Citat:
Ursprungligen postat av
too-old-for-this
Tagit 4c-mar. Sist gång jag tog kom effekten efter 1 timmar och kände mig väldigt stimulerad kunna inte äta och knappt dricka. Denna gången tog det 3 timmar för att få effekt. men kan äta hur lätt som helst. Jag har lite svårt att andas och noddar typ. Känner mig harmonisk och euforisk. Jag tror kanske mitt pulver kan ha varit spetsat med fentanyl.
Men min fråga är: Hur vet man/känner man att man tagit något spetsat med fentanyl. Om jag t.ex. skulle ta tjack spetsat med fentanyl, skulle man märke det och på vilket sätt?
Andningssvårigheter är vanligt på stimulanter, speciellt när man får noja och ångest.
Om du har fått i dig en så hög dos att du slutar andas av opiater så kommer du nog inte bara att nodda 'lite grann'. Dessutom svårt att andas på opiater?
När jag har tagit överdos på opiater så har det aldrig blivit svårt att andas, man glömmer ju helt enkelt bara bort det.
4c-mar är väl annars en väldigt serotonerg drog. Då är ju känslan av euofri och nod helt naturligt.
Hur länge har du varit vaken? Har du svårt att få ner luft i lungorna? Svårt att andas låter som högt blodtryck.