2023-08-26, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Susa94
Det kan hende det var flere som skyldte penger og at dette var en tydelig «beskjed» til de andre om hva som skjer hvis ikke de hoster opp pengene asap

Eller at det er bare piss
Citera
2023-08-26, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Eller at det er bare piss

Det er isåfall et rykte som gir mye mer mening enn mye annet sjukt som har blitt skrevet her.
Citera
2023-08-26, 21:20
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Skjønner det godt. Her er en rebus:
💉 (-e)

Sy? Ring?
Citera
2023-08-26, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Det er isåfall et rykte som gir mye mer mening enn mye annet sjukt som har blitt skrevet her.

Det kan jo fort havne i samme båsen.
Citera
2023-08-26, 21:23
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det er helt uvanlig at pengeinnkrevere dreper skyldneren, som regel så banker de dem skikkelig opp, knekker noen fingre eller noe i den duren så den historien tror jeg ikke er annet enn rykter uten hold i.

Det var derfor jeg skrev «PayUp» Noen må alltid betale. Tabbe innkrevere likeså 🤣
Citera
2023-08-26, 21:25
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Det er ikke akkurat veldig viktig for meg hva du tror er sprøyt eller ikke.

👏🤣😋
Citera
2023-08-26, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Det var derfor jeg skrev «PayUp» Noen må alltid betale. Tabbe innkrevere likeså 🤣

Kan jo hende han såkalte Bandidos fyren arvet gjelden 😁
Citera
2023-08-26, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Susa94
Det kan hende det var flere som skyldte penger og at dette var en tydelig «beskjed» til de andre om hva som skjer hvis ikke de hoster opp pengene asap

Eller hva som skjer om man går ut som «tyster». Det kan være det var noen som begynte å bli bekymret for hva JAH skulle fortelle til media/politi.
Citera
2023-08-26, 21:31
Medlem
At historien om brannene og forsikringssvindel ikke har noe med drapet å gjøre, er vel alle ihvertfall enige om?

Et år etter starter trakasseringen (en rekke advarsler) som til slutt leder til drapet. Hva Jonas har gjort som har utløst dette kan være mye. Men det trenger ikke handle om at han skylder penger. Det kan også være at drapet er som susa94 sier er en beskjed eller et signal til resten av miljøet rundt Jonas. Han har så mange kompiser og ansatte som har rulleblad (mange har ganske drøye saker bak seg) så det er veldig sannsynlig at det er flere av de som har rotet seg borti samme opplegg.
Citera
2023-08-26, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badkruka
Eller hva som skjer om man går ut som «tyster». Det kan være det var noen som begynte å bli bekymret for hva JAH skulle fortelle til media/politi.

Nettopp
Citera
2023-08-26, 21:37
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badkruka

MC-klubb medlemmer slår meg ikke som kattemyke mester-leiemordere.

Mer «brute force» arbeid, men jeg er langt fra en autoritet på området
Citera
2023-08-26, 21:40
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
At historien om brannene og forsikringssvindel ikke har noe med drapet å gjøre, er vel alle ihvertfall enige om?

Et år etter starter trakasseringen (en rekke advarsler) som til slutt leder til drapet. Hva Jonas har gjort som har utløst dette kan være mye. Men det trenger ikke handle om at han skylder penger. Det kan også være at drapet er som susa94 sier er en beskjed eller et signal til resten av miljøet rundt Jonas. Han har så mange kompiser og ansatte som har rulleblad (mange har ganske drøye saker bak seg) så det er veldig sannsynlig at det er flere av de som har rotet seg borti samme opplegg.

Hvis en skal kverke noen i et miljø som en «beskjed», ta ut en som ikke vekke nasjonal/internasjonal interesse. Det holder å ta ut en litt mindre profilert kar kanskje?

Det er nok «risky business» til å begynne med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in