Ja nu kom bomben eller droppen.
Jag och frugan har väl haft det lite kämpigt ett tag,olika tankar och olika viljor och gnistan har börjat slockna från bådas sidor.
Vad som var droppen som fick bägaren att rinna över var väl igår när jag var ute och hon kom hem till lägenheten och hade glömt nyckeln.
Vi hade varit på ett gemensamt event tillsammans tidigare under dagen och jag stack iväg på fiske som var inplanerat sedan innan med en god vän,så när frugan kom hem så kom hon inte in och jag var iväg och kunde eller valde att inte åka direkt hem.
Hon klagar sedan innan på småsaker som att strumpor kan ligga på golvet,jag inte diskat i tid samt annat.
Och ja där har jag brister att jobba på.
Allt detta har väl gjort att hon slutat älska mig
Men ingen är perfekt och som par skall man få varrann att växa som individer och personer!
Nu säger hon att känslorna har svalnat.
Ingen tredje part inblandad är jag säker på till 99 procent...
Hon är från ett annat land och annat kultur skall tilläggas.
Hon har vännina som valde att bli särbo med sin man och sen flyttade dem ihop igen och allt funka,så kanske det kan funka?
Det funkar ju för vissa.
Men det känns som en mer utdragen skilsmässa...
Tycker hon jämför sig själv lite väl mycket med sina vänninor
Tex ''kolla hennes man köpte en fin dyr ring till henne''
eller Michelles man köpte en bil till henne
och liknande.
Jag visar min kärlek till henne genom massage,resor,middagar ute mm.
Men som sagt gnistan svalnar.
Kommunikation är viktigt med enligt mig så brister den från henne utan blir mest när det är saker hon är missnöjd med och yttras då genom gnäll och sura miner
Så vad säger ni?
Parterapi?
Skall vi testa att bo isär ett tag?
Jag älskar henne av hela mitt hjärta och allt detta tär hårt på mig..
Tänker tillbaka på alla härliga minnen med resor till när och fjärran länder och annat
Jag kan inte vara den enda med denna situation.
Måste vara fler som sitter i samma båt.
Jag och frugan har väl haft det lite kämpigt ett tag,olika tankar och olika viljor och gnistan har börjat slockna från bådas sidor.
Vad som var droppen som fick bägaren att rinna över var väl igår när jag var ute och hon kom hem till lägenheten och hade glömt nyckeln.
Vi hade varit på ett gemensamt event tillsammans tidigare under dagen och jag stack iväg på fiske som var inplanerat sedan innan med en god vän,så när frugan kom hem så kom hon inte in och jag var iväg och kunde eller valde att inte åka direkt hem.
Hon klagar sedan innan på småsaker som att strumpor kan ligga på golvet,jag inte diskat i tid samt annat.
Och ja där har jag brister att jobba på.
Allt detta har väl gjort att hon slutat älska mig
Men ingen är perfekt och som par skall man få varrann att växa som individer och personer!
Nu säger hon att känslorna har svalnat.
Ingen tredje part inblandad är jag säker på till 99 procent...
Hon är från ett annat land och annat kultur skall tilläggas.
Hon har vännina som valde att bli särbo med sin man och sen flyttade dem ihop igen och allt funka,så kanske det kan funka?
Det funkar ju för vissa.
Men det känns som en mer utdragen skilsmässa...
Tycker hon jämför sig själv lite väl mycket med sina vänninor
Tex ''kolla hennes man köpte en fin dyr ring till henne''
eller Michelles man köpte en bil till henne
och liknande.
Jag visar min kärlek till henne genom massage,resor,middagar ute mm.
Men som sagt gnistan svalnar.
Kommunikation är viktigt med enligt mig så brister den från henne utan blir mest när det är saker hon är missnöjd med och yttras då genom gnäll och sura miner
Så vad säger ni?
Parterapi?
Skall vi testa att bo isär ett tag?
Jag älskar henne av hela mitt hjärta och allt detta tär hårt på mig..
Tänker tillbaka på alla härliga minnen med resor till när och fjärran länder och annat
Jag kan inte vara den enda med denna situation.
Måste vara fler som sitter i samma båt.