2023-09-05, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeMySun
Det er en *ørgen *alao *vinterud som har fråtrådt som styrets leder. Også har *lenn *tormo gått inn som leder.

Så du bare litt på nb du også. Eller så du hele artikkelen? For meg ser det ut som at en med polsk navn har tatt over. Men som sagt ser ikke mye .
Citera
2023-09-05, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderingwoman
Så du bare litt på nb du også. Eller så du hele artikkelen? For meg ser det ut som at en med polsk navn har tatt over. Men som sagt ser ikke mye .

Leste kunngjøringer på Brønnøysundregisteret. Det er *tormo som er styrets leder der, pr dags dato.
Citera
2023-09-05, 09:14
Medlem
Citat:
Leste kunngjøringer på Brønnøysundregisteret. Det er *tormo som er styrets leder der, pr dags dato.

Det stemmer det jeg sa. Han Jørgen gikk fra firma som daglig leder i august 2022 så tok G over. Det med at G har gått nå skjedde 19 august I år. Mulig det tar litt tid før det blir oppdatert på proff.no
Citera
2023-09-05, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderingwoman
Det stemmer det jeg sa. Han Jørgen gikk fra firma som daglig leder i august 2022 så tok G over. Det med at G har gått nå skjedde 19 august I år. Mulig det tar litt tid før det blir oppdatert på proff.no

Jeg forholder meg ikke til proff.no,men til Brønnøysundregisteret. Og ifgl de er G fortsatt styrets leder. Se link
https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=924451742
Citera
2023-09-05, 09:46
Medlem
Jeg begynner å slite litt med å se linken mellom drapet på JAH og hendelsen på Modum...bortsett fra at det ble brukt motorsykkel i det ene tilfellet og kanskje i det andre. Ser vel også ut som to ulike persongallerier som i liten grad krysser hverandre.

eller har jeg gått glipp av noe her?
Citera
2023-09-05, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Jeg begynner å slite litt med å se linken mellom drapet på JAH og hendelsen på Modum...bortsett fra at det ble brukt motorsykkel i det ene tilfellet og kanskje i det andre. Ser vel også ut som to ulike persongallerier som i liten grad krysser hverandre.

eller har jeg gått glipp av noe her?

Enig, det er ikke sånn at alt som skjer på Ringerike og omegn har noe med Jonas-saken å gjøre.
Tråden er blitt en konspi-tråd.
Citera
2023-09-05, 11:15
Medlem
Citat:
Yupp, skjedde på Drolsum. Adressene og person det ref til er på Vestfossen. Så.....

Det er adressen dette skjedde på i drolsum jeg er ute etter. Hvem eier huset der dette skjedde?

Kan for øvrig bekrefte at det er slutt mellom søstera til J og ma*s ar*e. Han var dog i begravelsen med henne, på første rad med resten av familien
Citera
2023-09-05, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Susa94
Det er adressen dette skjedde på i drolsum jeg er ute etter. Hvem eier huset der dette skjedde?

Kan for øvrig bekrefte at det er slutt mellom søstera til J og ma*s ar*e. Han var dog i begravelsen med henne, på første rad med resten av familien

Ble det slutt etter at Jonas ble drept?
Citera
2023-09-05, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kris79
Ble det slutt etter at Jonas ble drept?

Få dager før han ble skutt
Citera
2023-09-05, 15:11
Medlem
Citat:
Få dager før han ble skutt

Kort tid før han ble skutt *
Citera
2023-09-05, 15:34
Medlem
SadoiLatvias avatar
Jeg kommer med en bønn til alle nye debattanter som er usikre på hvordan en skal maskere navn ved hjelp av stjerne.
Maskering skal ikke gjøres slik at navna blir en gåte for andre som må gjette seg fram til hva stjernene står for. Maskering med stjerne er kun så ikke navnene skal komme opp i googlesøk. Én stjerne per navn er nok. Husk også å oppgi hva stjerna står for.

Eksempel på god maskering:
Gr* Harl*m Brundtl*nd(*=o,e,a)
Gr* Harl*m Brundtl*nd
*o,e,a

Eksempel på dårlig maskering:
G... H..... B........d
G** H****m Br******nd

Denne tråden er uryddig nok som det er, med svært mange ulike navn som blir nevnt. Værsåsnill å hjelp til å gjøre tråden mer lesbar og oversiktelig ved å bruke god maskeringsskikk.
På forhånd takk.
Citera
2023-09-05, 15:46
Medlem
Citat:
Kort tid før han ble skutt *

Har det en relevans til saken eller taggingen - eller er det med dem som mange andre at de velger å skille lag av ulike grunner..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in