Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-29, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefragor
Någon med erfarenhet av Clenorol? Blir det något rus av den?

Vilken PWO känner man sig mest speedad av?
Är ute efter en PWO med amfetminliknande rus om det finns.
Och NEJ jag tänker inte köpa Amfetamin.

Tack på förhud.

Då hade jag hellre kört Pack3d eller Roxy cut.
Citera
2023-08-06, 17:52
Medlem
Vilken PWO borde man köpa?

Tjena, har tänkt att köpa en ny pwo då gammla har tagit slut. (Använder pwo då jag gymmar)
Har en budget på max 350 kr. Vill helst ha något med mycket koffein o beta då jag har byggt upp en ganska hög tolerans.
Vilken pwo har ni?
Vilken borde man köpa?
Alla svar uppskattas.
/Skutan
Citera
2023-08-12, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piratskutan
Tjena, har tänkt att köpa en ny pwo då gammla har tagit slut. (Använder pwo då jag gymmar)
Har en budget på max 350 kr. Vill helst ha något med mycket koffein o beta då jag har byggt upp en ganska hög tolerans.
Vilken pwo har ni?
Vilken borde man köpa?
Alla svar uppskattas.
/Skutan

Du får ingen bra komplett pwo för 350kr, det finns inte, speciellt ingen som är tillåten att sälja. Vill du ha koffein och beta-alanin så köp det i ren form och dosera själv.
Citera
2023-08-25, 16:11
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Nån som beställt från bs senaste tiden? shocksupps är nerlagd och ägarna till bodyshock säger att de bara accepterar cash on delivery. Känns ju skumt. Erbjuder ens UPS cash on delivery? Vad är det liksom?
Såg att de har bank överföring nu också för betalningen så kanske lägger en beställning igen.
Citera
2023-08-25, 17:24
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piratskutan
Vilken pwo har ni?
Vilken borde man köpa?
Alla svar uppskattas.
/Skutan

Om det är mycket koffein och Beta Alanin du är ute efter, och få det för under 350kr, så köp:

1kg 100% rent beta-alaninpulver: https://www.bulk.com/se/beta-alanin-se.html

250st 200mg koffeintabletter: https://www.bulk.com/se/koffein-tabletter-200mg-se.html

Jag tar Kilo Labs Hybrid och 25mg rent anavar pulver sublingualt, under tungan alltså. Som PWO
Citera
2023-08-26, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Såg att de har bank överföring nu också för betalningen så kanske lägger en beställning igen.

De öppnar temporära sidor lite sporadiskt som funkar med kreditkort. Jag kan dock varna för ett märke som jag köpte nyligen där.

Köpte deras sponsrade märke Core Labs. DMHA 200mg och kapslarna har funkat och så. Men idag öppnade jag en kapsel för jag tänkte ta halva dosen. Det är inget pulver i kapseln utan en brun kladdig deg/kåda så det ville inte komma ut. Så antagligen brun amfetamin. Känns lite oseriöst. Vet att de säljer bra grejer också men var försiktiga. Köpte DMAA 60mg förut därifrån och det var pulver form.

Jag skulle vara försiktig med de påstående sarms-produkten också. Är minst lika stor sannolikhet att det inte är sarms utan riktiga dopingpreparat.
Senast redigerad av fonzen 2023-08-26 kl. 21:51.
Citera
2023-08-26, 22:05
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
De öppnar temporära sidor lite sporadiskt som funkar med kreditkort. Jag kan dock varna för ett märke som jag köpte nyligen där.

Köpte deras sponsrade märke Core Labs. DMHA 200mg och kapslarna har funkat och så. Men idag öppnade jag en kapsel för jag tänkte ta halva dosen. Det är inget pulver i kapseln utan en brun kladdig deg/kåda så det ville inte komma ut. Så antagligen brun amfetamin. Känns lite oseriöst. Vet att de säljer bra grejer också men var försiktiga. Köpte DMAA 60mg förut därifrån och det var pulver form.

Jag skulle vara försiktig med de påstående sarms-produkten också. Är minst lika stor sannolikhet att det inte är sarms utan riktiga dopingpreparat.
Brunt amfetamin är ju bra!

/Före detta amfetaminist
Citera
2023-08-27, 17:34
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Så antagligen brun amfetamin. Känns lite oseriöst. Vet att de säljer bra grejer också men var försiktiga. Köpte DMAA 60mg förut därifrån och det var pulver form.
Vore lite intressant att göra test med urinsticka ...för egen del blir det väl någon gammal klassiker som Rage och Mesomorph om det inte är för besvärligt med betalningen.
Citera
2023-08-27, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Vore lite intressant att göra test med urinsticka ...för egen del blir det väl någon gammal klassiker som Rage och Mesomorph om det inte är för besvärligt med betalningen.

Ja. Kanske kan beställa en sticka och kika. Tråkigt att de ska fuska. Core labs och Revange - har alltid litat på deras egna sponsrade märken. Sidan med kortköp hette förövrigt shockzone.pro sist jag la en beställning. Sidan verkar inte ha alla artiklar längre dock.
Citera
2023-08-30, 16:21
Medlem
Någon som vet om Sl*mtr*m är gröna? Vill göra en beställning på efedrin men inte hittat någon i tråden som beställt därifrån.

*=i
Citera
2023-09-05, 08:15
Medlem
Beställt från bodyshock, valde ups express som leveransalternativ, paketet landade i fredags på Arlanda, gick till nästa central och har varit där sen i fredags, idag är det tisdag? Ingen uppdatering alls. Kan tullen ha hänt eller vad tror ni?
Citera
2023-09-05, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilotfisk
Beställt från bodyshock, valde ups express som leveransalternativ, paketet landade i fredags på Arlanda, gick till nästa central och har varit där sen i fredags, idag är det tisdag? Ingen uppdatering alls. Kan tullen ha hänt eller vad tror ni?

Tänkte lägga en beställning där idag. Betalade genom bs eller någon systersida?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in