2023-08-26, 22:11
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Haha, blev du hård nu?

Nej, jag lyssnar inte på pedofila forskare i väst som jobbar för Bryssel som anser att barn ska skära av kuken och ha sex när de är 5 år. Ni är alla lika dumma i huvudet och ingen av er har barn heller, det märks. Men andras barn vill ni åt.

Trygg Hansa är ett försäkringsbolag.
Att du anser dom vara pedofiler säger mer om dig än om mig.
Förutom att TS inte har kommit med några som helst trovärdiga eller förklarande källor så kanske TS inte brydde sig.
Hen visste att personer som dig skulle samlas likt flugor kring en sockerbit eller för den delen komocka.
Alltså faktaresistenta imbeciller.

SKR står för övrigt inte för Bryssel utan för Sveriges Kommuner och Regioner.

Ta nu och fortsätt sexualisera barn utifrån det faktum att de är sexuella varelser men försök att inse att det om något är ett pedofilt drag.

Då jag inte ställt några frågor behöver du inte slösa tid på att besvara detta då jag inte kommer slösa mer tid på dig i denna tråd.
Citera
2023-08-26, 22:18
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FyFanVadFattigt.
Trygg Hansa är ett försäkringsbolag.
Att du anser dom vara pedofiler säger mer om dig än om mig.
Förutom att TS inte har kommit med några som helst trovärdiga eller förklarande källor så kanske TS inte brydde sig.
Hen visste att personer som dig skulle samlas likt flugor kring en sockerbit eller för den delen komocka.
Alltså faktaresistenta imbeciller.

SKR står för övrigt inte för Bryssel utan för Sveriges Kommuner och Regioner.

Ta nu och fortsätt sexualisera barn utifrån det faktum att de är sexuella varelser men försök att inse att det om något är ett pedofilt drag.

Då jag inte ställt några frågor behöver du inte slösa tid på att besvara detta då jag inte kommer slösa mer tid på dig i denna tråd.

Det är bara forskare i väst som kommer fram till slutsatser som att barn som inte ens är 2 år gillar att onanera och ha sex. Då är man pedofil, det begriper du väl? Vilken annan forskare fokuserar ens på såna frågor?

Så by definition, du citerar pedofiler. Så är det. Deal with it.

Barn är inte sexuella, men ni vill det. De blir sexuellt nyfikna när ni pådyvlar dem det, dvs grooming. Det är det som är syftet, att ge barn vuxna sexualperspektiv. Bryssel vill det, det är Bryssel som genom WHO:s rekommendationer ger ut sexualupplagor till medlemsländerna, där det bl.a. lobbas för att barn ska lära sig ha sex redan i förskolan. Vilken annan än en pedofil kommer ens på en sådan ide?

Men ni är som mysfarbrorn som bara är lite "barnkär". Kom barn, nu ska Leffe lära er om sex och Leffe har till och med renoverat ett sexrum åt er. Här kan ni onanera och ha sex. Ingen fara, Leffe är HBTQ-certifierad så all avhållsamhet kastar vi i papperskorgen. Här finns inget rätt och fel.

Trams. Bara pedofiler intresserar sig för barns sexualitet.
Senast redigerad av -DaRude- 2023-08-26 kl. 22:21.
Citera
2023-08-26, 22:21
Medlem
Att barn i smyg kan leka lekar där de utforskar varandras kroppar är nog vanligt.
Och jag tror inte det riktigt är något sexuellt med det, spännande och hemligt för dem.
och lekar som upptog extremt lite av barndomen. Låt ungarna vara i fred från
sexualitet. Samhället är så sjukt fixerade vid det nu förtiden
Citera
2023-08-26, 22:27
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viskdeu
Hahaha, vadå skulle jag bli rädd av dumma horungar som dig? Ä 1.90m 117kg 15% kroppsfett, osv osv osv.

Håll dig till topic. Det är inget fel att barn lär sig om sex. Fullt naturligt och bra med kunskap.

Kan du motivera varför barn i förskolan behöver lära sig onanera och ha sex, utöver informationen om att du enligt egen utsago är 1.90 lång men förmodligen ändå skulle pissa på dig när någon konfronterade dig och din pedofila läggning?

Det säger mig nämligen att du är en vek regnbågssvenne, som gillar HBTQ och Eurovision eftersom du är så liberal som rent av försvarar pedofili. Du skulle inte ens kunna försvara din egen pojkvän, än mindre dig själv.

