Citat:
Ursprungligen postat av
detkanvarabildt
Senaste youtubevideon -
Skapligt koks-sugen han måste vara om man behöver gå ifrån bion för att dra några linor!
Han lurar ingen iallafall
Exakt det snöade rejält under premiären...
Och blir han inte mer och mer pinsam för varje vecka? Eller bara jag som fått upp ögonen?
Han ser så felplacerad ut med sitt skrik och kassa "skämt" i Stockholm. Så tydligt hur Linnea skäms när han håller på.
Han ser ju definitivt ut att vara över 40 så det blir väldigt cringe när han spelar över.. det blir för mycket när han försöker imponera på de yngre runt sig. Det är det intrycket jag får iallafall.
En annan sak som stör mig på riktigt är hur han är som pappa just nu.
Lilla C går igenom en stor förändring nu när föräldrarna separerat. Så varför i helvete flänger han runt med henne mer än absolut nödvändigt?? Efter att han precis tog över C häromdagen så kastar han in dem hos farmor och farfar och drar på premiär direkt. Det borde räckt så, sånt kan hända. Men att sedan dra direkt med den lilla till L i Stockholm så fort han hämtat upp henne från sina föräldrar....
Hur tondöv som förälder kan man bli?!? Det den lilla hade behövt när hon väl hämtades var att åka hem med sin pappa och landa lite. Bara spendera lugn och fin kvalitetstid ihop!!! Blir så jävla arg... Synd om barnet! Hon hamnar helt i skuggan av pappas behov och önskemål. Egoistsvin.