2023-09-02, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amplifi
Det er en glipp. HS AS er leietaker og bobilen er OMM sin.. Det er ihvertfall det som fremkommer i J sin TikTok(At bobil er OMM sin). Utleier er også i del 1 i Avhørt sin podcast. Så akkurat her må Åsted Norge ha glippa, eller så har J endrer historien sin…

her er diskusjonstråd på hvilken bil som kanskje ble brukt når bobilen ble fyra opp.. er vel flest som mente det var en Volvo V90. noen i kretsen rundt Jonas som hadde en slik dengangen?
tar noen å måler opp porten så kunne man fastslått lengden på bilen kanskje..

https://www.facebook.com/astednorge/photos/a.178635455820469/1602762660074401/
Citera
2023-09-03, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
her er diskusjonstråd på hvilken bil som kanskje ble brukt når bobilen ble fyra opp.. er vel flest som mente det var en Volvo V90. noen i kretsen rundt Jonas som hadde en slik dengangen?
tar noen å måler opp porten så kunne man fastslått lengden på bilen kanskje..

https://www.facebook.com/astednorge/photos/a.178635455820469/1602762660074401/

Enten så er det gjenskinn fra taket eller så har volvoen taxilys på taket. Du ser at det lyse mellom spinklene i porten.
Citera
2023-09-03, 00:23
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Ok
Uansett så er det eierene av Kilemoen, industribygget der. som har fått utbetalt største forsikringssummen, da - av alle brannene og det.
Drev de Rcontainer?
Som senere ble Reblock?
"KONKURS: Det var mistanke om økonomiske misligheter forut for konkursen i Reblock – og Rcontainergruppen som holdt til i Industrivegen på Opaker. Foto: Tommy Simon Norum
Politianmeldt før konkurs: – Det var noe som ikke stemte med kontantstrømmen"
Citera
2023-09-03, 00:27
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Som senere ble Reblock?
"KONKURS: Det var mistanke om økonomiske misligheter forut for konkursen i Reblock – og Rcontainergruppen som holdt til i Industrivegen på Opaker. Foto: Tommy Simon Norum
Politianmeldt før konkurs: – Det var noe som ikke stemte med kontantstrømmen"
17373 • TEMA: Konkurs i desember 2021. Ulovligheter..?
Av: Bård Bråthen, Nesinfo.

Både Romerikes Blad og Raumnes skriver nå om konkursen til Reblock – og Rcontainer Gruppen innen 2166 Oppaker. Bedriften har siste år hatt en omsetning opp mot 100 millioner kroner.

RB skriver nå blant annet dette: "Mistenker fiktiv fakturering og salg av varer selskapet ikke eide".

------

– Det er forhold knyttet til driften i de konkursrammede selskapene som utgjorde Reblock- og Rcontainergruppen som har utløst både politianmeldelse og søksmål, skriver Romerikes Blad.

-----

Per Rune Lunderby ble ansatt som ny daglig leder for virksomheten i 2021. Lunderby bekrefter overfor RB at han etter forholdsvis kort tid fattet mistanke om at noe var galt i regnskapet.

– Det var noe som ikke stemte med kontantstrømmen og de faktiske tallene. Vi oppdaget blant annet at containere og moduler selskapene hadde leaset hadde blitt solgt, forteller Lunderby.

Per Rune Lunderby bekrefter ovenfor RB at selskapet har politianmeldt tidligere daglig leder - samt tidligere regnskapsfører!
Citera
2023-09-03, 00:30
Medlem
Nå har jeg sett på en del videoer med lastebiljonas og jeg må si at han gjør et veldig godt inntrykk.
Citera
2023-09-03, 00:30
Medlem
Bibss avatar
Citat:
17373 • TEMA: Konkurs i desember 2021. Ulovligheter..?
Av: Bård Bråthen, Nesinfo.

Både Romerikes Blad og Raumnes skriver nå om konkursen til Reblock – og Rcontainer Gruppen innen 2166 Oppaker. Bedriften har siste år hatt en omsetning opp mot 100 millioner kroner.

RB skriver nå blant annet dette: "Mistenker fiktiv fakturering og salg av varer selskapet ikke eide".

------

– Det er forhold knyttet til driften i de konkursrammede selskapene som utgjorde Reblock- og Rcontainergruppen som har utløst både politianmeldelse og søksmål, skriver Romerikes Blad.

-----

Per Rune Lunderby ble ansatt som ny daglig leder for virksomheten i 2021. Lunderby bekrefter overfor RB at han etter forholdsvis kort tid fattet mistanke om at noe var galt i regnskapet.

– Det var noe som ikke stemte med kontantstrømmen og de faktiske tallene. Vi oppdaget blant annet at containere og moduler selskapene hadde leaset hadde blitt solgt, forteller Lunderby.

Per Rune Lunderby bekrefter ovenfor RB at selskapet har politianmeldt tidligere daglig leder - samt tidligere regnskapsfører!
Fint om noen kan si om Rcontainer eide industribygget som brente som følge av påsatt brann i bobil, på Nedre Kilemoen
Citera
2023-09-03, 00:38
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Nå har jeg sett på en del videoer med lastebiljonas og jeg må si at han gjør et veldig godt inntrykk.
Jeg også satt igjen med positivt inntrykk. Virka som indre kompass er kalibrert på lojal og fin måte, men slike msk med bokstaver...man kan gå veldig langt for å kjempe for det man tror på/ de man er lojale mot/ de man er glad i. Langt utover det som "vanlige folk" normalt er villige til.
Citera
2023-09-03, 00:42
Medlem
Citat:
Jeg også satt igjen med positivt inntrykk. Virka som indre kompass er kalibrert på lojal og fin måte, men slike msk med bokstaver...man kan gå veldig langt for å kjempe for det man tror på/ de man er lojale mot/ de man er glad i. Langt utover det som "vanlige folk" normalt er villige til.

Tror ingen ting på at Jonas er innblandet i både det ene og det andre som det er blitt spekulert i her.
Citera
2023-09-03, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrNorway85
Var ikke den OMM sin?

Citat:
Enig. Jeg kjenner et par slike som har drevet med knark og annet snusk. Glatte og hyggelige folk, ikke noe galt i dem. Men ja, de har sittet inne for noen hundre gram amfetamin. Og de har sikkert banket opp folk.

Så jækla hyggelig og kriminell går hånd i hånd av og til. Ikke noe grensesprengende nytt.
Citera
2023-09-03, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
her er diskusjonstråd på hvilken bil som kanskje ble brukt når bobilen ble fyra opp.. er vel flest som mente det var en Volvo V90. noen i kretsen rundt Jonas som hadde en slik dengangen?[/url]
Interessant spørsmål indeed!
Citera
2023-09-03, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Enig. Jeg kjenner et par slike som har drevet med knark og annet snusk. Glatte og hyggelige folk, ikke noe galt i dem. Men ja, de har sittet inne for noen hundre gram amfetamin. Og de har sikkert banket opp folk.

Så jækla hyggelig og kriminell går hånd i hånd av og til. Ikke noe grensesprengende nytt.

De som ikke har prøvd knark er vel i mindretall nå. Helt normalt å eksperimentere 😎
Citera
2023-09-03, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Tror ingen ting på at Jonas er innblandet i både det ene og det andre som det er blitt spekulert i her.
Nei dette er min oppfatning av han også
Mye rare teorier rundt hans person her inne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in