2023-08-28, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Detta handlar ju mer om ett övergrepp än en höna av en fjäder.

Fundera själv på hur du reagerat om någon du äcklades av trycker sin stinkande käft mot din mun.

Man behöver inte ens vara feminist för att ogilla detta.

Hon sa själv att hon inte direkt hade något emot det och att de känner varandra din löjliga feministfitta.
Citera
2023-08-28, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Tvingat till sig en kyss. Testa på jobbet, du får sparken. Funkar varje gång.

Det är jag som äger företaget.

En puss var det väl? Eller var han inne med tungan och grötade? Nog måste det väl vara betydligt mer som ligger bakom än den enskilda händelsen? Annars är det ju lite löjligt kan jag tycka, eller är kvinnor så känsliga?
Citera
2023-08-28, 22:37
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaztro
Hon sa själv att hon inte direkt hade något emot det och att de känner varandra din löjliga feministfitta.

Bahaha, är jag feminist för att jag inte tycker folk ska sjunka till en så låg nivå?

Ska man komma ifrån den här skiten med förtryck och övergrepp så ska foten sättas ned tydligt. Vart ska gränsen sättas då?

Inte en chans att jag skulle vilja att en äcklig kvinna skulle få trycka sin käft mot min.
Senast redigerad av Snubchurp 2023-08-28 kl. 22:42.
Citera
2023-08-28, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Seger är ju lite äldre än de du nämner, och dessutom lagkapten, sveriges motsvarighet till Jennifer Hermoso.

Ok. Seger går nog säker iaf.

Tror att Hermosa är gammal nog att överleva en puss
Senast redigerad av buzzerbuzzer 2023-08-28 kl. 22:42.
Citera
2023-08-28, 22:40
Medlem
Med det utseendet ska hon nog vara glad för att hon blev kysst…
Citera
2023-08-28, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Ingen vettig man skulle bry sig. Eller du tror att Hellström hellre blir kysst av Pär Bjurman än en gammal tant?

Många kvinnor är väldigt lättkränkta. Det är bara att gå vidare.

Lättkränkta? Mig veterligen kysser man inte en person utan samtycke. Dessutom inte i direktsändning.
Citera
2023-08-28, 22:44
Medlem
Citat:
Det hela var en total överdrift, precis som jag misstänkte. Som vanligt ska feministerna göra en höna av en fjäder för att låtsas som att de alltid utkämpar en kamp. Det är därför jag inte tittar på den här skiten. Damfotboll handlar BARA om att trycka ner feminism och lbtq-cancern i halsen på folk.

Spanska landslaget, Spaniens regering och åtskilliga från herrlandslaget delar inte din bedömning. Äcklet Rubiales är rökt: till ditt och hans mammas förtret.
Citera
2023-08-28, 22:45
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Det är jag som äger företaget.

En puss var det väl? Eller var han inne med tungan och grötade? Nog måste det väl vara betydligt mer som ligger bakom än den enskilda händelsen? Annars är det ju lite löjligt kan jag tycka, eller är kvinnor så känsliga?

Fattar du inte så lär du dig den hårda vägen. Jag försökte bara hjälpa..
Citera
2023-08-28, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guderian99
Du kallar en liten puss att släta av någon?
Snart blir det väl förbjudet att ta i hand och gratulera vinnarna om det inte är samma kön!

Brukar du kyssa kvinnor mot deras vilja?
Citera
2023-08-28, 22:48
Medlem
schizophrenias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Vilken clown han är. Tänk Fredrik Reinfeldt göra samma sak med Caroline Seger.
Eller om Peter Settman som programledare tvångskysser Charlotte Kalla på munnen?

https://youtu.be/58G0CdJzV80?si=8c7uvWeEUmGx2lax

För den som glömt, se 2:35 in i youtubevideon från Idrottsgalan 2008.

Tidningsrubrik 2017:
Tvångskyssen på Kalla hade inte accepterats i dag – pressen borde fälla programledaren
https://www.st.nu/2017-12-07/tvangskyssen-pa-kalla-hade-inte-accepterats-i-dag--pressen-borde-falla-programledaren
Citera
2023-08-28, 22:48
Medlem
Hela det här debaclet får mig osökt att tänka på Linda Skugge innan hon visade sig gilla att bli bunden, rövpluggad och få fittan piskad. Jag tror att 33-åriga Hermoso överlever
Citera
2023-08-28, 22:51
Medlem
Citat:

Hon sa följande: “I felt vulnerable and a victim of an impulse-driven, sexist, out of place act without any consent on my part,”.

D.v.s. du far med osanning, lilla kvinnohatare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in