Citat:

Ursprungligen postat av 
krabbpytt

Är det bekräftat att det är J.F? Pedofilryktena cirkulerade redan när jag gick på högstadiet i början av 2000-talet (V*rlaskolan i Kungsb*cka). Han jobbade som idrottslärare där, i en jävla massa år dessutom.
*a
Helt sjukt att han fortfarande härjar runt i så fall. Det var allmänt känt att han tafsade på tjejerna och gärna la på handen på deras lår och liksom strök med tummen på lårinsidan. Rektorn på den tiden var gammal militär och höll sina gubbar om ryggen, sket fullständigt i alla anklagelser kring J.

Jag gick på V*rlaskolan 94-97.
Jag är även tjej och minns mycket om F*llhage.
Nu hade jag E*a som gympalärare, men han sprang ändå inne hos tjejerna i omklädningsrummet.
Året innan vi började i 7an så flyttade han in med en elev som just gått ur 9an på V*rlaskolan.
Dom bodde i hus bakom Kungsmässan, just över den lilla bron där och till vänster.
Vi var alla säkra på att det började när hon gick i 7an.
Detta är inte bara speculation, dom bodde på samma gata som min vän, vi såg dom flera ggr i veckan.
Lite sent att skriva nu, men jag undrade hur det gick med hans välförtjänta pedo anklagelser.
Jo, han taffsade definitivt på flickor, vi pratade are om detta hela tiden i omklädningrummet.