2023-08-24, 09:21
Medlem
Senaste youtubevideon -

Skapligt koks-sugen han måste vara om man behöver gå ifrån bion för att dra några linor!
Han lurar ingen iallafall
Citera
2023-08-24, 10:23
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detkanvarabildt
Senaste youtubevideon -

Skapligt koks-sugen han måste vara om man behöver gå ifrån bion för att dra några linor!
Han lurar ingen iallafall

Exakt det snöade rejält under premiären...
Och blir han inte mer och mer pinsam för varje vecka? Eller bara jag som fått upp ögonen?
Han ser så felplacerad ut med sitt skrik och kassa "skämt" i Stockholm. Så tydligt hur Linnea skäms när han håller på.
Han ser ju definitivt ut att vara över 40 så det blir väldigt cringe när han spelar över.. det blir för mycket när han försöker imponera på de yngre runt sig. Det är det intrycket jag får iallafall.

En annan sak som stör mig på riktigt är hur han är som pappa just nu.
Lilla C går igenom en stor förändring nu när föräldrarna separerat. Så varför i helvete flänger han runt med henne mer än absolut nödvändigt?? Efter att han precis tog över C häromdagen så kastar han in dem hos farmor och farfar och drar på premiär direkt. Det borde räckt så, sånt kan hända. Men att sedan dra direkt med den lilla till L i Stockholm så fort han hämtat upp henne från sina föräldrar.... Hur tondöv som förälder kan man bli?!? Det den lilla hade behövt när hon väl hämtades var att åka hem med sin pappa och landa lite. Bara spendera lugn och fin kvalitetstid ihop!!! Blir så jävla arg... Synd om barnet! Hon hamnar helt i skuggan av pappas behov och önskemål. Egoistsvin.
Citera
2023-08-24, 10:57
Avslutad
Ungen blir 3 år om några få veckor och är inte ens i närheten av Blöj och napp fri. När man är 3 år ska man åtminstone vara blöjfri på dagen men dom behöver köra blöja och napp dygnets alla timmar på sin tre åring för att dom inte tränar henne med riktigt föräldraskap. Chrille vet inte hur man är en förälder. På bio vloggen såg man hur Gustav var sönder sprängd av substanser han var helt väck.. sjysst knark och sup Gäng chrippa hänger med på SIN barn vecka.. sen undrar jag var lilla Chloe sover?!, Linnea har en liten 90 säng i sin lgh. Ingen soffa. Vart sover lillen?
Citera
2023-08-24, 12:32
Medlem
Fyfan vad tragisk gubben har blivit på instagram.. det är ett desperat försök på att visa vilken bra farsa han är på story samtidigt som han försöker ljuga om framgång och glitter.

Enligt en källa så är rolex datejust(som var äkta) såld och utbytt mot en halvtaskig kopia. En kille länkade massa bilder på ett forum där man ser klart och tydligt att den nya rootbeer han bär är falsk. Tydligast var att GMT visaren gick under timvisaren, vilket på den riktiga är tvärtom. Ganska lätt att spotta… bilderna finns om någon vill ha dom skickade.

Känns som luftslottet börjar sjunka…

https://postimg.cc/fSDSpzW1 Laddade upp bilden
Senast redigerad av Mangostan25 2023-08-24 kl. 12:36.
Citera
2023-08-24, 12:32
Medlem
Senaste klippet är så sjukt pinsamt. Fy fan lägg ner Youtube punkt NU
Går inte chloe på förskolan? Varför har ungen napp i 24/7?
Senast redigerad av EndlessLove 2023-08-24 kl. 12:38.
Citera
2023-08-24, 12:50
Medlem
Luftiss avatar
Linnea läser definitivt tråden i alla fall. Hon har slutat fnittra okontrollerat och istället börjat himla med ögonen som en tonåring. Men visst, förälskelsen lägger sig. I det här fallet uppenbarligen väldigt snabbt.
Citera
2023-08-24, 13:00
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Linnea läser definitivt tråden i alla fall. Hon har slutat fnittra okontrollerat och istället börjat himla med ögonen som en tonåring. Men visst, förälskelsen lägger sig. I det här fallet uppenbarligen väldigt snabbt.
Jag tror hon hänger i ett tag till. Hon blir dels presenterad i en värld hon ser som glamorös, det vill säga ”The social media elit”. Hon får hänga hos Jocke Lundell, hon får gå på röda mattan, hon får åka taxi med TikTok Krille och hon får bada i fint vitt puder. Och hon tänker fortfarande att detta förhållande ska ta henne från Anninge till City.

Dessutom kommer hon att vilja bevisa tråden ( the haters) fel. Så då vill hon inte göra slut, bara för att.
Citera
2023-08-24, 13:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Jag tror hon hänger i ett tag till. Hon blir dels presenterad i en värld hon ser som glamorös, det vill säga ”The social media elit”. Hon får hänga hos Jocke Lundell, hon får gå på röda mattan, hon får åka taxi med TikTok Krille och hon får bada i fint vitt puder. Och hon tänker fortfarande att detta förhållande ska ta henne från Anninge till City.

Dessutom kommer hon att vilja bevisa tråden ( the haters) fel. Så då vill hon inte göra slut, bara för att.

Från arninge till city 😭 hahahah
Citera
2023-08-24, 13:12
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Går inte chloe på förskolan? Varför har ungen napp i 24/7?
Nej det gör hon inte, de fick säga upp platsen för de inte utnyttjade den när de var på
Marbs.

Dessutom är båda hennes föräldrar arbetslösa, så frågan är om hon är berättigad en plats.

Jag tycker hon har tutten mera nu, och den lilla kaninen hon inte verkar släppa. Jag skulle tro att hon känner sig otrygg och regredierar i sin utveckling. Tutte och trösts, tydliga tecken.
Citera
2023-08-24, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum

Du har rätt men det är så sjukt deprimerande att det är ens livsmål. Att umgås med lågintelligenta influencers och deras entourage istället för att dejta någon intelligent och framgångsrik affärsman om man nu har som mål att ta sig till city och glamour. Vilken sorglig existens.
Citera
2023-08-24, 13:17
Avslutad
Jag tror inte jag är ensam om att hoppas att Linnea tar sig vidare innan det är för sent. Men som i våld i nära relation så verkar hon vara helt blind för att han inte är bra för henne. Näe hur kan vi veta? Jo för att vi följt honom i flera år och även om vi inte vet vem Linnea är så verkar hon vara en tjej som är värd något bättre
Citera
2023-08-24, 14:42
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag tror inte jag är ensam om att hoppas att Linnea tar sig vidare innan det är för sent. Men som i våld i nära relation så verkar hon vara helt blind för att han inte är bra för henne. Näe hur kan vi veta? Jo för att vi följt honom i flera år och även om vi inte vet vem Linnea är så verkar hon vara en tjej som är värd något bättre

Lite överdramatiserat? Hon har mer att vinna än han på deras förhållande initialt. När hon kramat ur det hon vill ha så kommer hon att gå vidare. Famedigger, helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in