplad som "idiot".

Tacka fan för det.
Citera
2023-09-06, 21:21
Medlem
Kom inte fram så mycket nytt från kvinnan i kvällens Aktuellt. Inte mer än att hon har mått psykiskt dåligt en tid och att hennes utbrott berodde på en ”tidigare interaktion” med killarna. Vad det handlade om berättade hon aldrig. Fick lite psykopat-vibbar av henne.
Senast redigerad av termometern 2023-09-06 kl. 21:28.
Citera
2023-09-06, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Ja, det verkar så. Hoppas hon är ärlig och berättar varför det blev som det blev när hon mötte tonåringarna och inte börjar skylla ifrån sig. Egentligen skulle killarna vara med också för att vi ska få hela bilden, från början till slutet.
Håller med, killarna borde vara med hittills har vi inte sett nånting av dem
Citera
2023-09-06, 21:24
Medlem
Vidrigt beteende men vad triggade henne?
Citera
2023-09-06, 21:25
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Det finns många som lever ett liv över sin normala samhällsklass. Hennes beteende beror sannolikt på att hon är en bortskämd bitch som är van att få sin vilja fram.

Personlighetsstörning utan tvekan.
Citera
2023-09-06, 21:25
Avslutad
Killen som filmade sa att han inte skulle lägga ut filmen på nätet, ändå gjorde han det. Han har förlorat sin heder.
Citera
2023-09-06, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigfatandhappy
Men herregud. "Jag har burit på en stor sorg och inte tagit tag i mina problem". Visst, så kanske det är men det ger henne inte rätt att bete sig som hon gjorde. Vad var det som föranledde händelsen? Jo, eftersom jag var där och bevittnade hela spektaklet så var kvinnans hund inte kopplad och sprang iväg efter killarnas basketboll. Kärringen kopplade hunden och tyckte att killarna var ena snåla jävlar som inte lät hennes hund leka med deras basketboll.

Men nu ska man gråta ut i TV och "buu...huu" mitt liv är förstört och jag har blivit stämplad som "idiot".

Tacka fan för det.

Ni är på väg att driva henne till självmord, sjukt vilka proportioner det har tagit. Ifall det hade varit en vuxen svensk och invandrarungdomar hade ni suttit och hyllat utbrottet, hycklare.
Citera
2023-09-06, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman

Precis, helt rätt att hon hängdes ut. Så trött på människor som tar ut sina aggressioner på andra och sedan kommer undan med det. Får man inga konsekvenser så fortgår det hela. Låt detta bli ett varnande exempel på att vi ska bete sig oss vänligare emot varandra.

Som jag förstått det så var pojkarna 14 år gamla. I aktuellt benämner dom pojkarna som tonåringar för att släta över det hela och få dom att framstå som mer vuxna. En vuxen människa ska bete sig vuxet och ett barn är ett barn.

Tycker inte Jack Werner hade mycket att komma med i aktuellt klippet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in