2023-08-23, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Känner igen fenomenet. Gissningsvis har Alva tagit efter Alex från början och Lillen gör detsamma. När man ser upp till någon och framförallt har låg självkänsla, så är det väldigt enkelt att omedvetet ta efter.
Detta är även något man gör när man är kär, så det kanske betyder att Lillen är kär i Alex. Tycker hans ögon tindrar mycket när han tittar på sin step bro.
Citera
2023-08-23, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
Hur menar du? Han har ju lagt upp videos på youtube senaste veckorna?

Menar på Instagram, första dagarna uppdaterade han flera gånger per dag och nu ingenting på flera dagar förutom länk till nya videon
Citera
2023-08-23, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Philodendronbirkin
Menar på Instagram, första dagarna uppdaterade han flera gånger per dag och nu ingenting på flera dagar förutom länk till nya videon

Det har varit rätt tyst från honom sedan den lilla brasan.
Citera
2023-08-23, 16:21
Medlem
Undra varför dom båda har kvar sina vigselringar?
Senast redigerad av filuren96 2023-08-23 kl. 16:22. Anledning: Felstavning
Citera
2023-08-23, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96

Dom har dock aldrig varit gifta. Så dessa tuggummi-maskin ringar betyder inte så mycket.
Citera
2023-08-23, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Vet inte om jag håller med om att han glider runt och klarar sig, han har väl suttit typ 4-5 år i fängelse och har miljonskulder hos KF
Ghetto Superstar eller? Han är ett skämt och bara för mycket.
Hänga med han eller,? Kul på youtube men fatta, den.
Citera
2023-08-25, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96

Har dom det? Helt seriöst?
Citera
2023-08-26, 10:30
Medlem
Jag ska ge er en anledning till varför det är så synd om Alex till skillnad från hans med och motparter, och varför många misstolkar hans personlighetsdrag som narcissistiska sådana när det i själva verket inte är fallet. Och sedan är det upp till er om ni vill tro mig eller inte.

Alex Ceesay har autism. Tack för mig.
Citera
2023-08-26, 14:18
Medlem
Nattiskatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen
Jag ska ge er en anledning till varför det är så synd om Alex till skillnad från hans med och motparter, och varför många misstolkar hans personlighetsdrag som narcissistiska sådana när det i själva verket inte är fallet. Och sedan är det upp till er om ni vill tro mig eller inte.

Kan du utveckla? Exakt vad baserar du det på exempelvis?
Citera
2023-08-26, 14:46
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen

Uppenbart är att AC har ADHD. Det är vanligt att personer med ADHD även har autism varvid det anses vara en god idé att även utreda för autism om en utredning påvisar ADHD. AC tycks ha vissa autistiska drag men det är inget som säger att samtliga nödvändiga autism-kriterier uppfylls. Samtidigt är AC diagnosticerad med antisocial personlighetsstörning, vilket kan förklara att många upplever att AC har narcissismdiagnos. Å andra sidan är det inget som säger att AC inte kan ha både ADHD, autism, ASPD och narcissism, eller iaf drag av samtliga diagnoser. Lägg till att AC tidigt introducerade substansbruk/missbruk vilket brukar ge bestående psykiatriska men på ungas ej utvecklade hjärnor. För att bestämt säga att AC uppfyller kritierna för någon annan diagnos än ADHD så krävs den sortens omfattande psykiatriska utredning som inte verkar har gjorts.
Citera
2023-08-26, 18:09
Medlem
MrsLibras avatar
Väldigt tyst från Alex sedan branden..
Ser dock att Lillen lägger upp när dem äter och umgås en del. Har han flyttat in på behandlingshemmet också eller?! Verkar helt sjukt att de får umgås hur som helst. Inte mycket till behandling, verkar mer vara fritidsgård och förvaring då. Ett hån mot offret att han ska lalla runt såhär. Och de andra inblandade i fallet som sitter i fängelse istället måste störa ihjäl sig, hur fan kan Alex komma undan så billigt..

Eller har Alex kanske dragit och hänger hos Lillen?
Citera
2023-08-26, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Väldigt tyst från Alex sedan branden..
Ser dock att Lillen lägger upp när dem äter och umgås en del. Har han flyttat in på behandlingshemmet också eller?! Verkar helt sjukt att de får umgås hur som helst. Inte mycket till behandling, verkar mer vara fritidsgård och förvaring då. Ett hån mot offret att han ska lalla runt såhär. Och de andra inblandade i fallet som sitter i fängelse istället måste störa ihjäl sig, hur fan kan Alex komma undan så billigt..

Eller har Alex kanske dragit och hänger hos Lillen?

Jag börjar också bli misstänksam pga den totala tystnaden från AC och att han hänger massa hos Lillen. Vad är det som händer egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in