2024-12-06, 23:36
Medlem
Han är nu i vad som ser ut som typ bangkok eller singapore. Ny instastory för 30min sedan
Citera
2024-12-06, 23:52
Medlem
Kolla Zozysworld på Instagram nu. Hon lägger upp sms konversationen där hon skriver till Alex att han höjt handen mot henne och han säger inte emot eller förnekar.
Citera
2024-12-07, 02:23
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123
Han är nu i vad som ser ut som typ bangkok eller singapore. Ny instastory för 30min sedan

Varfor tror du det är Bangkok eller Singapore.Jag gissar på Dubai
Citera
2024-12-07, 06:39
Medlem
Gold94s avatar
Flyr han undan nu? Han har ju en benägenhet att komma billigt undan i rättsalarna..
Citera
2024-12-07, 09:58
Medlem
bellesbluess avatar
Jag är eventuellt jobbig som delar detta. Men Alex är alltså skyldig folk i Tensta 4000 kronor för ladd och han flyr utomlands pga detta.
Har han gjort upp och rätt för sig med alla andra han haft att göra med. Typ dom han var i Turkiet med när han var ihop med Alva.
Citera
2024-12-07, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Jag är eventuellt jobbig som delar detta. Men Alex är alltså skyldig folk i Tensta 4000 kronor för ladd och han flyr utomlands pga detta.
Har han gjort upp och rätt för sig med alla andra han haft att göra med. Typ dom han var i Turkiet med när han var ihop med Alva.

Hur vet du detta?
Citera
2024-12-07, 10:21
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben

Skulle gissa på det också, hur han nu har råd med det.
Citera
2024-12-07, 11:39
Medlem
Arusianas avatar
Citat:

Zozy sa Thailand i liven igår. "Njut, njut Alex i Thailand, för det kommer inte vara så länge".
Reg-plåtarna på bilarna ser ut att vara från Thailand.
Senast redigerad av Arusiana 2024-12-07 kl. 11:51.
Citera
2024-12-07, 11:46
Medlem
Arusianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
Sa dom något mer?? Alex hävdar ju att han inte ens var i Stockholm när cassie dog. Sjukt underligt detta..

Bland annat att Cassie skulle ha snott 50k av Alex men att hon inte förtjänade att dö på grund av det. Hur nu Alex skulle kunna ha 50k?!
Cassie skulle också ha dejtat någon vän till Alex som kallades för "Calle", "Kalle" men hon hade sett honom med någon annan tjej och "kastat" honom.
Cassie, Alex och Zozy ska ha bott tillsammans under två veckor på något lägenhetshotell men blivit utsparkade. Enligt Zozy ska Alex ha varit på plats när Cassie dog men inte Zozy själv.
Var svårt att få något sammanhang med tanke på att Zozy var flöddrad som f-n och den andra verkade inte helt nykter heller.
Citera
2024-12-07, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CykaBlyat123

Ta gärna screenshot
Citera
2024-12-07, 13:24
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues

Tror ej han flyr för en 4000 kr skuld. Hotel fickpengar och flygbiljett till Thailand Hamnar lätt runt 25.000 kr.(14 Dagar) Cannabis är legalt I Thailand och säljs i princip överallt kanske det som lockar eller kanske plocka han upp you tube kanalen igen och vloggar därifrån.

Polisen är stenkåt på att bura in Alex hade han vistas i lägenheten ang balkong-dykaren hade Alex blivit inburad direkt med eller utan bevis hade dom hållt han minst ett par dagar.
Citera
2024-12-07, 13:46
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Tror ej han flyr för en 4000 kr skuld. Hotel fickpengar och flygbiljett till Thailand Hamnar lätt runt 25.000 kr.(14 Dagar) Cannabis är legalt I Thailand och säljs i princip överallt kanske det som lockar eller kanske plocka han upp you tube kanalen igen och vloggar därifrån.

Polisen är stenkåt på att bura in Alex hade han vistas i lägenheten ang balkong-dykaren hade Alex blivit inburad direkt med eller utan bevis hade dom hållt han minst ett par dagar.

Då skippar vi Dubai spåret, men som du säger så behövs det pengar även för en sån resa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in