2023-08-21, 22:09
Medlem
Jag tycker att Carl(Karl?) påminner om Jesper Blomqvist= snygg. Medan Oskar verkar vara en jättebebis, då jag förstår inte hur tjejen kan tveka mellan dem... Sen var det lite humor i Isabells samtal med Kristoffer.
Citera
2023-08-22, 10:41
Medlem
whatthefucks avatar
Jag gillar Carl.
Oscar är en fin kille, men han har en tendens att nästan bli besatt direkt han pratat med någon.
Som vildesvinn skrev ovanför mitt inlägg 👆. Så blir det lite jättebebis över det hela.
Emmy är härlig.
Bella är lite halv rolig att titta och lyssna på.
Pontus har en sjysst röst.
Cale har jag svårt för, vet inte riktigt varför.
Lloyd känns mindre dryg än sist man såg honom.

Ska bli spännande att följa det här. Kommer förmodligen att spåra ur.
Senast redigerad av whatthefuck 2023-08-22 kl. 10:48.
Citera
2023-08-22, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OK70
Ännu oseriösare än Bachelor, de har ju tagit in alla som bara är där för att bli kändisar. Den ende seriösa personen är Kristoffer från Julias säsong.

Killen som bor hos mamma, tjejen som flörtar med produktionen, Loyd som kommer från norsk PH, narcissisten Cale, jätteoseriösa Isabella som ser det hela som en gratis semester o.s.v.

Vad är det som gör att du anser att Cale är en narcissist?
Citera
2023-08-22, 13:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sotawisai1
Han körde härskarteknik mot Carl redan i första avsnittet. Trycker ner folk redan vid första mötet. Varningssignaler redan där.

Lite kul att han i Bachelorette går ut och säger att han är från Stockholm när karln är uppväxt i en liten ort i Norrland.
Citera
2023-08-22, 13:36
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swdrdz
Han körde härskarteknik mot Carl redan i första avsnittet. Trycker ner folk redan vid första mötet. Varningssignaler redan där.

Lite kul att han i Bachelorette går ut och säger att han är från Stockholm när karln är uppväxt i en liten ort i Norrland.

Tror man nämner var man bor istället för var man kommer ifrån. Ex Isabella står på Malta och Adam (från Bachelorette -22) stod på Stockholm även om han tydligt är född i Göteborg
Citera
2023-08-22, 17:28
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatthefuck
Jag gillar Carl.
Oscar är en fin kille, men han har en tendens att nästan bli besatt direkt han pratat med någon.
Som vildesvinn skrev ovanför mitt inlägg 👆. Så blir det lite jättebebis över det hela.
Emmy är härlig.
Bella är lite halv rolig att titta och lyssna på.
Pontus har en sjysst röst.
Cale har jag svårt för, vet inte riktigt varför.
Lloyd känns mindre dryg än sist man såg honom.

Ska bli spännande att följa det här. Kommer förmodligen att spåra ur.

Cale är lite obehaglig, förstod aldrig varför han var en favorit i bachelorette. Tycker faktiskt inte han är speciellt snygg heller.
Pontus däremot 👌🏽😂

Jag håller med om Lloyd! Hoppas man slipper bli besviken på karln en gång till.
Citera
2023-08-22, 17:37
Medlem
OK70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotawisai1

Hur han var i Bachelorette visade det tydligt, en jättehemsk typ. Först såg jag det själv, sedan bekräftades det av kille efter kille om att han hade så mycket luft så fort han kom in i rummet. Han är där för att kunna bli en F-kändis, inte för att hitta kärleken inte.
Citera
2023-08-22, 17:48
Medlem
OK70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor

Med på fotona och videorna visar alla, även de som inte dykt upp än, men hon syns ingenstans denna Michel Jackson.
Citera
2023-08-22, 18:23
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Cale är lite obehaglig, förstod aldrig varför han var en favorit i bachelorette. Tycker faktiskt inte han är speciellt snygg heller.
Pontus däremot 👌🏽😂

Jag håller med om Lloyd! Hoppas man slipper bli besviken på karln en gång till.

Ja alltså Lloyd är ju one of a kind haha han är så jävla plump. Han kan liksom inte sociala koder. Haha men han menar ju inget elakt, han är bara lost. Bra underhållning är han också. Ska bli intressant att se kombon Lloyd & Simone.
Citera
2023-08-22, 18:34
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OK70
Med på fotona och videorna visar alla, även de som inte dykt upp än, men hon syns ingenstans denna Michel Jackson.

Bara Angelo och Filippa som är avslöjade preiminärt, fler kommer!
Citera
2023-08-22, 19:33
Medlem
Blir det ingen vanlig Bachelor/Bachelorette den här hösten?
Citera
2023-08-22, 20:12
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle1010
Blir det ingen vanlig Bachelor/Bachelorette den här hösten?

De var sagt att det skulle bli så. Men jag hittar ingen info någonstans om när de ska börja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in