2023-08-23, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urpo99
...eller nån chef som fick nog. Så mycket som han vet kan bara nån som jobbar med underrättelser på nåt sätt veta. Har hela tiden litat på hans inlägg men jag har hittat ett fel: i tråden om skjutning i Dalen i januari skrev han tidigt nåt tvärsäkert om måltavlan, pallar inte leta upp inlägget men han skrev som att det var en gängmedlem som var målet. Visa sig att killen var en vanlis som råkade ha dyr jacka (skyttarna hade order att skjuta vem som helst i guccikeps eller jacka för 5 lax). Så han kanske inte är polis trots allt...nåja. Ber om ursäkt för off topic.
Ursäkta men vad fan? Varför? Vad tjänar dem på det? Bortsett från en trasig jacka? För att visa att man inte får ”flexa” i deras områden? Hej hå ut och skjut för det? Seriöst?
Citera
2023-08-23, 18:41
Medlem
ZtarZcreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Haval är en inavlad blatte som har skottpris på sitt huvud. Kommer fira som fan när de klipper den äckliga blatten.

Var det inte en port till hans anhöriga som sprängdes ett tag sedan? Varför har han pris på sitt huvud förresten?
Citera
2023-08-23, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Har han ju gjort utan att haft ihjäl honom ändå 😂🤷🏻‍♂️

hela texten är baserad på saker han läst på flashback. en av de mest patetiska disslåtarna i historien.
Citera
2023-08-23, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZtarZcream
Var det inte en port till hans anhöriga som sprängdes ett tag sedan? Varför har han pris på sitt huvud förresten?

Nej det var hans port. Även om ingen tror att Haval var inblandad i mordet på Einar (även om han säkert inte hade något emot det) så är det folk som stod Einar nära som vill åt honom för kidnappningen. Sen säkert en massa annan skit, finns en anledning att han knappt varit i Sverige sen han kom ut.
Citera
2023-08-23, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZtarZcream
Jag har ingen aning vad blattefan har gjort men jag har alltid tänkt det var pga Einar men ingen aning. Men den fege blatten gömmer sig ju utomlands med sin hora och horunge.
Finns journalister som vet var han bor/vilket land han befinner sig i.
Citera
2023-08-23, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverduk
Ursäkta men vad fan? Varför? Vad tjänar dem på det? Bortsett från en trasig jacka? För att visa att man inte får ”flexa” i deras områden? Hej hå ut och skjut för det? Seriöst?

Shunon som skickade ut två ungar för att skjuta verkade påtänd, om man läser chatten i fup.
Citera
2023-08-24, 00:20
Medlem
ZtarZcreams avatar
Citat:
Jag har ingen aning vad blattefan har gjort men jag har alltid tänkt det var pga Einar men ingen aning. Men den fege blatten gömmer sig ju utomlands med sin hora och horunge.

Säkert Turkiet eller norra delen av Irak!
Citera
2023-08-24, 05:49
Medlem
Citat:

Jag tror det var haval som tog Einar med hjälp av två Skarpnäck skyttar
Citera
2023-08-24, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk

Sluta
Citera
2023-08-24, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gnabry
hela texten är baserad på saker han läst på flashback. en av de mest patetiska disslåtarna i historien.

😂😂 100%
Citera
2023-08-24, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk

Haha
Citera
2023-08-25, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Haha
Du som skrattar. Vem tog Einar då? Haval samarbetar med Vårby och resten som skulle döda Einar, Einar fick Havals bror att dö. Så vad är det som är så konstigt att Haval garanterat lagt pengar på Einar för att han skulle dö? Eller är du helt ute och cyklar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in