Citat:
Ursprungligen postat av
firechromenorr
Jag säger bara att chickens are coming home to roost. Att Niger slänger ut fd kolonialmakt är bara steg ett. Min fråga, när väst inte längre kan exploatera tredje världen och redan är hårt skuldsatt, hur kommer det sluta för oss här? Själv planerar jag redan på att omlokalisera till en gulfstat eller saudi, eventuellt Kina, skulle föreslå att alla här gör det. Bluffen är över, liberalism var en kortvarit ideologi som kommer dö ut då den fundamentalt leder till självdöd.
Du är tyvärr förvirrad. Det är väst/folk och grupper i väst som bestämmar att väst ska falla, och du tror det sker något genuint "uppror" där dom förtryckada och fattiga nu faktiskt GENUINT "tar tillbaka makten," lol lol lol. Jag läste om att planen FRÅN VÄSTS ELITER, OCH VÄSTKONTROLLERADE FN SOM LIGGER I USA, var USAs totala fall redan omkring år 2000-2001. Det hela är fullständigt med i planer som världens eliter har haft i decennier, möjligens århundraden. Dina teorier och spekulationer är fullständigt värklighetsfrämmande för mig, väst ska störtas för att det ska bli globalt styre, och västs rika eliter har redan planerat för detta i typ 200-300 år, idiot!