2023-09-03, 17:09
Medlem
junazs avatar
Durmaz, sämst när det gäller. Så glad att vi undvek att värva honom.
Medlem
johnny_viciouss avatar
Kan Djurgården vinna sin skulle jag inte räkna bort dom från tredjeplatsen. Tror Häcken kommer tappa betydligt fler poäng i framtiden. För tunn trupp för europaspel och för stor omsättning för att få spelet att sitta.

Ganska många lag som åker i den fällan, så ingen värdering i det i övrigt.
Moderator
easy_dans avatar
Bara nio poäng upp till ett tröttkört häcken, vafan...
2023-09-03, 17:11
Medlem
Degen brukar alltid bli överkörda i Stockholm, så jag räknar med att AIK tar tre enkla poäng mot dem
2023-09-03, 17:12
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Häcken förlorade. Då var denna omgången inte helt värdelös ändå
2023-09-03, 17:12
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Skulle ju fan inte förvåna, varenda gång 2 av topplagen tappat poäng så gör fan det tredje det med

Ja nu får ni fan se till att vinna annars är jag beredd att hålla med Brandy om att heif är Skånes stolthet
2023-09-03, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mark.corrigan
Felaktig offsideavvinkning för AIK, mål för Hammarby i anfallet efter. Klassisk derbydömning

Har du nån gång gjort annat än gnällt på domaren när AIK förlorar, har inte sett nån annan härinne gnälla om domarinsatsen idag, tvärtom såg ju thychosens mål ut som offside den enda gången jag sett det.
2023-09-03, 17:16
Medlem
TheJackets avatar
"Alec" & Per borde knulla och få det ur världen en gång för alla
2023-09-03, 17:16
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Har du nån gång gjort annat än gnällt på domaren när AIK förlorar, har inte sett nån annan härinne gnälla om domarinsatsen idag, tvärtom såg ju thychosens mål ut som offside den enda gången jag sett det.

Ifrågasätt in gnagetstilen, hat är viktigare än kärlek och domargnäll är viktigare än självreflektion.
2023-09-03, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Ja nu får ni fan se till att vinna annars är jag beredd att hålla med Brandy om att heif är Skånes stolthet

Käften med dig, dom är inget annat än skånes inavelsbottenskrap
2023-09-03, 17:19
Medlem
Såg inte derbyt eftersom jag kollade på degen-skörets bk men kollade highlights jävlar 2 riktigt snygga baljor av bajen
2023-09-03, 17:20
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Kan Djurgården vinna sin skulle jag inte räkna bort dom från tredjeplatsen. Tror Häcken kommer tappa betydligt fler poäng i framtiden. För tunn trupp för europaspel och för stor omsättning för att få spelet att sitta.

Ganska många lag som åker i den fällan, så ingen värdering i det i övrigt.
Ni möter Peking, Häcken och Elfsborg i de tre avslutande omgångarna.

Kan bli knivigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in