2023-08-29, 19:58
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Det börjar bli jävligt löjligt med alla regler.. Vad är så hemskt med att säga "fucking joke" ?
Fråga domarna & FA, de har någon form agenda mot Liverpool. Känns som lite hämnd för att en oberoende grupp friade Mac från deras galna beslut. Fråga hur Mings klarade sig från rött efter foten i bröstkorgen på Gakpo.
https://www.empireofthekop.com/2023/05/20/mings-stud-marks-gakpo-chest-tackle/
Citera
2023-08-29, 19:58
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Han fick en, det räknades som friläge men om han hade gjort samma sak i straffområdet hade han fått gult pga dubbelbestraffning.
Isak hade aldrig fått den bollen med sig, om folk bara tittar vart bollen är när foten träffas…

Han sa fucking joke… och om någon nämner ett enda ord om fjärdedomaren så se på bilderna vem som sökte upp vem på vägen ut!!!! Vad hade fjärdedomaren för anledning att söka upp VvD han var redan på väg ut.

Skojar du? Fucking joke? Va i helvete, spelarna svär bra mycket mer och värre på planen än sådär. Vilket skämt det börjar bli.

Isak fick aldrig chansen att ta bollen eftersom han sparkades ner. VvD måste enbart stirrat boll, ovanligt att se honom gå in sådär fel i en situation.
Citera
2023-08-29, 20:03
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Fråga domarna & FA, de har någon form agenda mot Liverpool. Känns som lite hämnd för att en oberoende grupp friade Mac från deras galna beslut. Fråga hur Mings klarade sig från rött efter foten i bröstkorgen på Gakpo.
https://www.empireofthekop.com/2023/05/20/mings-stud-marks-gakpo-chest-tackle/
Vad är grejen? Är det att han sa det eller att han sa det till domaren? Fattar om det hade varit som Ballack och Drogba mot Barca, men även det var ju välförtjänt...
Citera
2023-08-29, 20:05
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Skojar du? Fucking joke? Va i helvete, spelarna svär bra mycket mer och värre på planen än sådär. Vilket skämt det börjar bli.

Isak fick aldrig chansen att ta bollen eftersom han sparkades ner. VvD måste enbart stirrat boll, ovanligt att se honom gå in sådär fel i en situation.
Har inte hört något mer än de orden, de gnäller även om att han tog 2 1/2 min på sig att lämna plan

Isak springer förbi bollen med sin högerfot, inte en chans har får den bollen med sig, jag begriper det röda men det är soft.

VvD har varit snett på det sen skadan, innan dess hade han agerat snabbare och nått boll först och sen spelare
Citera
2023-08-29, 20:09
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Vad är grejen? Är det att han sa det eller att han sa det till domaren? Fattar om det hade varit som Ballack och Drogba mot Barca, men även det var ju välförtjänt...
Han sa det till domaren men hela världen fattar att hans ord är om själva beslutet.

Precis det min farhåga låg i med de nya direktiven, nu kan domarna blåsa hur de vill utan press gör det blir gula/röda/avstängningar för spelare/tränare.

Men att armbåga spelare är fortfarande inom regelboken.
Citera
2023-08-29, 20:13
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Han sa det till domaren men hela världen fattar att hans ord är om själva beslutet.

Precis det min farhåga låg i med de nya direktiven, nu kan domarna blåsa hur de vill utan press gör det blir gula/röda/avstängningar för spelare/tränare.

Men att armbåga spelare är fortfarande inom regelboken.
Jo, det var ju inte så att han sa fucking cunt.

När fick man inte svära och visa känslor i fotboll? Snart får man väl fan inte ens fira mål för att det är provocerande mot vissa åskådare..
Citera
2023-08-29, 20:20
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Jo, det var ju inte så att han sa fucking cunt.

När fick man inte svära och visa känslor i fotboll? Snart får man väl fan inte ens fira mål för att det är provocerande mot vissa åskådare..
Från denna säsong så är känslor kraftigt strypt, firar du för länge kan det ge gult, fördröjning av spel.

Var på domare & VAR förra säsongen och inför denna. Med all rätta visar det sig..

Vad jag förstår riskerar han 1 match men med FA är ingenting klart på förhand.
Citera
2023-08-29, 20:25
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Från denna säsong så är känslor kraftigt strypt, firar du för länge kan det ge gult, fördröjning av spel.

Var på domare & VAR förra säsongen och inför denna. Med all rätta visar det sig..

Vad jag förstår riskerar han 1 match men med FA är ingenting klart på förhand.
Fotbollen efter covid är långt ifrån den fotbollen vi alla lärde oss älska.. 5 byten, 10 minuter tilläggstid, VAR, får inte fira ordentligt, får inte svära... Saknar hur det var förr när spelare som Pippo Inzaghi firade som han vunnit VM efter ett 4-0 mål och slet av sig tröjan utan varning

Är det en match utöver den vanliga då?
Citera
2023-08-29, 20:27
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Fotbollen efter covid är långt ifrån den fotbollen vi alla lärde oss älska.. 5 byten, 10 minuter tilläggstid, VAR, får inte fira ordentligt, får inte svära... Saknar hur det var förr när spelare som Pippo Inzaghi firade som han vunnit VM efter ett 4-0 mål och slet av sig tröjan utan varning

Är det en match utöver den vanliga då?
Det var bättre förr i vissa avseenden hihi

Ja 1+1 men inget förvånar med 1+2-3.
Citera
2023-08-29, 20:28
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Har inte hört något mer än de orden, de gnäller även om att han tog 2 1/2 min på sig att lämna plan

Isak springer förbi bollen med sin högerfot, inte en chans har får den bollen med sig, jag begriper det röda men det är soft.

VvD har varit snett på det sen skadan, innan dess hade han agerat snabbare och nått boll först och sen spelare

Det låter sjukt att utredas för något sånt. Är ju engelsk kultur att svära. Så länge det inte är könsord eller på något sätt nedsättande har jag inga problem med lite svordomar. Men domarna är ju untouchable..

Jag fattar vad du menar men tyvärr funkar ju inte fotbollen så. Tycker att VvD är mer rött än det Nottingham fick mot United. Såg f.ö. att det redan delats ut 9 röda kort, måste vara rekord efter 3 omgångar!

Kan ju vara så enkelt att han inte såg Isaks taniga ben.
Citera
2023-08-29, 20:32
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Det var bättre förr i vissa avseenden hihi

Ja 1+1 men inget förvånar med 1+2-3.
I dom flesta

Kan ju inte få 3 extra för en sådan skitsak? Liverpool borde hota med att flytta till Saudi isåfall
Citera
2023-08-29, 20:36
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
I dom flesta

Kan ju inte få 3 extra för en sådan skitsak? Liverpool borde hota med att flytta till Saudi isåfall
Nu pratar du om FA, Mac fick rött men Mings fick gult, domare och VAR ansåg att det ena var våldsamt men inte det andra. Undra vad Gakpo tyckte om sina dubbspår han fick av Mings?

Läs gärna artikeln om Liverpool - Domare några sidor bakåt ifall du har missat den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in