2023-08-31, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9.79benj
Det konstiga är att det var så viktigt att hemlighålla det.

Brukar amerikanska politiker inte vilja hemlighålla sitt sexliv?
Citera
2023-08-31, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Brukar amerikanska politiker inte vilja hemlighålla sitt sexliv?
Kanske det, men detta hade väl nästan gynnat hans politiska karriär?
Citera
2023-08-31, 17:28
Medlem
Citat:

Han satt ju två perioder så vad skulle ha hänt som toppade det, och just för att han haft sex och rökt på? Skulle han blitt influencer då?
Citera
2023-08-31, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Han satt ju två perioder så vad skulle ha hänt som toppade det, och just för att han haft sex och rökt på? Skulle han blitt influencer då?
Jag tycker bara det är lite överdrivet att mörda folk för det.
Citera
2023-08-31, 21:05
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:

Nej det hade det inte. Om det här nu mot förmodan skulle vara sant så hade det inte gynnat honom. Det var under hans period som synen på homosexualitet normaliseras, inte innan.
Citera
2023-09-01, 10:15
Medlem
Påminnelse om hur Hillary Clinton bedrev kampanjarbete:

Citat:
Glenn Greenwald@ggreenwald
Aug 29

Just by the way, when Obama challenged Hillary Clinton and admitted that he did drugs in college, the Clintons sent out their lowest surrogates to start implying Obama was a drug dealer.

Only when black leaders objected did they stop. That's Democrats.
https://nitter.net/ggreenwald/status/1696338524864217446#m
Citera
2023-09-03, 18:31
Medlem
Nixters avatar
Barack Obama väntas höras av Kongressen kring Russia Hoax

Barack Hussein Obama, förväntas nu höras av James Comer Kongressen Oversight i sitt deltagande av det sk Russia Hoax, där Trump på felaktiga grunder anklagades att vara en rysk spion. Efter utredning visade sig det vara Hillary Clinton som fabricerade iden för att vinna röster i valet 2016. Barack Obama skall nu enligt flera ledande politiker och fd politiker i USA legat bakom själva förföljelsen av Trump som President med vad han visste fabricerade bevis.

Just the News, sände igår en mycket intressant intervju av Devon Nunez, "All Roads leads to Obama"
https://www.bitchute.com/video/3pxR6g9zlqTC/

Frågan till Flashback: Kommer Obama höras av Kongressens Oversight kring de falska anklagelser som riktades mot Trump 2016 och därefter?
Citera
2023-09-03, 18:37
Medlem
Han kommer förneka och de kommer ha starka bevis för att han ljuger men eftersom detta organ ej kan utkräva något mer än att visa för amerikanska folket när någon ljuger så kommer inget hända.

Jag har sett detta ansvaret utebli för Fauci om Covid skandalen när det kinesiskt tillverkade viruset som släpptes ut av misstag av labbet i Wuhan - något som media i Sverige inte skriver något om.

Jag har sett det uteblivna ansvaret för högsta chefen av det fängelse som Jeffrey Epstein mystiskt dog under absurda omständigheter.

Jag har sett det uteblivna ansvaret försvinna för Biden efter Hunter Biden storyn osv.

Finns inget ansvar att utkräva någonsin inte i USA och inte i Sverige om du tillhör societetens vänster (Inte den riktiga givetvis, den är stämplad som höger nu för tiden)
Citera
2023-09-03, 18:59
Medlem
Glostrups avatar
Det mesta, om inte allt, om Trumps kampanjs kontakter med Ryssland finns noggrant dokumenterat i Muellers rapport, och det lär knappast komma fram något helt nytt oavsett vilka aktiviteter Trumps supporters i kongressen eller senaten initierar.

Men detta är väl bara en av många saker som kommer att lyftas fram för att avleda uppmärksamheten från Trumps egna juridiska problem. Om det handlar om legitima anklagelser så är det förstås bra att de utreds, men just Rysslandsgrejen känns som att den är helt överspelad efter Muellers utredning och rapport. Det känns som att GOP försöker gripa efter halmstrån. Bidéns konton är nog ett bättre fokus, det här spåret lär knappast leda någonstans.
Citera
2023-09-03, 19:50
Medlem
Brutus01s avatar

Tråd infogad.

//Moderator
Citera
2023-09-03, 21:18
Medlem
Glostrups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Herrejösses vilken lobotomerad analys.

Vi får väl se. GOP har ju ropat ”varg” i många år nu, men hittills har de misslyckats med att lägga fram alla de ”bevis” som de har ropat om. Senast var det Trumps presskonferens om ”obestridliga bevis” som ställdes in, men även Giuliani ligger ju illa till efter att återigen ha misslyckats med att presentera bevis som han har hävdat finns.

Så vi får se, min analys är iallafall en analys och jag är väldigt bekväm med slutsatsen att inget kommer att hända denna gång heller. Och du hade inte ens ett enda argument för varför min analys är fel. Lite som Trump, faktiskt.

Vi kan väl komma tillbaka till den här frågan om tre månader och se vem som hade rätt.
Citera
2023-09-03, 21:53
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup
Vi får väl se. GOP har ju ropat ”varg” i många år nu, men hittills har de misslyckats med att lägga fram alla de ”bevis” som de har ropat om. Senast var det Trumps presskonferens om ”obestridliga bevis” som ställdes in, men även Giuliani ligger ju illa till efter att återigen ha misslyckats med att presentera bevis som han har hävdat finns.

Så vi får se, min analys är iallafall en analys och jag är väldigt bekväm med slutsatsen att inget kommer att hända denna gång heller. Och du hade inte ens ett enda argument för varför min analys är fel. Lite som Trump, faktiskt.

Vi kan väl komma tillbaka till den här frågan om tre månader och se vem som hade rätt.

Trump har redan visat delar av dessa obestridliga bevis. Skickade ut en pressrelease förra veckan. En kopia på av Brian Kemp signerat ett dokument som vidimerar att många fler röster på Biden var dubletter, falska namnteckningar osv. Att Trump vann Georgia enbart på denna rösträkning med signatur kontroll som krävts i domstol av den oberoende gruppen VoterGA och Garland Favorito (demokrat).

VoterGA Fulton County
https://twitter.com/KanekoaTheGreat/status/1656858050555437056

....Har du ännu inte ställt dig frågan kring om valet 2020 inte kunnat vara rejält riggat tills nu är du lobotomerad. Om inte annat för att du ser att Biden nu förföljer sina motståndare, detta gör inte en President och definitivt inte om man är historiens mest populära President. Biden skulle ju enligt sagorna ha vunnit en landslide seger som krossade Obamas siffror i de delar av USA som är primärt svarta. Tillåt mig skratta. När vi tittar på statistiken i Georgia just i dessa områden har vi mellan 90 och 100% av alla röstberättigade röstat.Som exempel har Sverige en mycket väl dokumenterad röststatistik och kommer en stadsdel upp till 81-82% anses det vara mycket starkt. Här har vi ghetto efter ghetto med 100% röstande, enkom för Biden

Nåväl. Vi får se detta utveckla sig.
Sanningen kommer.
Senast redigerad av Nixter 2023-09-03 kl. 22:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in