Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-08-31, 23:22
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
En kasse på 25 mill på det meste. Det er rimelig heftig i lys av hvor kompetitivt videresalg av bil er.

Definitivt. Rekordutbytte på 9.5 mill i 2022 også, så det blir topp 100 tre år på rad.

Er det noe som skulle tilsi at ALLE piler peker rett opp fra året 2020 i den bransjen?

Vet noen om andre bruktbil-selgere i området av samme kaliber så vi kan ta en form for sammenligning?
Citera
2023-08-31, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Ah, da er det bare å stryke SA av listen

Du kan stryke begge to av lista.
Citera
2023-08-31, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal

Mener vi da at J selv ordnet brannene?
Og at sammenhengen mellom ER, SA og drapet / evt hærverk erlik null?
Citera
2023-08-31, 23:24
Medlem
Citat:
E*v*rd R*pp*s*ad
Sjeik?
Citera
2023-08-31, 23:28
Medlem
Citat:
Ja 😂😂😂
Citera
2023-08-31, 23:29
Medlem
Er det noen med kjennskap til AK som kan bekrefte at han faktisk sitter i varetekt?
Er han en person som har kapasitet og gjennomføringsevne til å begå ett slikt drap?
Citera
2023-08-31, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Definitivt. Rekordutbytte på 9.5 mill i 2022 også, så det blir topp 100 tre år på rad.

Er det noe som skulle tilsi at ALLE piler peker rett opp fra året 2020 i den bransjen?

Vet noen om andre bruktbil-selgere i området av samme kaliber så vi kan ta en form for sammenligning?

At han har kunnet holde på å leke cowboy i så mange år er jævlig spes. Det er ingen hemmelighet at KB ikke bare tjener penger på lovlige bilsalg og eiendom. Men nøyaktig hva som driver inn pengene vet jeg ikke. Så og si alle hans kompiser han har hatt fra han var 18 er folk som driver med det samme. I samme bransje. Som regel hyggelige nok alle sammen.
Har du sjekket tallene til PHP?
Citera
2023-08-31, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer

Ett selskap hadde feite marginer i ett eller to år. Men ingen oppbygd "kasse" å snakke om. Et annet selskap har løvtynne marginer og ingen kasse... her forsvinner hver eneste krone til lønn.

Begge selskapene jeg så på matcher mistenkes selskap hva gjelder omsetning.

Er bilsalg i Hønefoss ekvivalenten til salg av fritert kylling i serien "Breaking Bad"? Hvem er i så fall Gus og hvem er Walter White?
Senast redigerad av StonesThrow81 2023-08-31 kl. 23:36.
Citera
2023-08-31, 23:35
Medlem
Citat:
At han har kunnet holde på å leke cowboy i så mange år er jævlig spes. Det er ingen hemmelighet at KB ikke bare tjener penger på lovlige bilsalg og eiendom. Men nøyaktig hva som driver inn pengene vet jeg ikke. Så og si alle hans kompiser han har hatt fra han var 18 er folk som driver med det samme. I samme bransje. Som regel hyggelige nok alle sammen.
Alle som selger biler, verksted eller driver med eiendom er cowboyer. Hva gjør hans bedrifter så spesielle? Ser tallene "feil" ut ?
Citera
2023-08-31, 23:38
Medlem
13% avanse på bilforretningen er innafor så jeg ser ikke hva som er så mystisk der.

Som regel så er det svart omsetning som er problemet med bilforretninger, ikke at de selger som hakka møkk og har 13% avanse.
Citera
2023-08-31, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nobody86
Mener vi da at J selv ordnet brannene?
Og at sammenhengen mellom ER, SA og drapet / evt hærverk erlik null?

Hva "vi" mener er jeg usikker på 😅 men det er det som kommer fra kompiser av han som kjenner/kjente de alle godt.

Og da brannene skjedde i 2021 så husker jeg at det første jeg tenkte var at nå er det noen som trenger penger.. og da han han la ut innleggene hvor han skrev at han ikke ante hvem som sto bak noe av det som hadde skjedd, så tenkte jeg bare "ikke sant.." og det samme sa alle andre jeg snakket med hvor det med brannene og det skjedde.

Faktisk har jeg tenkt de siste dagene at om det ikke endte så jævlig tragisk som det nå gjorde, så hadde jeg kanskje tenkt at han hadde dratt en Bertheussen mtp hærverket og alt. Men han rotet seg borti noe han mest sannsynlig ikke forsto hverken rekkevidden eller konsekvensene av. Evt ikke før det var for sent.
Citera
2023-08-31, 23:39
Medlem
drsniffers avatar
Citat:

Nei, men han hadde mange jern i ilden helt til han klokket ut.

https://investor.dn.no/#!/NorgesAksjer/2022/2068596
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in