2023-08-22, 19:53
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Han bodde med sin mamma och bror i Skanstull på bjurholmsgatan 37, innan det bodde han i Kärrtorp i den delen av Kärrtorp som är nära enskededalen/sandsborg

Han bodde väl i hammarby sjöstad i porten brevid där han sköts ihjäl?
Citera
2023-08-22, 20:18
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Han bodde med sin mamma och bror i Skanstull på bjurholmsgatan 37, innan det bodde han i Kärrtorp i den delen av Kärrtorp som är nära enskededalen/sandsborg
Han bodde väl i hammarby sjöstad i porten brevid där han sköts ihjäl?[/quote]Å, tack vad snällt. Nu kan jag planera om ett stopp vid Skanstull oxå. Och så kan vi gå från Dalen bort mot Kärrtorp och ta tunnelbanan där ifrån.

[quote=bellesblues|85495069] Tack, det visste jag inte ännu en sak att berätta.
Citera
2023-08-22, 20:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Då hade inte Haval gjort en disslåt att han tagit hans liv.
Haval är en inavlad blatte som har skottpris på sitt huvud. Kommer fira som fan när de klipper den äckliga blatten.
Citera
2023-08-22, 20:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Kan låta riktigt sjukt och jag vet inte om jag själv ska tro på de men har hört att Mehdi Sachit aka Dumle har fått sin betalning för Einar mordet på tiktok lives. Källan som sa det är från Söderort och gängkriminell mer än så kan jag inte säga.
Tipsa polisen så de jäkla blattarna får betala. Hoppas de faller en efter en.
Citera
2023-08-22, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Hej! Ursäkta att jag stör.
Så här är det.

Jag och en till mig närstående Einar dyrkande 13-åring ska åka ner till Stockholm för en liten Einar turné. Vi tänkte börja i Dalen och Dalen centrum. Vidare till Hammarby Sjöstad och sedan in till kyrkogården på söder.

Är det någon som vet var i Dalen Einar bodde? Eller vet något hak där Einar brukade hänga på. Eller har något förslag på något mer Einar relaterat vi borde göra?
Borde säga till Einar dyrkaren att det inte är bra att dyrka en kriminell
Citera
2023-08-22, 20:57
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Borde säga till Einar dyrkaren att det inte är bra att dyrka en kriminell
Nä, det är ju synd. Men han lär inte sluta för att någon säger till honom. Jag hoppas att vi kan snacka lite under tiden vi är på ställena. Om baksidorna med ett sådant liv.
Citera
2023-08-22, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Då hade inte Haval gjort en disslåt att han tagit hans liv.

Har han ju gjort utan att haft ihjäl honom ändå 😂🤷🏻‍♂️
Citera
2023-08-22, 22:39
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Kan låta riktigt sjukt och jag vet inte om jag själv ska tro på de men har hört att Mehdi Sachit aka Dumle har fått sin betalning för Einar mordet på tiktok lives. Källan som sa det är från Söderort och gängkriminell mer än så kan jag inte säga.
Dumle är död De hittade lite guldtackor hos hans föräldrar dock. Lite udda att han inte hittade bättre ställe.
Citera
2023-08-22, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Finns det ingen möjlighet att Adel kan berätta något nu när Dumle inte lever längre?

Den möjligheten är nog obefintlig, var ju knappast pga av Dumle A inte snackar..
Citera
2023-08-23, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Tipsa polisen så de jäkla blattarna får betala. Hoppas de faller en efter en.
Lättare sagt en gjort. Kommer nog oavsett vad inte räcka som bevis, dessutom går de inte för mig. Mina polare tror inte jag hänger inne på Flashback så går nte kommer få folk emot mig dels för att jag informerar vad folk jag känner säger dessutom så e man ute på hal is om man går in mot DNT och Bredäng.
Citera
2023-08-23, 02:42
Medlem
Dock måste jag säga att det är otroligt smart tänkt med tiktok idén, pengarna tvättas å blir vita direkt.
Citera
2023-08-23, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Han bodde väl i hammarby sjöstad i porten brevid där han sköts ihjäl?

Ja, men han hade nyligen flyttat dit. Nu pratade jag om vart han växte upp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in