2023-09-02, 20:17
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Har du lust att lägga en slant på MFF imorgon? Ge fan i Häcken bara!

Detta var alltså Elfsborgs tredje raka bortaförlust. Hur är det med nerverna hos Elfsborg? Enligt Thejacket är dom extremt sköra!

Det har jag aldrig hävdat!
2023-09-02, 20:19
Medlem
Citat:

Detta var alltså Elfsborgs tredje raka bortaförlust. Hur är det med nerverna hos Elfsborg? Enligt Thejacket är dom extremt sköra!

Hahaha du vet vem det är som sköra och det är endast Häcken För övrigt så vinner Malmö imorgon och Häcken kryssar
2023-09-02, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket

Han försöker bara fiska o få dig att säga att nåt annat lag än Häcken är skört men det kommer inte hända
2023-09-02, 20:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Jag är tämligen säker på att jag såg dig skriva det tidigare. Orkar dock inte leta nu.
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Hahaha du vet vem det är som sköra och det är endast Häcken För övrigt så vinner Malmö imorgon och Häcken kryssar

Så du har kommit upp ur Kukrävens källare nu? Du smälte Häckens avancemang till EL rätt fort ändå.

Jag tror också ni slår Blåvitt hemma men det lär inte bli lätt.
2023-09-02, 21:12
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:

Är så jävla avtänd på betting efter det mest jävla korkade röda kort jag någonsin skådat.. Hur fuck tänkte Valdimarsson?

Är mest bara fokuserad på derbyt nu vilket bara bäddar för ångest.
2023-09-02, 21:14
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Kan va det mest korkade röda kort jag nånsin sett, vad fuck gör Valdimarsson därute i ett sånt harmlöst läge?

"Manuel Neuer" goes bananas ...

Vad är oddsen på att Johan Dahlin skulle göra en sådan utrusning?

Klassikermötet imorgon blir HETT! Forza serieledning!
2023-09-02, 21:23
Medlem
Citat:
Jag är tämligen säker på att jag såg dig skriva det tidigare. Orkar dock inte leta nu.

Så du har kommit upp ur Kukrävens källare nu? Du smälte Häckens avancemang till EL rätt fort ändå.

Jag tror också ni slår Blåvitt hemma men det lär inte bli lätt.

Haha jag har sagt flera gånger att jag vill ha minst ett svenskt lag i gruppspel och med så lätta lottningar så hade ni fått skämmas om ni failat. Att ni ska misslyckas i allsvenskan är en annan sak
2023-09-02, 22:52
Medlem
Citat:
Nej det är framförallt plasten, skitet ska bort sen att det råkar bli pissklubben sirius som åker ut gör absolut ingenting. Och nej man välkomnar inte såna här dom får bli straffade i rättegång som alla andra, i Sirius håller man käft och låter små flickor fara illa. Han skulle skickats till en cell långt innan malmö köpte honom.

Fast ni hyllade ju Albornoz? Med det i åtanke tycker jag KoT gjorde rätt. De trodde väl antagligen att de var på grund av våldtäkterna som ni var intresserade av honom. Att ni skulle låta honom göra ett ärevarv för sina bravader likt Albornoz.
2023-09-03, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Fast ni hyllade ju Albornoz? Med det i åtanke tycker jag KoT gjorde rätt. De trodde väl antagligen att de var på grund av våldtäkterna som ni var intresserade av honom. Att ni skulle låta honom göra ett ärevarv för sina bravader likt Albornoz.

Ha i åtanke att det var långt från alla som applåderade när han byttes in och att klubben inte höll käft om det utan han blev straffad i rättegång enligt svensk lag, men att du tycker KoT och klubben sirius gjorde rätt som inte gjorde nåt åt det så att fler barn kunnat fara illa säger ju en del om din lågbegåvning, dessutom var det betydligt yngre Sarfo sprang efter än en som var mindre än 3 månader från att fylla 15 som i albornoz fallet.
2023-09-03, 08:44
Medlem
Irmschers avatar
Citat:
Nej det är framförallt plasten, skitet ska bort sen att det råkar bli pissklubben sirius som åker ut gör absolut ingenting. Och nej man välkomnar inte såna här dom får bli straffade i rättegång som alla andra, i Sirius håller man käft och låter små flickor fara illa. Han skulle skickats till en cell långt innan malmö köpte honom.
Tack för stålarna danskjävel.
2023-09-03, 09:29
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Är så jävla avtänd på betting efter det mest jävla korkade röda kort jag någonsin skådat.. Hur fuck tänkte Valdimarsson?

Är mest bara fokuserad på derbyt nu vilket bara bäddar för ångest.
Det är vid sådana här tillfällen det gäller att satsa för att genast ta igen den försmädliga förlusten som ju bara var ren otur pga utvisningen. Ladda på ordentligt nu på HIF som ju fått in formen och dessutom är vana vid plasten. Lär ju bli ett bra odds ändå för många från Solna spelar säkert med hjärtat och inte med skallen när det kommer till derbyn. Ja ett säkert tips hur du återställer saldot på ditt spelkonto och så är du ju dessutom helgarderad om miraklet mot all förmodan skulle ske eftersom du ju släppt in råttorna i ditt hjärta. Lycka till!
2023-09-03, 12:12
Medlem
BestCoast.s avatar
Varför lägger dom alla bra matcher samtidigt nu för tiden. Finns inte utrymmet att sprida ut längre?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in