Citat:
Ursprungligen postat av
TotalWar
Det var precis som jag skrev, efter Zelenskys Sverigebesök så lossnade det rejält för Ukraina. Man kunde känna skifte i momentum redan då och den ukrainska ångvälten ökar bara i styrka för varje dag som går. Definitivt ett avgörande skede i kriget så långt. Kul att se Puttes bästa vänner stå och lipa i tv över detta också. Typiskt att se dåliga förlorare börja lipa när det inte går som de vill. Många i Ryssland verkar befinna sig på en femårings nivå, den där islamisten ska ju visst även prata som ett barn också från vad jag hört. Jag kan tyvärr inte ryska så jag kan inte bekräfta.
Ja riktigt roligt att se Solovyov och Skabbeva stå och yla i rysk statstelevision!😂😂
Man får verkligen känslan av att dessa dårar börjar förstå att deras kära och mäktiga Ryssland bara är en liten ynklig mus numer.
Vi ser ju även här i tråden alla så helt plötsligt kallade neutrala som inte vill se fler döda.
Nu jävlar vill dessa dårar fredsförhandla! Innan tjatade de bara om den okrossbara ryska armén som hade oändligt med nya stridsvagnar, robotar mm mm. Och som bara skulle köra över hela Ukraina bara de började kriga på allvar.
Snacka om lättlurade hjon!