2023-09-03, 09:33
Medlem
OK70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Tanken slog igår efter att ha sett det första avsnittet, vad händer om alla tre förrädare åker ut? nu så åkte en otrogen ut, men om det skulle ske, väljs det nya förrädare sen?

Det var en trogen som åkte ut.

Nya förrädare måste väljas om alla nuvarande förrädare åker ut.
Citera
2023-09-03, 10:34
Medlem
OK70s avatar
Tänkte ni också på hur mycket bättre egenskaperna stämde in på deltagarna som Andreas helt ensam hade gjort jämfört med massa deltagares tro om desamma?
Citera
2023-09-03, 11:11
Medlem
nottoptext69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVoorhees
En kort beskrivning av programmet.

En grupp människor bor på ett slott.
Dom gör uppdrag gemensamt för att vinna pengar till en pott.

De som är kvar i slutet delar på pengarna.

I gruppen finns x antal förrädare.

Varje kväll genomförs en omröstning där deltagarna röstar ut den dom tror är förrädare.
Den utrustade får lämna programmet efter att hen berättar om hen är förrädare eller ej.

Senare på kvällen samlas förrädarna och bestämmer vem av deltagarna dom vill mörda.
Den mördade får ett meddelande och är ute.

Vid frukosten märker de övriga deltagarna vem som blivit mördad.

Lyckas någon förrädare hålla sig kvar till slutet så vinner den eller dom alla pengar.

AMONG US
Citera
2023-09-03, 11:12
Medlem
Jag vet inte , lite segt kanske . Mycke kackel och lite action. Men trevligt för dessa så kallade kändisar som får mysa med kaffe å dopp på ett slott. Konspirera och bilda små pakter utan att ha en animg om vem som är vad Nån självbelåten idiot som tycker sig veta. Trevligt jobb några veckor , hur länge pågick denna inspelning? Gillar Drago eller Gago eller vad tusan han nu heter. Skön typ
Citera
2023-09-03, 11:23
Medlem
kl4sseKocks avatar
Ska ge det en chans men första tanken var direkt nån typ av mullvaden upplägg.
Citera
2023-09-03, 11:31
Medlem
P0Kers avatar
Äh jag vet inte, hade vart roligare med lite mörkare tema och uppstyrd klädsel så man får cluedo känsla, sen som.tidigare skrev hade sett varit roligt om man på något sätt kunde hjälpas åt att ta reda på vilka förrädarna är, typ om förrädarna skulle ha sabotage uppdrag eller liknande, nu är det som sagt bara att vara sig själva.

Inte roliga uppdrag efter första avsnittet heller, men upplägget är intressant så jag hoppas det blir bättre
Citera
2023-09-03, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirapsLimpan11
Jag vet inte , lite segt kanske . Mycke kackel och lite action. Men trevligt för dessa så kallade kändisar som får mysa med kaffe å dopp på ett slott. Konspirera och bilda små pakter utan att ha en animg om vem som är vad Nån självbelåten idiot som tycker sig veta. Trevligt jobb några veckor , hur länge pågick denna inspelning? Gillar Drago eller Gago eller vad tusan han nu heter. Skön typ

Sämsta skit som någonsin sänts i tv4.
Så segt och ointressant.
Spyr på skiten.
Citera
2023-09-03, 12:57
Medlem
TheCrystalShips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OK70
Tänkte ni också på hur mycket bättre egenskaperna stämde in på deltagarna som Andreas helt ensam hade gjort jämfört med massa deltagares tro om desamma?

Jag instämmer. Bra PR för hans verksamhet för övrigt. Jag höll med om flera stycken. Marko som mest dominant t ex. Men där vill jag notera att han är en naturlig ledare som automatiskt får pondus. Han är inte obehagligt dominant, utan de andra lyssnar helt enkelt på honom för att han är övertygande i sin natur. Han är inte mer manipulativ än någon annan, utan jag tror att han efter en egen analys är mycket övertygad om sina egna tankar och att den genuina övertygelsen smittar av sig. Sen kan han ju ha fel som alla andra i olika saker. Jag gillar hans personlighet av det jag hittills sett dock.
Citera
2023-09-03, 13:32
Avslutad
Snälla, säg att detta är ett skämt?
Citera
2023-09-03, 13:38
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OK70

Citat:
Ursprungligen postat av TheCrystalShip
Jag instämmer. Bra PR för hans verksamhet för övrigt. Jag höll med om flera stycken. Marko som mest dominant t ex. Men där vill jag notera att han är en naturlig ledare som automatiskt får pondus. Han är inte obehagligt dominant, utan de andra lyssnar helt enkelt på honom för att han är övertygande i sin natur. Han är inte mer manipulativ än någon annan, utan jag tror att han efter en egen analys är mycket övertygad om sina egna tankar och att den genuina övertygelsen smittar av sig. Sen kan han ju ha fel som alla andra i olika saker. Jag gillar hans personlighet av det jag hittills sett dock.

Håller inte alls med.

Johanna "Glädjespridare" - Hon är ju uppenbarligen en mobbare som fick hela gruppen emot en trogen; dvs Lucas.

Hasse Aro "Slugast" - Knappast! Gubben är ju fan korkad vilket man sett i massor av tv-program. Inte på Janne Josefsson-nivå men stendum är han. Hur slug är han när han var en av de som röstade ut en trogen (Lucas) ?

Nicci "Mest pålitlig" - Född 1999, Youtuber, bloggerska och influencer som var med i "Love Island". Hon skulle vara mest pålitlig? 🤣

Dominika "Bäst lögnare" - Inte en chans. Hennes verkliga tankar och åsikter lyser igenom väldigt starkt, hon skulle vara en urusel lögnare.

Men det medium sysslar med är väl att blåsa folk att de har kontakt med de döda? Inte så hederligt.
Citera
2023-09-03, 13:53
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Snälla, säg att detta är ett skämt?
Jag trodde också det först.
Citera
2023-09-03, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Vuxenmobbing mot Lucas av tjockisen Johanna m.fl, det trodde man inte.

Tycker du Johanna gett ett sympatiskt intryck innan detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in