Citat:
Ursprungligen postat av
Chillgren
När ryzzarna flockas på detta vis så borde det väl vara ganska enkelt för HIMARS-gänget (och andra precisionsvapen) att spränga dem åt fanders? Jag har i.o.f.s aldrig förstått hur stora truppflyttningar fungerar.
Samla svinen i en stor grupp och släpp lös eländet så gott det går och det är inte första gången jag ser det.
Det är tanken men deras brigader är inte på vår nivå direkt. Deras 155:e brigad som sågs som en elit, har utplånats 3 ggr nu och nu sist var det i Vuhledar.....
Dom är körda........