Jeg bare mente noen har sagt at det var en Volvo, men jeg ser jo at baklyktene ikke er volvo-lykter. Kanskje det var den svarte ifbm med brannen som var en volvo? Nevermind
Takk Formann og Notteliten.
Ut fra hvordan den teksten i NRK-atikkelen var skrevet, forstår jeg det som at det var flere enn to personer som var omtalt i de taggingene. Har det kommet frem navn på andre personer enn Jonas og Arne som eventuelt har blitt omtalt i noen av de taggingene?
Jeg bare mente noen har sagt at det var en Volvo, men jeg ser jo at baklyktene ikke er volvo-lykter. Kanskje det var den svarte ifbm med brannen som var en volvo? Nevermind
På alle image-søk er det Volkswagen Golf som kommer opp.
Takk Formann og Notteliten.
Ut fra hvordan den teksten i NRK-atikkelen var skrevet, forstår jeg det som at det var flere enn to personer som var omtalt i de taggingene. Har det kommet frem navn på andre personer enn Jonas og Arne som har blitt omtalt i noen av de taggingene?
Jeg har sett alle og det står kun tyster jonas og homo arne. (På et par står det bare tyster jonas)
Det er noe fishy med broren til SA også. De byttet også navn da de flyttet ned hit.
kjenner et par som har byttet navn.. å da tenker jeg det kan være litt av vært.. vet du hvor de kommer fra før de bytta navn.. sikkert noen fra forumet som har nettverk i de kanter.. norge er et bitte lite land..