Citat:
Ursprungligen postat av
Fred Friendly
Nyfiken på vad du har för take på den match du började beskriva innan du gick över till att beskriva Göteborg.
Något gick fel när jag höll på och skrev det föregående inlägget så jag skickade upp det i hopp om att jag skulle hinna redigera det snabbt.
Men summa summarum, jag vill att vi kör över Göteborg och vi ska inte ta några fångar. Det finns ingen annan match som kan få mig igång som denna. Jag absolut hatar när vi tappar poäng mot Göteborg, kan så gott som smälta vilken förlust som helst utom just den här.
Nu kommer Göteborg komma ut som ett helt annat lag än det vi mötte i våras men jag vill se liknande matchbild, man kunde klart och tydligt se klasskillnaden mellan våra lag. Göteborg är ett betydligt bättre lag idag dock och deras formkurva är väl starkast om jag inte missminner mig? Så det kommer bli en sjukt spännande drabbning.
Jag hoppas att Rydström håller sig kall och håller Ali på bänken (även om Jörgensen bör egentligen bänkas) för jag vill se honom komma in mot vad som förhoppningsvis är en tröttkörd Wendt, för då blir det att åka av.
Annars känns startelvan ganska given, Dahlin - Cessay (Lewicki gjorde det helt okej, men jag hoppas att vi får se Cessay sugen på revansch) - PJ - Moisander - Busanello (även om han varit borta under veckan) - Peña - LBJ (dags att steppa upp) - Jörgensen - Berg - Nanasi - IKT (gärna mål ikväll).