2023-02-04, 19:16
Medlem
Skönt att han blev vräkt från gamla stan.
Var där ett par gånger, och han var en jävla översittare.

Skrattade mig lagom glad när han stod på sämsta punkten i Kungens Kurva efter han blev fimpad från GS.

Han tjänade nog en hacka på att stå och vara otrevlig.
Citera
2023-02-04, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jagskagorakaos
Skönt att han blev vräkt från gamla stan.
Var där ett par gånger, och han var en jävla översittare.

Skrattade mig lagom glad när han stod på sämsta punkten i Kungens Kurva efter han blev fimpad från GS.

Han tjänade nog en hacka på att stå och vara otrevlig.

Har du reflekterat över att han verkligen inte backade undan från någon? Han tog verkligen kampen utan att vara rädd för någon som helst som besökte hans vagn. Tror ni att allmänheten till sist fick nog?

Angående hamburgarna har jag fått reda på att de varit irländska, d.v.s ej svenskt kött. Men har de varit goda? Finns stora påsar att beställa hem, men det är ju något helt annat när man steker hemma kontra på grillen. Finns burgarna att köpa på något gatukök därute tro? De såg otroligt saftiga ut!
Citera
2023-02-07, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarie-Kudos
Han kanske är en sekulär jude?

såg ett avsnitt där jesper nekade en svarting som ville handla. svartingen kallade jesper för rasist. jesper svarade med att han är jude och kan därför inte vara rasse. snacka om hycklare. om det finns några som har fördomar mot otrogna så är det just judar.
Citera
2023-02-07, 09:18
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
såg ett avsnitt där jesper nekade en svarting som ville handla. svartingen kallade jesper för rasist. jesper svarade med att han är jude och kan därför inte vara rasse. snacka om hycklare. om det finns några som har fördomar mot otrogna så är det just judar.

Var det inte en gammal tant ?hon såg inte så svart ut.
Citera
2023-03-04, 20:41
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Kul att se honom i Mello nu ändå.
Citera
2023-03-04, 21:24
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Stod han där med korvvagnen?
Citera
2023-03-04, 21:29
Avstängd
immenhusens avatar
Visst gör han hamburgare nuförtiden? Tyckte jag såg honom vända hamburgare i en vagn på en marknad i Mellansverige för inte så länge sedan.

/AI
Citera
2023-03-12, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Va?! Var han med i Mello? Hyrde man in honom som försäljare av mat? Finns det video?
Citera
2023-03-24, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimFleury
Har du reflekterat över att han verkligen inte backade undan från någon? Han tog verkligen kampen utan att vara rädd för någon som helst som besökte hans vagn. Tror ni att allmänheten till sist fick nog?

Angående hamburgarna har jag fått reda på att de varit irländska, d.v.s ej svenskt kött. Men har de varit goda? Finns stora påsar att beställa hem, men det är ju något helt annat när man steker hemma kontra på grillen. Finns burgarna att köpa på något gatukök därute tro? De såg otroligt saftiga ut!

Haha ja för att det fanns massa krogpersonal i närheten. De fick väl gratis käk när baren stängde.
Fine att han är spydig mot folk som kommer och drygar men han var ju ett rövhål mot dem flesta
Citera
2023-08-25, 04:17
Medlem
När bekanta var i Gamla Stan och skulle köpa käk av honom, så vände de på klacken för att han var så spydig och otrevlig mot framförvarande i kön.
Sedan hittade jag inspelningar utlagda på nätet (Youtube) och även direktsädningen från vagnen.
Ja, vad skall man säga om hans attityd? Passar inte i ett serviceyrke i vart fall...

Jag tycker att Jesper "Harakirigubben" Levin borde ta över som ledare för Wagnergruppen. Han är som klippt och skuren för det jobbet.
Att han dessutom ser ut som en lillebror till Prigozjin gör ju inte saken sämre.
Citera
2023-08-25, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stegreus
Syftar inte på att enskild ska sitta och glo i sex timmar, det hände något sjukt varje natt han livestreamade och det är väl det man kikar på, för underhållningens skull. Jäklar vad folk etsat sig fast på äckelpäckel grejen, den borde väl vara avhandlad vid detta laget.

Personligen tycker jag det är konstigt. Alla som sticker ut ska till varje pris "bli cancellade" av allmänheten. Jesper må vara tjurig och varit envis, men han bjöd på sig själv till skillnad från andra gråa i den stora majoriteten. Var det verkligen värt att hålla på med honom till den grad att han tvingades lägga av?

Han gjorde mycket av underhållningen för oss. Otack är världens lön.

Även om det kan vara underhållande att se någon bete sig som ett svin så förändrar det ingenting. Jag hade hellre blivit av med underhållningen och att denna kille fått den T-shirt han var värd exempelvis.
https://youtube.com/watch?v=7r8k-crvTe8&si=2mzKfM8COchnM3yr
Citera
2023-08-28, 16:21
Medlem
Kackotopis avatar
Hoppas det, han har en avskyvärd personlighet men fasiken vad underhållande det var när det spårade ur. Är det inte så att han medvetet betedde sig svinaktigt för att det skulle bli bråk? För utan bråken hade ingen kollat. Någon som känner honom personligen? Är han så där på riktigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in