2023-08-29, 21:44
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plaobr
Vilket strunt. Du saknar helt nyans och rimlighet och är totalt förvirrad om vilka områden det behöver "sättas gränser". Detta är inte där det behövs sättas några gränser idag. Långt ifrån. Snarare tvärtom att det satts för bisarra gränser hittills

Du svamlar och tror att en kyss är samma sak som terrorism, portsprängningar, krig etc. Jag ser "folk" som dig som totala idioter.

När utsatte ni en gängmedlem för samma hån och trakasserier som ni gör en mot en glad man som kysste en kvinna? Skäms ni inte?

Du får kalla det strunt om du vill och anse att jag är en idiot. Jag skulle inte kalla Luis för en glad man utan snarare en korrupt person som knappast varit trevlig mot kvinnor under sitt tidigare liv.
Citera
2023-08-29, 21:45
Medlem
TaxenSixtens avatar
Usch att få en kyss av den grisen. Höll fast huvudet på henne gjorde han också. Men det mest patetiska var hans ljug efteråt. Han lär få gå. Hej då!
Citera
2023-08-29, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Istället för denna sjuka uppståndelse över en kyss så hade personen som blev kysst kunnat öppna munnen iallafall efteråt och tagit det med den som kysste.

Istället blir det en helt galen cirkus.

Moderna människan mår uppenbart inte ok

Bra plan! Bortsett från det faktum att händelsen direktsändes i internationell TV. Äcklet Rubiales får skylla sig själv helt enkelt.
Citera
2023-08-29, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0Z8S
Enligt feminister ja
Jag är allt annat än feminist, men det är uppenbart att Rubiales är en mansgris. Han skall inte sitta på några höga poster. Jag har sett att du har ryckt ut till hans försvar. Jag håller med om att en kyss på typ en firmafest inte är så mycket att bråka om. Men det handlar om sammanhanget och vad det sänder ut för signaler till resten av fotbollsvärlden. Det behöver man inte vara feminist för att anse. Om du nu måste veta röstar jag på SD.
Citera
2023-08-29, 21:49
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styrkelyftare
Instämmer. Det här är så löjligt att man knappt tror att det är sant.

Luis Rubiales var lycklig. Hela det spanska fotbollslandslaget och det spanska folket var lyckliga. Han gav Jennifer Hermoso en oskyldig kram och puss i stundens hetta. Det fanns överhuvudtaget inget sexuellt i det.

Det är en skam att allt som har med kvinnor att göra ska förstoras på det här viset.

Hade du sett Reinfeldt göra exakt samma sak på någon av tjejerna i landslaget så är jag ganska säker på att du sett på saken helt annorlunda och förmodligen många andra i tråden som förespråkar "kyssen". 😝
Citera
2023-08-29, 22:01
Medlem
Snacka om överdrifter.

Låt någon han inte vill få en puss av att pussa honom och lägg ner skiten.
Citera
2023-08-29, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Du får kalla det strunt om du vill och anse att jag är en idiot. Jag skulle inte kalla Luis för en glad man utan snarare en korrupt person som knappast varit trevlig mot kvinnor under sitt tidigare liv.

Det är väl inget nytt under solen att det värsta ni vänster blivna vet är vita medelålders män. Världen kan krascha runt er men ert hat är ändå riktat mot vita män oavsett vad det gäller.
Citera
2023-08-29, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Ganska efterblivet att rationalisera händelsen som "en liten puss". Äcklet Rubiales kysser henne mot sin vilja Vad är det du inte fattar?
Fast det var ju en puss det var ju inte direkt en tungkyss
Citera
2023-08-29, 22:23
Medlem
löls avatar
Har han som kysste spelaren varit i rampljuset tidigare?
Citera
2023-08-29, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Har han som kysste spelaren varit i rampljuset tidigare?

15 spelare som nu bojkottar landslaget gick till honom och försökte avsätta huvudcoachen Vilda som ledde laget till guld i VM, han vägrade!

Både Vilda och Rubiales är måltavlor för de spanska spelarna, och detta är verkligen ett guldläge för dem att få bort inte bara Rubalies utan Vilda på samma gång!
Senast redigerad av Deslauriers 2023-08-29 kl. 22:43.
Citera
2023-08-29, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guderian99
Fast det var ju en puss det var ju inte direkt en tungkyss

Så ser det inte ut på videon. Nu har dessutom en ny film dykt upp som visar att Rubiales ljög:

https://www.expressen.se/sport/fotboll/nya-filmen-som-avslojar-lognen/

Kräket avrundar sin kyss med att daska henne i baken. Fin kille det där...
Citera
2023-08-29, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Så ser det inte ut på videon. Nu har dessutom en ny film dykt upp som visar att Rubiales ljög:

https://www.expressen.se/sport/fotboll/nya-filmen-som-avslojar-lognen/

Kräket avrundar sin kyss med att daska henne i baken. Fin kille det där...

Klappen är på ryggen klart och tydligt, har du problem med synen?

Och varför i helsike har du inte sett denna video tidigare då den postats redan ett antal ggr i tråden som du trollat i flera dagar?

I övrigt om omöjligt för en neutral åskådare att se huruvida Rubiales hoppar upp på henne, eller om hon lyfter honom, troligen är det en kombination!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in