2023-08-30, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aec
Horungen och OV heter Patrik Månsson.
Du hittar fittan på Facebook

https://m.facebook.com/profile.php?id=524797652

Den där Fredrik W med gula mössan va fan värst!!! Vidrigt!!!!! Bara o ringa nödslakt till honom!!
Citera
2023-08-31, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Den där Fredrik W med gula mössan va fan värst!!! Vidrigt!!!!! Bara o ringa nödslakt till honom!!
Vart kan man se Fredrik bli uthängd på nätet?
Finns Facebook eller dylikt att se?
Citera
2023-08-31, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aec
Vart kan man se Fredrik bli uthängd på nätet?
Finns Facebook eller dylikt att se?

Jag såg på Sverige.scenen på Instagram, finns säkert på twitter oxå.
Citera
2023-08-31, 19:45
Medlem
PingPongZongs avatar
Hur många poliser blev skadade den här gången då? Var det inte fotbollshuliganer som slogs mot polisen? Eller var det sådana här julgranar eller vad ni nu kallar dom? Ser så ut på på videorna. Inte en jävel gör motstånd. Men poliser nuförtiden skadas lätt. Räcker med att man går/promenerar över polisen. Så borde väl vart ett par hundra skadade poliser.
Citera
2023-09-01, 11:37
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Med namn ute osv ser jag inte hur man kan låta det här gå förbi utan nån form av markering... läser man inte om nån mordbrand eller grov misshandel av nämnda namn har man låtit sig bli rövknullad o kommer att få röven tryckt ofta
Tänkte precis detsamma.
Med namn på personerna ute så är det bara en tidsfråga innan de hamnar på sjukan.
Eller är personerna som skriver här inne sådana dära keyboardwarriors måntro? Händer inget nu är det ju sjukt pinsamt med tanke på hur hög svansföring skribenter i den här tråden håller.
Citera
2023-09-01, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exe.e
Bilden är ju tagen efter gårdagens match din idiot, de flesta av grabbarna var antagligen påväg mot DT som förövrigt stormades av fega vrak efteråt. Men alla vet att när det väl gäller så blir det endast 1.2.3 SPRING HEM TILL SÖDERORT KGB 👟💨
Idiot? Du menar när Bajen attackerade förra året haha? Då var det verkligen inte Bajen som la benen på ryggen.. finns ju film på det!
Citera
2023-09-01, 20:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tenerif
Idiot? Du menar när Bajen attackerade förra året haha? Då var det verkligen inte Bajen som la benen på ryggen.. finns ju film på det!

Japp, det är du som är den riktiga jävla idioten här som trodde att denna bild togs i tisdags, det var bara en regular walk i Solna efter matchen i hopp om att med lite tur kanske hitta sugna bajare. Men vad ska man förvänta sig helt ärligt? Det Bajen sysslar med för det mesta är att puckla på julgranar och köra sina fegattacker mot DT, men om jag påminner dig om bilden som togs i måndags vilket du inte riktig förstod först men du kan gärna länka videon från 2022 där du påstår att det är Bajen som attackerar men inte det laget som ” lägger benen på ryggen” 😂😂

https://www.instagram.com/p/CwilqIQLfOK/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Citera
2023-09-01, 22:17
Medlem
1312 ACAB. Vad är status på den oskyldiga mannen som blev överfallen, hörde nåt okonfirmerat om att han blev blind
Citera
2023-09-02, 01:55
Medlem
Baeverhojtaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henlo
1312 ACAB. Vad är status på den oskyldiga mannen som blev överfallen, hörde nåt okonfirmerat om att han blev blind

Vad jag hört så är det två frakturer i näsan, fraktur i kindbenet och utslagna tänder.
Citera
2023-09-02, 03:04
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baeverhojtaa
Vad jag hört så är det två frakturer i näsan, fraktur i kindbenet och utslagna tänder.
Kan säga att jag talar för alla helsingborgare när jag fördömer polisinsatsen. Vi kommer inte att acceptera att man kastar stenar på våra supportrar, men att gå fram som ett jävla as emot oskyldiga med lagen i ryggen är ett oacceptabelt beteende. Namnen finns ute. Från Helsingborgs sida skulle vi bara välkomna om någon agerar. Vi hatar grisarna minst lika mycket som ni gör. ACAB!
Citera
2023-09-02, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Kan säga att jag talar för alla helsingborgare när jag fördömer polisinsatsen. Vi kommer inte att acceptera att man kastar stenar på våra supportrar, men att gå fram som ett jävla as emot oskyldiga med lagen i ryggen är ett oacceptabelt beteende. Namnen finns ute. Från Helsingborgs sida skulle vi bara välkomna om någon agerar. Vi hatar grisarna minst lika mycket som ni gör. ACAB!

Jävla vad Helsingborg är internetkrigare. Internet det ända ni sysslar med eller?
Citera
2023-09-02, 08:31
Avslutad
Vad hände med Fredrik Gard , såg på ett inlägg att han dött för några år sedan , 🙏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in