David Druid är min favorit i morgonpasset i P3. De andra är såklart duktiga också men någon måste man favorisera.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bullsquid
han är numera standard programledare i morgonpasset i p3 hur ni nu kunnat missa det.
han är väldigt privat i radio förutom historier från barndomen med brusten blindtarm, spring hos grannar, lite graffande och blivit tagen för drogtest i nån krogkö pga enorma problem med ticks i ansiktet enligt han själv.
Han pratat uteslutande ALDRIG om hur man mår vilket är tecken på att han troligen inte mår så bra han ger sken av. Verkar ganska rik, bor i solna och har familj, fru och 1 barn tror jag.
Har känt Kodjo akolor väldigt länge och de umgås ibland privat han verkar också känna Victor Linner ganska bra som tyvärr slutat på morgonpasset.
Stämmer att hans far är död men vet ej varför riktitgt.
Tror aldrig det har nämnts exakt orsak. Hans mor sökte honom nyligen eftersom han hörde av sig alldeles för sällan. Han har 3 småsyskon en vilken han nästan gjort blind som barn genom att skjuta något slags armborst och råka missa.
Verkar gjort en del bus som barn/ungdom men verkar rätt lugn nu.
Född 1984 i Uppsala.
Det var lite matnyttigt i ditt inlägg som jag inte kände till! Armborst? Låter livsfarligt.
/ Viltmaestare -
Viltmaestare