2023-07-03, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm
Saltvattnet applicerar jag direkt efter att jag duschat. Någon timme senare tvättar jag bort det med kranvatten. Därefter applicerar jag hudkrämen. Denna tvättar jag också av med kranvatten senare.

Man behöver inte göra denna rutin varje dag.

Borde det inte funka om du bara kokar lite vatten och häller upp i ett glas, sen slänger i en tesked salt och sen doppar en bommulspadd som du sen drar genom ansiktet?

Känns ju enklare eller ?
Citera
2023-07-10, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Går det lika bra med köpt?

Tack för klargörandet..

Det har gått en vecka nu. Har du testat saltvatten och sett effekt?
Citera
2023-07-10, 06:15
Medlem
Om man har trött hud under ögonen med påsar eller rynkor så finns det tre bra trick: att inte använda tvål i ansiktet mer än en dag i veckan, att använda saltvatten kanske varannan eller var tredje dag, och att använda Locobase repair på huden under ögonen varje dag.

Det vettigaste man kan göra är att vila huden från tvål och saltvatten och inte använda det jämt och ständigt. Samma med Locobase repair, jag använder det inte på ansiktet varje dag utan enbart under ögonen.
Citera
2023-07-10, 11:27
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm
Det har gått en vecka nu. Har du testat saltvatten och sett effekt?

Inte fått köpt det än. Lovar att komma tillbaka och berätta.
Men ska jag hälla det i händerna och massera det in i ansiktet? Eller hur gör du?
Citera
2023-08-25, 01:09
Medlem
Är det någon som läste tråden för någon månad sedan och kan stämma in i kören om hur fantastiskt saltvatten är för huden? Jag är liksom den enda som sjunger dess lov.

Har ni ens testat? Det tycker jag att ni borde göra! Rynkorna bli nästan utslätade och huden helt otroligt slät och fin.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in