Ingen nationell försvarar pedofili så du är uppenbarligen liberalt vänster, så du är en vekling.
Citera
2023-08-26, 22:30
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Den här typen av sexuella utspel skedde även i Weimar Republiken strax innan NSDAP tog över, så historien ser ut att upprepa sig
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Att barn i smyg kan leka lekar där de utforskar varandras kroppar är nog vanligt.
Och jag tror inte det riktigt är något sexuellt med det, spännande och hemligt för dem.
och lekar som upptog extremt lite av barndomen. Låt ungarna vara i fred från
sexualitet. Samhället är så sjukt fixerade vid det nu förtiden

Precis, såfort en vuxen blandas in på något sett, tex uppmanar ungarna till sexuella lelar eller pratar om det ens blir det ett övergrepp/trauma. Helt jävla självkart! Såg nått youtubeklipp från holland där de pratar med småbarn om sex ena killen sen så sjukt förskräckt ut och obehagad, han blir traumatiserad av äckelkärringen som pratar sex med han.
Citera
Bannlyst
Citat:
Kan du motivera varför barn i förskolan behöver lära sig onanera och ha sex, utöver informationen om att du enligt egen utsago är 1.90 lång men förmodligen ändå skulle pissa på dig när någon konfronterade dig och din pedofila läggning?

Det säger mig nämligen att du är en vek regnbågssvenne, som gillar HBTQ och Eurovision eftersom du är så liberal som rent av försvarar pedofili. Du skulle inte ens kunna försvara din egen pojkvän, än mindre dig själv.

Ingen nationell försvarar pedofili så du är uppenbarligen liberalt vänster, så du är en vekling.

Vad är en ”nationell” ? Du kanske menar nationalist?

Ja älskar mitt liv. Barn är bäst. Och du kommer aldrig få mig. Ja har hållit på väldigt länge snubben. Står upp för mina åsikter.
Citera
2023-08-26, 22:43
Medlem
pn222jws avatar
Tyskland är långt framme...men inte alltid åt rätt håll.
Citera
2023-08-26, 22:44
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Vad är en ”nationell” ? Du kanske menar nationalist?

Ja älskar mitt liv. Barn är bäst. Och du kommer aldrig få mig. Ja har hållit på väldigt länge snubben. Står upp för mina åsikter.

Står du upp för dina åsikter inför dina vänner och familj? Trams.
Ni pedofiler är ensamma, alltid. Även om ni har vänner i Bryssel som försöker maskera sexualisering av barn och pedofili med "sexualundervisning". Det är lustigt att man bokstavligen kan komma undan med vad som helst numera med den ursäkten.

Jag tillhör den gamla skolan och vi brukade säga "nationell" i början av millenniet. Jag vet att ingen nationalist försvarar pedofili, NMR skulle slå dig gul och blå om du yttrade dessa åsikter framför dem. Du är ju en liberal vänsterpedofil, du står liksom lägst ner i hierarkin.

Men du trollar uppenbarligen så det är ju en betryggande känsla ändå.
Citera
2023-08-26, 22:45
Medlem
FyFanVadFattigt.s avatar
Citat:
Trams. Bara pedofiler intresserar sig för barns sexualitet.

Du verkar rätt intresserad, vad gör det dig till?

För övrigt så är jag intresserad kring mer fakta runt TS påståenden.
Länkar bakom betalvägg som inte säger ett smack imponerar inte på mig.
Citera
2023-08-26, 22:48
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FyFanVadFattigt.
Du verkar rätt intresserad, vad gör det dig till?

För övrigt så är jag intresserad kring mer fakta runt TS påståenden.
Länkar bakom betalvägg som inte säger ett smack imponerar inte på mig.

Du kommer med typexempel av peddoargument. Pedofiler försöker nämligen alltid angripa kritikern med anklagelser så att han själv kommer undan. Det är så de måste göra för att vinna förtroende. Om någon ifrågasätter varför Leffe älskar att sitta och kramas med andras barn så kan Leffe hävda att det är de andra som sexualiserar saken, och inte han. Smart! Förutom att ingen köper det. Gå och lägg dig bara.
Citera
2023-08-26, 23:12
Medlem
Citat:
Så när NMR kaosar är det okej men inte invandrare? Ok.

Jag står upp för mina åsikter, behöver inte basunera ut de runt vänner och familj. Berättar du för dina föräldrar om dina kinks?

Skärp dig. Men skrämmer du inte. Jag är väletablerad och rör mig inte utanför lagen. Jag är lång stor och stark. Snabb och uthållig. Kampsport sedan 3 års ålder osv osv osv. Jag är mångmiljonär idag, DET FINNS INGET DU KAN GÖRA ÅT MIG OCH JAG ÄR INTE ENSAM.

Älskar mitt liv.

”Slå mig gul och blå” i handgemäng?

De kan vara 50 och jag vinner ändå.
Du lever inte direkt upp till den bild som finns av de som är pedofil. Jag trodde det var ensamma
rädda stackare som sitter med neddragna persienner och neurotiskt tittar på några gamla
bilder på barn. Men du är stark och framgångsrik, märkligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in