Citat:
Ursprungligen postat av
F.Underwood
Lämpligt att döda 10 personer för att officiellt döda en redan död?
Varför inte om man vill maskera ett mord, men måste kunna visa upp en dödsorsak för allmänheten. Grymt, förvisso, men i Ryssland är människoliv inte så värdefulla så man såg det säkert som ett billigt pris jämfört med att presidenten skulle beskyllas för att ha beordrat ett mord.