2023-09-01, 19:20
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Udda spelare Bayern är/varit ute efter. Mctominay,Rice,Höjbjerg,Chalobah,Bella-Kotchap,Dier,Gallagher...

Ja eller hur, ett gäng skitspelare och en diamant.
Citera
2023-09-01, 19:26
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Ja eller hur, ett gäng skitspelare och en diamant.
Vet inte om jag skulle kalla Bella-Kotchap för en diamant, men en intressant spelare
Citera
2023-09-01, 19:27
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Vet inte om jag skulle kalla Bella-Kotchap för en diamant, men en intressant spelare

Haha. 😁

Chalobahs transfer till Bayern är också off helt plötsligt, iaf enligt Fabrizio.
Citera
2023-09-01, 19:29
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Haha. 😁

Chalobahs transfer till Bayern är också off helt plötsligt, iaf enligt Fabrizio.
Det var väl därför dom vände blickarna mot Bella-Kotchap? Ryktas lite om att dom vill försöka på Cancelo också men det blir väl Barca?
Citera
2023-09-01, 19:32
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Det var väl därför dom vände blickarna mot Bella-Kotchap? Ryktas lite om att dom vill försöka på Cancelo också men det blir väl Barca?

Så kanske det är. Har ärligt inte hängt med så mycket men såg att Fabrizio tweetar att Chalobah-dealen har kollapsat.

Någon portugisisk tidning påstår att Joao Felix och Cancelo sitter och häckar på samma hotell i Barcelona, i väntan på att få signa sista papprena för Barca.
Citera
2023-09-01, 19:33
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Så kanske det är. Har ärligt inte hängt med så mycket men såg att Fabrizio tweetar att Chalobah-dealen har kollapsat.

Någon portugisisk tidning påstår att Joao Felix och Cancelo sitter och häckar på samma hotell i Barcelona, i väntan på att få signa sista papprena för Barca.
Deadline day är det svårt att hänga med i alla svängar

Fyfan, hoppas stackarna har någon klausul som gör att dom får lämna om dom inte kan registreras
Citera
2023-09-01, 19:38
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Deadline day är det svårt att hänga med i alla svängar

Fyfan, hoppas stackarna har någon klausul som gör att dom får lämna om dom inte kan registreras

Haha mm så äre. Sen är jag inte lika klistrad då jag tror Arsenal är klara med inkommande. Det var värre förr, kändes ofta som att Wenger & co väntade till sista timmarna innan dom började buda 🙃.

Haha mm herregud. Såg du det jag skrev häromdagen, att Barca behövde ta bort köpoptionen på Cancelo-dealen för att klara FFP. 🤣
Citera
2023-09-01, 19:40
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Haha mm så äre. Sen är jag inte lika klistrad då jag tror Arsenal är klara med inkommande. Det var värre förr, kändes ofta som att Wenger & co väntade till sista timmarna innan dom började buda 🙃.

Haha mm herregud. Såg du det jag skrev häromdagen, att Barca behövde ta bort köpoptionen på Cancelo-dealen för att klara FFP. 🤣
HAha, det var ju inga roliga namn som kom då? Kongo Kim

Nej, jag missade det.. Varför kunde dom inte ha med den ? Var den påtvingar eller?
Citera
2023-09-01, 20:28
Medlem
Vanstertrollets avatar
Anthony Taylor (born 20 October 1978) is an English professional football referee from Wythenshawe, Manchester.

Gissa vilken match han dömer i helgen
Citera
2023-09-01, 20:34
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Anthony Taylor (born 20 October 1978) is an English professional football referee from Wythenshawe, Manchester.

Gissa vilken match han dömer i helgen
MU behöver vara 12 för att vinna tänkte du inte på det 🤔🤪
Citera
2023-09-01, 20:40
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
MU behöver vara 12 för att vinna tänkte du inte på det 🤔🤪

Vad hände med Urk? Saknar det backen.
Citera
2023-09-01, 20:43
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Vad hände med Urk? Saknar det backen.
Fä blir så ledsna 😭 ligger lite lågt så tråden vänder till läsbart men snart nog är Urk tillbaka och några andra med ps du kommer inte undan (tjiveri)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in