Citat:
Ursprungligen postat av
Flugpappa
Det kan jag inte svara på men gissar jag skulle jag gissa att Kremls förtroende för väst är lika stort som vårat förtroende för Kreml.
Inte alls. Skillnaden är ENORM!
Vi gick rakt emot vårat "förtroende" för att det ligger i vår natur att emotsäga oss själva för att säkerställa vetskap på riktigt.
Kreml (som du kallar DEM) gav ALDRIG en endaste tanke på det samma gentemot oss, utan utnyttjade varje jävla sekund utav GIVEN gåva och ÖDMJUKHET till att FORTSÄTTA deras bana startad 1951.
Att vi inte skulle lita på DEM är ju fullt naturligt och rättfärdigt så där finns inget att inflika även om vi nu inte HADE gjort så.
Men för dem så var det ju det ENDA de KUNDE göra och vartifrån de byggde upp förtroende för att undvika sina GENETISKA lögner sedan innan. Men, MEN, ÄNNU EN GÅNG var det INGA andra än DE som tog sig stolthet över huvudet och började slåss utan anledning.
Som sagt. Där finns absolut INGENTING som ursäktar den BLINDA och korkade ryssens utfall idetta.
VI gav dem ALLT....de parasiterade och efter att de TRODDE sig ha fyllt upp tillräckligt så deklarerade de krig genom att SLAKTA Ukrainas folk.
Riktigt så dumma var vi inte att vi inte VISSTE om att det var precis så som den efterblivna SLAVEN skulle agera.
Då hade vu ju aldrig behövt slösa sådana underbaraa medel som bomber och annat RIKTIGT värdefullt på råttehål som Jugoslavien. Fan, det svider att behöva använda sådan kunskap på att tygla adidabyxor. Men nog visste vi, och nu vet vi dessutom alldeles ännu mer säkert, så då är det en förbannad tur att vi sparade lite på nödvändigheterna sedan vi städade upp skiten senast.
Förstår Ryssland detta också tror du mr flugornas herre? (förmodligen inte nej.....no shit! how come? = they ARE SLAVES!