Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-26, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
MC-klubb medlemmer slår meg ikke som kattemyke mester-leiemordere.

Mer «brute force» arbeid, men jeg er langt fra en autoritet på området

Her skjønte jeg ingenting. Hva er det du prøver å si?
Citera
2023-08-26, 21:44
Medlem
Citat:
Hvis en skal kverke noen i et miljø som en «beskjed», ta ut en som ikke vekke nasjonal/internasjonal interesse. Det holder å ta ut en litt mindre profilert kar kanskje?

Det er nok «risky business» til å begynne med?

Det kommer jo helt an på hvilken rolle Jonas hadde i forhold til eventuelle andre som også skyldte penger…?
Jonas kan ha vært den som hadde dialogen med klubben, men at det var flere som var med på det.
Minner også om at politiet nylig gikk ut og sa de vurderer sikkerheten til andre fortløpende
Citera
2023-08-26, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Susa94
Det kommer jo helt an på hvilken rolle Jonas hadde i forhold til eventuelle andre som også skyldte penger…?
Jonas kan ha vært den som hadde dialogen med klubben, men at det var flere som var med på det.
Minner også om at politiet nylig gikk ut og sa de vurderer sikkerheten til andre fortløpende

Du virker så skråsikker på at du har rett, mens det du har hørt i grunn bare er bygdesladder.

Hvorfor er ingen arrestert når halve Hønefoss "vet hvem det er?"
Citera
2023-08-26, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Du virker så skråsikker på at du har rett, mens det du har hørt i grunn bare er bygdesladder.

Hvorfor er ingen arrestert når halve Hønefoss "vet hvem det er?"

Halve Hønefoss vet ikke hvem som har drept han. Hvor har du det fra?
Citera
2023-08-26, 21:51
Medlem
SadoiLatvias avatar
Citat:
Hvis en skal kverke noen i et miljø som en «beskjed», ta ut en som ikke vekke nasjonal/internasjonal interesse. Det holder å ta ut en litt mindre profilert kar kanskje?

Det er nok «risky business» til å begynne med?
Kanskje det var JAH som var det største "irritasjonsmomentet" for den som bestilte mordet? Kanskje de har en forhistorie sammen, og av en eller annen grunn så hadde vedkommende som bestilte mordet rett og slett fått nok av JAH?
Citera
2023-08-26, 21:51
Medlem
Om det er tyrkiske hvitvaskere eller den nyåpna leiemord-avdelingen til Bandidos som står bak har jeg ingen forutsetning for å mene noe om.

Men er det helt tilfeldig at Jonas ikke har lagt ut noe som helst på TikTok siden mars, før han i august legger ut sin siste video, og 6 dager senere er han død. Kan det ha trigga noen at han var i gang med å legge ut videoer igjen?
Citera
2023-08-26, 21:54
Medlem
SadoiLatvias avatar
Citat:
Oj, nå ble brått denne kommentaren fra politiet interessant igjen.
Citera
2023-08-26, 21:55
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Her skjønte jeg ingenting. Hva er det du prøver å si?

Det jeg prøvde å illustrere er at Bandidos kanskje er et dårlig valg, hvis inkognito er en egenskap som står høyt i kurs….

https://archive.felixfeatures.com/image/I0000NEgqPAS7kYM
Citera
2023-08-26, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Dette er akkurat hva jeg får høre også. Og det er et navn på en kjent bandidos-fyr fra Hønefoss som jeg fikk høre var innblandet tidlig, men jeg trodde det var ifbm brannene. Nå får jeg høre navnet hans igjen ifbm trakasseringen som ledet opp til drapet.

Dramaet i vennenegjengen rundt brannene og forsikringssvindelen skjedde et år før trakasseringen begynte. Og taggingen er typisk sånn bla bandisos får løpegutta sine til å holde på med. De vil at det skal snakkes om og at folk i kretsen skal skjønne hva som skjer.
Sett for mye på tv-serier du. Er da ikke en måten å drive inn en evt gjeld på, tviler sterkt på at noe bandidos eller andre mc klubber er innblandet i dette. Dette er nok bare rykter som det ikke er noe hold i og langt i fra noen som helst sannhet.
Citera
2023-08-26, 21:59
Medlem
drsniffers avatar
Citat:

Med på hva?

Er Bandidos innkrever eller begge deler i din betenkning?
Citera
2023-08-26, 22:09
Medlem
Slik langvarig plaging av enkeltpersoner / familier..., med branner, ruteknusing, tagging å generelt skremmende adferd er jo typisk slike jobber som unge MC hangarrounds drittunger pleier å ta på seg med glede. Så det kan gådt være noe i det.

Ser noen skriver at "vi er enige om at brannene og svindelen ikke har med drapet å gjøre", er vi enige om det??
Citera
2023-08-26, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Slik langvarig plaging av enkeltpersoner / familier..., med branner, ruteknusing, tagging å generelt skremmende adferd er jo typisk slike jobber som unge MC hangarrounds drittunger pleier å ta på seg med glede. Så det kan gådt være noe i det.

Ser noen skriver at "vi er enige om at brannene og svindelen ikke har med drapet å gjøre", er vi enige om det??

Nei jeg er uenig i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in