2023-09-02, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Onödigt skrivet av mig. Jag tar tillbaka.
Vad skrev du ?
Citera
2023-09-02, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Jag blandar ihop henne med Natalia Desvall kom jag på. Hon som var med Christoffer Levis säsong 2022.
Lustigt, jag fick också för mig att Isabelle som åkte ut var Natalia med långt hår (och minst sagt annorlunda stil). Satt och grunnade på det länge men kunde inte komma ihåg att Natalia hette just Natalia. Om den sistnämnda minns jag bl a att hon var den som fick bäst betyg i uppförande mot städerskan i huset och sån't imponerar stort på mig. Synd att Isabelle alltså inte var Natalia med ny fräsigare stil, eller det kanske var tur eftersom hon ju fick åka hem.
Observera att detta inlägg inte är någon kritik av Isabelle. Tror att hon och Lloyd hade funnit varandra om de fått dejta men han får skylla sig själv när han valde en annan. His loss!
Citera
2023-09-02, 16:10
Medlem
OK70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Lustigt, jag fick också för mig att Isabelle som åkte ut var Natalia med långt hår (och minst sagt annorlunda stil). Satt och grunnade på det länge men kunde inte komma ihåg att Natalia hette just Natalia. Om den sistnämnda minns jag bl a att hon var den som fick bäst betyg i uppförande mot städerskan i huset och sån't imponerar stort på mig. Synd att Isabelle alltså inte var Natalia med ny fräsigare stil, eller det kanske var tur eftersom hon ju fick åka hem.
Observera att detta inlägg inte är någon kritik av Isabelle. Tror att hon och Lloyd hade funnit varandra om de fått dejta men han får skylla sig själv när han valde en annan. His loss!

Konstig att Loyd valde Simone framför Isabelle då Simone talar ju om att de bara är vänner medan Isabelle var intresserad av honom romantiskt. Sen är det en gåta att en enda kvinna attraheras av Loyd romantiskt, men det finns tydligen någon för alla. Jag skulle aldrig känna romantik för någon som Loyd, Oscar, Pontus o.s.v.
Citera
2023-09-02, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OK70
Konstig att Loyd valde Simone framför Isabelle då Simone talar ju om att de bara är vänner medan Isabelle var intresserad av honom romantiskt. Sen är det en gåta att en enda kvinna attraheras av Loyd romantiskt, men det finns tydligen någon för alla. Jag skulle aldrig känna romantik för någon som Loyd, Oscar, Pontus o.s.v.
Samma här! Den enda som jag skulle kunna tänka mig hoppa i säng med är Cale!
Citera
2023-09-02, 22:50
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Jag blandar ihop henne med Natalia Desvall kom jag på. Hon som var med Christoffer Levis säsong 2022.

Just ja, det är hon som jag tänkt på. De är sjukt lika ju!
Citera
2023-09-02, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Just ja, det är hon som jag tänkt på. De är sjukt lika ju!
Ja eller hur! Därfär blev det så konstigt att se henne utklädd som en skinkstek!
Citera
2023-09-03, 08:52
Medlem
OK70s avatar
Citat:
Samma här! Den enda som jag skulle kunna tänka mig hoppa i säng med är Cale!

Cale mördar dig innan du ens hunnit få orgasm
Citera
2023-09-03, 10:21
Medlem
Citat:

Han hade lovat Simone att ge rosen till henne. De har en pakt, de skall hjälpa varandra att bli kvar.
Citera
2023-09-03, 10:31
Medlem
OK70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Han hade lovat Simone att ge rosen till henne. De har en pakt, de skall hjälpa varandra att bli kvar.

Vaddå pakt, så det är inte ett program om att hitta kärlek? Det är ju inte PH.
Citera
2023-09-03, 10:35
Medlem
whatthefucks avatar
Är det bara jag som är besviken på programmet? Jag vill hellre ha riktiga bachelor och bachelorette!
Mycket bättre och roligare att titta på.
Citera
2023-09-03, 12:00
Medlem
Citat:
Cale mördar dig innan du ens hunnit få orgasm
Haha ja hans mördarblick är verkligen inte och leka med
Citera
2023-09-03, 14:27
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatthefuck
Är det bara jag som är besviken på programmet? Jag vill hellre ha riktiga bachelor och bachelorette!
Mycket bättre och roligare att titta på.

Lite halvtråkigt att det blev så många par direkt.
Vanligtvis brukar jag älska den amerikanska upplagan av detta mer än vanliga bachelor/bachelorette.
Får hoppas det börjar hända lite saker i kommande program
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in