2023-09-06, 16:35
Medlem
GertBennys avatar
Regeringskinesen verkar vara en kvinna med attityd och tåga i. Mer sånt i Sverige tycker jag!
Citera
2023-09-06, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Alla har också mött en Karen förut, kul att hitta offer och lägga skulden på dom, använder du alltid den logiken?
Nu är det faktiskt kvinnan på videon som har blivit utsatt för brott inte tvärtom,

Provocerande ungdomsgäng kan vara roliga till en viss gräns men jag tror att nu 2023 har de flesta tröttnat på deras "humor "
Citera
2023-09-06, 16:38
Medlem
Citat:
Det vi vet är att hon beter sig väldigt olämpligt mot barn, det tycker jag att man kan fördömma. Tycker du man kan fördömma mordet på Einar eller ska man skippa det då man inte vet exakt varför folk gjorde som dom gjorde?

Jag skrev "Jag försvarar absolut inte hennes beteende". Läste du inte vad jag skrev eller?

Jag menar att även fast hon skulle tagit en AK-47 och skjutit ner alla personer där. Så borde man ändå inte dra förshastade slutsatser. Man borde försöka istället försöka komma på varför hon gjorde så. Men i vilket fall som helst, skulle inget rättfärdiga hennes beslut att mörda alla personer där.
Citera
2023-09-06, 16:38
Medlem
Jofs avatar
Vem vet. Hon kanske hade rätt i sak.
Citera
2023-09-06, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HayabusaMannen
Jag skrev "Jag försvarar absolut inte hennes beteende". Läste du inte vad jag skrev eller?
Ja jag läste att du skrev att du inte försvarade hennes beteende och sen läste jag när du försvarade hennes beteende. Förstår du vad du skriver?

Citat:
Ursprungligen postat av HayabusaMannen
Jag menar att även fast hon skulle tagit en AK-47 och skjutit ner alla personer där. Så borde man ändå inte dra förshastade slutsatser. Man borde försöka istället försöka komma på varför hon gjorde så. Men i vilket fall som helst, skulle inget rättfärdiga hennes beslut att mörda alla personer där.
Så med andra ord kan man inte dra slutsatser om nånting då man aldrig kan vara säker på att man har hela bilden, lev du efter det mottot om du är för feg för att ta ställning.
Citera
2023-09-06, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Regeringskinesen verkar vara en kvinna med attityd och tåga i. Mer sånt i Sverige tycker jag!

Nej det är fult att ha karaktär och pondus i Sverige.
Citera
2023-09-06, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnyaOlsen
Nu är det faktiskt kvinnan på videon som har blivit utsatt för brott inte tvärtom,

Provocerande ungdomsgäng kan vara roliga till en viss gräns men jag tror att nu 2023 har de flesta tröttnat på deras "humor "

Vilken video har du sett när hon blev utsatt för brott? Hon tog deras boll som hon skulle ha till sin hund, dom ville inte det och hon kalla dom fula och snåla pga det.
Citera
2023-09-06, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Vilken video har du sett när hon blev utsatt för brott? Hon tog deras boll som hon skulle ha till sin hund, dom ville inte det och hon kalla dom fula och snåla pga det.

Det kan ha hänt något innan de började filma.
Citera
2023-09-06, 16:52
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag är inte eritrean.

Jag bryr mig om pojkarna, men jag vill ju inte att de ska hamna i trubbel. De skulle bara ha polisanmält henne och visat filmen för polisen.
Den polisanmälan hade nog hamnat långt ner i en hög och OM det hade gått vidare så hade den påföljden blivit löjligt låg. Det svider nog betydligt mer för henne att bli uthängd i media.
Det hade ju varit intressant att få veta vad som hände innan filmen startade. Var det kanske något i pojkarnas beteende som gjorde att hon tog bollen? Eller gick hon bara fram och tog den?
Citera
2023-09-06, 16:56
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnyaOlsen
Vilket brott är det HON blivit utsatt för?
Citera
2023-09-06, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopnisse
Det kan ha hänt något innan de började filma.

Men vad är problemet, ge mig bevis då men det verkar vara svårt.
Citera
2023-09-06, 17:00
Medlem
Citat:
Ja jag läste att du skrev att du inte försvarade hennes beteende och sen läste jag när du försvarade hennes beteende. Förstår du vad du skriver?

Så med andra ord kan man inte dra slutsatser om nånting då man aldrig kan vara säker på att man har hela bilden, lev du efter det mottot om du är för feg för att ta ställning.

När i helvete har jag försvarat hennes beteende? Det har jag nämligen inte gjort. Det enda jag försökt att säga till folk att inte dra förhastiga slutsatser. Klart ni kan försöka döma henne och snacka skit om henne, vilket jag förstår. Men jag undrar om folk skulle snacka skit om henne om hon hade en bra orsak att göra så tex.? För det kan vi inte veta.

Så man kan ju såklart vara arg på henne eftersom hon betedde sig sådär. Men vi vet inte anledningen varför hon betedde sig sådär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in