2023-09-01, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Er det ikke en Volvo?

Den her https://imgur.com/Vo2w1EC
Citera
2023-09-01, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StellaWild
Dialekta hjelper ikke akkurat.

Nå ble jeg nysgjerrig her. Kan man ha mistenkelig dialekt altså? Høres ut som en blanding av Finnmark og Østlandet forøvrig.
Citera
2023-09-01, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Den her https://imgur.com/Vo2w1EC

Jeg bare mente noen har sagt at det var en Volvo, men jeg ser jo at baklyktene ikke er volvo-lykter. Kanskje det var den svarte ifbm med brannen som var en volvo? Nevermind
Citera
2023-09-01, 20:24
Medlem
Det er noe fishy med broren til SA også. De byttet også navn da de flyttet ned hit.
Citera
2023-09-01, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Homo-Arne, politimann
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
detta diskuteras mycket i början av tråden och här är en bild på en av taggningarna igen :
https://i.imgur.com/TuuhfdL.png
Takk Formann og Notteliten.
Ut fra hvordan den teksten i NRK-atikkelen var skrevet, forstår jeg det som at det var flere enn to personer som var omtalt i de taggingene. Har det kommet frem navn på andre personer enn Jonas og Arne som eventuelt har blitt omtalt i noen av de taggingene?
Citera
2023-09-01, 20:28
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Jeg bare mente noen har sagt at det var en Volvo, men jeg ser jo at baklyktene ikke er volvo-lykter. Kanskje det var den svarte ifbm med brannen som var en volvo? Nevermind

På alle image-søk er det Volkswagen Golf som kommer opp.
Citera
2023-09-01, 20:30
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
På alle image-søk er det Volkswagen Golf som kommer opp.
Det som ble sagt i begynnelsen, og som jeg fortsatt tror, er at det var en Passat. Husker ikke hvor jeg las det.
Citera
2023-09-01, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Takk Formann og Notteliten.
Ut fra hvordan den teksten i NRK-atikkelen var skrevet, forstår jeg det som at det var flere enn to personer som var omtalt i de taggingene. Har det kommet frem navn på andre personer enn Jonas og Arne som har blitt omtalt i noen av de taggingene?

Jeg har sett alle og det står kun tyster jonas og homo arne. (På et par står det bare tyster jonas)
Citera
2023-09-01, 20:33
Medlem
Citat:
Det er noe fishy med broren til SA også. De byttet også navn da de flyttet ned hit.
kjenner et par som har byttet navn.. å da tenker jeg det kan være litt av vært.. vet du hvor de kommer fra før de bytta navn.. sikkert noen fra forumet som har nettverk i de kanter.. norge er et bitte lite land..
Citera
2023-09-01, 20:34
Medlem
Forresten. Jeg fikk høre i sta at OMM hadde fortalt flere kompiser at Jonas var skutt i ryggen da de fant han.
Citera
2023-09-01, 20:35
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Forresten. Jeg fikk høre i sta at OMM hadde fortalt flere kompiser at Jonas var skutt i ryggen da de fant han.

Takk for opplysningen!
Citera
2023-09-01, 20:36
Medlem
Citat:
Er det ikke en Volvo?
er det ikke et AI program som kan sjekke bildet og gi oss svaret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in