2023-08-27, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hybris34
Hur går det för BO? Hoppas han och hans familj får all hjälp som går. Varför går du inte ut med namnen på gmg? Jag har bara hört genom rykten så jag vågar inte namnge dom eftersom jag inte vet själv. Har bara hört att alla i Gustavsberg vet vilka dom är.

Därför att snuten håller käften och för att jag låter någon annan göra det eftersom jag inte med säkerhet vet det exakta namnet. BO kommer dö i veckan, allt pekar på hjärndödhet i och med för stor blödning i kraniet i kombination med att hjärtat stannade efter slagen. Alla undersökningar är klara och man har avslutat behandling mm.
Citera
2023-08-27, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saw17
Därför att snuten håller käften och för att jag låter någon annan göra det eftersom jag inte med säkerhet vet det exakta namnet. BO kommer dö i veckan, allt pekar på hjärndödhet i och med för stor blödning i kraniet i kombination med att hjärtat stannade efter slagen. Alla undersökningar är klara och man har avslutat behandling mm.
Fy så tragiskt. Men är BO hemmahörande i Nacka ? Men var hemma hos en klasskompis som bor i Betsede ? Är det rätt uppfattat? Vilken skola går dom i ? Med tanke på att de bor i olika kommuner.
Citera
2023-08-27, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Fy så tragiskt. Men är BO hemmahörande i Nacka ? Men var hemma hos en klasskompis som bor i Betsede ? Är det rätt uppfattat? Vilken skola går dom i ? Med tanke på att de bor i olika kommuner.

Saltsjöbaden vad jag har hört och går på skola i nacka.
Var mgm går vet jag inte.

Hade varit fest på kvällen men vet inte om misshandeln var där eller efter festen
Citera
2023-08-27, 13:15
Medlem
Citat:

Fan va hemskt!
Vet du vad allt handlade om från början eller ?
Citera
2023-08-27, 13:59
Medlem
Citat:
Det låter ju helt horriblet om det är såsom du beskriver!! Ungen borde ju ha utegångsförbud!! Fy fan vad slappt i så fall!
"Var är "Kalle" ? "Han är ute och åker moppe hela natten, men igår åkte han och slog ihjäl en kompis"
Om föräldrarna tillåter att han är ute o springer på kvällarna i denna stund så kan man ju förstå att han inte fått den bästa uppfostran, trots att några i tråden verkar tro det. Om ni är för insatta så förstår man att ni inte kan se objetivt på detta utan tar parti för de står er för nära! Men bara att snorungen är ute o lattjar med moppen talar ju sitt tydliga språk!

Hur är föräldrarna till dessa idioter?
Någon måste ju känna till dom?
Citera
2023-08-27, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn
Saltsjöbaden vad jag har hört och går på skola i nacka.
Var mgm går vet jag inte.

Hade varit fest på kvällen men vet inte om misshandeln var där eller efter festen
Hade han åkt moppe ända från Saltsjöbaden ? Låter ju väldigt långt att åka från Saltsjöbaden till Betsede på moppe ?
Citera
2023-08-27, 16:03
Medlem
Citat:
Hade han åkt moppe ända från Saltsjöbaden ? Låter ju väldigt långt att åka från Saltsjöbaden till Betsede på moppe ?

30 minuter med enligt Google Maps om man klickar i att undvika motorväg, så några Minuter mer än så
Citera
2023-08-27, 16:29
Avstängd
Citat:
Du låter som en vänsterfeminist som skitit på sig en riktig daimkyss i trosan och fått slut på argument, som går på med personangrepp, nej jag står mycket nära BOs familj. Självfallet önskar jag att GM:en hängs ut och att om dem är skyldiga, får 150 åriga fängelsestraff , men i det här landet mellanmjölk, där pannkakor serveras med saft, bullar och sylt är det Bolibompa-lagstiftning som råder lilla gubben.

Förhoppningsvis kan vi mötas och hålla med om att sjuklövern förstört detta land, där bidrag och det mångkulturella samhällskontraktet som de alla vurmar och fortfarande ömmar om bidragit till denna fatala våg av våldsverkare, när till och med det pure-svenska, rika societet börjar vidta med åtgärder som ortens gatubarn använder, har det gått för långt.

Jag känner på mig att du agerade i impuls och inser att du är en Sverigevän som jag, jag delar din frustration. SD 2026.
Du säger att du står BOs familj mycket nära och några inlägg längre ner berättar du för alla som läser på Flashback att BO ska dö i veckan. Du kanske står nära, men jag gissar att familjen inte uppskattar att det sprids av dig på Flashback? Eller jag har kanske helt fel? Får bara inte riktigt ihop att du står dem nära och verkar bry dig, för att sen dela med dig av något som måste vara det sista de vill att du delar med dig av. Om du nu är någon som är mycket närstående.
Citera
2023-08-29, 14:37
Medlem
GM= F*lix olss*n, Lirar i värmdö HK, Nacka praktiska
Citera
2023-08-29, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EazyV

Samma som jag hört
Citera
2023-08-29, 18:19
Medlem
Jag med. Vem är den andra då?
Citera
2023-08-29, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EazyV

Han fanns kvar på lagets hemsida första dagarna. Men nu borttagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in