Citat:
Ursprungligen postat av
Heidi101
https://ibb.co/tJyQd5Y
Vad tycker ni om denna ögonfärg? Det är mina ögon, är lite nyfiken om folk tycker det är läskigt eller fint …..
Det var ju väldigt tydligt då ögonen är så ljusa att skillnaden framhävs mer än hos kvinnan jag nämnde i kommentaren ovan. Svårare att missa detta förmodar jag.
Tänker spontant att jag antagligen skulle bli förvirrad över vilket öga jag ska fokusera på, typ på samma sätt som när man pratar med någon som skelar. Är det ett problem du märkt av, eller är det bara jag? Haha

Men du har jättefina ögonfärger, så, en aning läskigt och men också lite förtrollande på samma gång? Haha.
Av nyfikenhet, om du hade möjlighet att välja, skulle du då hellre ha två olika färger eller en och samma? Och om du skulle behöva välja, vilken av dem skulle du ta? Har du någon gång testat att ha linser som gör ögonen lika/mer lika i färg, eller till exempel photoshopat dem att se likadana ut? Hur kändes det? Påverkade det hur du upplevde ditt utseende mycket? Positivt/negativt (din känsla alltså)? Och hur upplever du själv att folk reagerar mer än att de påtalar det?