2023-09-03, 13:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
När förbandet är main attraction. Vi är väl i en positiv fas men varje gång vi är det går vi bort oss.

Who?

Akta er för Pitten, han verkar vara på g.

Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Jag hoppas att Sebban psykar Rydström så in i helvete. Han kan ju enligt Rydströms egna ord komma under skinnet på honom.

Synd att Otto inte kan lira idag, hade varit kul att se den dusten.
Citera
2023-09-03, 17:10
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ja, tro får man göra i kyrkan kamrat. Det du skriver kommer ALDRIG ske. Du har mitt ord på det.

Sedan vi gick upp är känslan att när ett lag haft momentum och när man ska vinna, som 2020 när ni körde Atalanta-inspirerat med Strannergård, Tihi, 100miljiner-Kahl, var under isen så vinner ni, samma i våras… Alla gånger 2015-2017 när vi 11/11 spelare sämre och ändå kunde sprattla till. Jag är pessimist och tror vi torskar.

Gratulerar Fred! Hade det på känn.

Fyfan vad viktigt vinna hemma mot Bruket nu!
Citera
2023-09-03, 17:10
Medlem
eternussermos avatar
Fy fan vad skönt, första gången sen 2001 vi vänder 0-1 till vinst
Citera
2023-09-03, 17:16
Medlem
junazs avatar
Ruggigt skön vinst!

Vi är ett klart bättre lag än Gnaget. Det här var en match vi bara skulle vinna, även om det var lite skakigt emellanåt.

Lyxproblem för Marti nu hur han ska göra med Djukanovic framöver. Killen har ett jävla tillslag och producerar mycket poäng. Svårt att fortsätta hålla honom utanför startelvan med den här formen.
Citera
2023-09-03, 17:20
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Ruggigt skön vinst!

Vi är ett klart bättre lag än Gnaget. Det här var en match vi bara skulle vinna, även om det var lite skakigt emellanåt.

Lyxproblem för Marti nu hur han ska göra med Djukanovic framöver. Killen har ett jävla tillslag och producerar mycket poäng. Svårt att fortsätta hålla honom utanför startelvan med den här formen.

Jag är nog inne på att testa Nalic istället för Hammar och få in Djukanovic från start, kanske inte mot Malmö men definitivt i matcher vi ska vara mer spelförande mot ett lag som backar hem.

Skön seger, nu är det bara att ladda om för Malmö hemma tre poäng där och jakten upp mot en tredjeplats är igång på riktigt.
Citera
2023-09-03, 17:21
Avslutad
För första gången i år tror jag inte vi löser topp-3. Grattis AIP.
Citera
2023-09-03, 17:22
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Jag är nog inne på att testa Nalic istället för Hammar och få in Djukanovic från start, kanske inte mot Malmö men definitivt i matcher vi ska vara mer spelförande mot ett lag som backar hem.

Skön seger, nu är det bara att ladda om för Malmö hemma tre poäng där och jakten upp mot en tredjeplats är igång på riktigt.
Jag provar gärna Mikkelsen istället för typ… Besara. Han är väldigt trött mellan varven och vi behöver få igång Mikkelsen. Det finns så djävulskt mycket i honom som inte frigörs som falsk nia, vänster- eller högerytter. Han kan mkt väl bli Nahirs ersättare som varit ganska blek mellan varven.
Citera
2023-09-03, 17:24
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Ja, mot sämre motstånd där vi är spelförande, absolut.

Är ju många matcher kvar på hemmaplan, dags att börja ta lite trepoängare mot topplagen nu.
Citera
2023-09-03, 17:24
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Jag provar gärna Mikkelsen istället för typ… Besara. Han är väldigt trött mellan varven och vi behöver få igång Mikkelsen. Det finns så djävulskt mycket i honom som inte frigörs som falsk nia, vänster- eller högerytter. Han kan mkt väl bli Nahirs ersättare som varit ganska blek mellan varven.

Helt med dig där om att det är var man vill se honom på plan, sen fortsätter ju Nahir producera även om han faller bort ur matcher under långa stunder.
Citera
2023-09-03, 17:25
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Gratulerar Fred! Hade det på känn.

Fyfan vad viktigt vinna hemma mot Bruket nu!
Tack. Hade kunnat gå endera håll kände jag.

Tänk om man ändå hade kunnat köra en firar-öl men köttbullar till barnen ska köpas.
Citera
2023-09-03, 17:25
Medlem
ZlatanManias avatar
Genuint jävla smärtsamt men det är bara å säga att Hammarby tar över i andra halvlek och vinner välförtjänt. Den enda potentiella ljusglimten är att vi kanske inte befinner oss på kvalplats beroende på hur Malmö presterar mot Göteborg.

Så jävla illa att vara i den här sitsen men vad fan ska man göra.
Citera
2023-09-03, 17:32
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Genuint jävla smärtsamt men det är bara å säga att Hammarby tar över i andra halvlek och vinner välförtjänt. Den enda potentiella ljusglimten är att vi kanske inte befinner oss på kvalplats beroende på hur Malmö presterar mot Göteborg.

Så jävla illa att vara i den här sitsen men vad fan ska man göra.

Fyfan vad viktigt slå Degerfors hemma nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in