2023-08-23, 17:41
Medlem
Nonitottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiederErmaFrost
I hjärnan.. och tjuva deras innersta.. i hopp om att hitta samvete ? :x
Sanningen är ju den bittra.. smaken av livet som skulle vara det goda.. när Stefan mördar, tjuvar och ställer saker på sin spets... sedan det konstiga stampa och forcera ögonen på Th.

Bland det konstigaste.. som han vuxit upp bland sexualbrottslingar och mördare.

Stefans liv som simmare.. och insmord med vaselin av hans mamma tror jag inte riktigt på..
Att han skulle fått erektion för att hans mamma gör så. Just därför mobbades han som "kakan" ?

Det där sista: Har han berättat det där själv? Om mamman och vaselinet?
Citera
2023-08-23, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nonitotta
Det där sista: Har han berättat det där själv? Om mamman och vaselinet?
Nej någon manhaftig Gustafsson tror jag det var.
Alla som var där såg det .. det var inte i duschen.. utan på sittplatserna/bänkarna på Gustavsvik. (Ombyggt)
Citera
2023-08-23, 17:55
Medlem
Nonitottas avatar
Citat:
Alla som var där såg det .. det var inte i duschen.. utan på sittplatserna/bänkarna på Gustavsvik. (Ombyggt)

Simpampen Gustavsson :-)?
Citera
2023-08-23, 18:17
Avslutad
Citat:
Ah, grannen/vännen/rådmannen vid Örebros tingsrätt som släppte ut HD? Cirkeln sluts, härligt...
Citera
2023-08-23, 18:59
Medlem
Citat:
Simpampen Gustavsson :-)?
"Jul 2023" och kan allt redan, behövde jag ens säga det där ?
Citera
2023-08-23, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ah, grannen/vännen/rådmannen vid Örebros tingsrätt som släppte ut HD? Cirkeln sluts, härligt...

HD släpptes ut av grannen
Citera
2023-08-23, 19:33
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Vad vet du om vad LW ville ha i sitt liv? Prylar? Alla imponeras inte av sånt. Det enda hon verkade vilja ha var SD och man kan ju undra varför.

Mycket prat om avundsjuka och annat gällande LW. Kände du henne eller hur kan du annars veta vad hon tänker och känner?

Det vet jag eftersom jag har läst massor av hennes konversationer med hennes vänner som finns med i FUP. Där skriver hon om allt det. Hennes egna ord. Men tråden kanske vet bättre?

+ att jag har gått igenom hennes facebook, Instagram och GC-logg där hon avslöjade väldigt mycket om sig själv.

Innan FUP fick jag mycket skit här. "Man kan inte bedöma någon utifrån deras sociala media." Men när FUP kom bekräftades allt jag tyckt mig se på hennes sociala media + att det var ännu värre än jag kunnat tro.
Citera
2023-08-24, 01:43
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Ngn skrev att hon även ville ha HD kajak och cykel vilket låter knäppt

Ja, visst låter det knäppt!
Citera
2023-08-24, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det var oerhörda summor som SD och HD hade till sitt förfogande.
Örebro skulle sättas på kartan och turismen skulle blomstra i hela landet.
Det var lön, semesterersättning, sjukersättning, cyklar, hyrbilar, konference, hotell, dekaler, kläder, restauranger, äventyrspark, utrustning, kanoter, groundspeak, flyg, sj, first card, det är sjuka summor, som jag inte kan redovisa närmre här.

"Det var oerhörda summor som SD och HD hade till sitt förfogande".

Var hittar du dessa "oerhörda summor" på deras konton?

Vem har de betalat ut "lön, semesterersättning, sjukersättning mm till?
Citera
2023-08-24, 12:35
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattentufsan
"Det var oerhörda summor som SD och HD hade till sitt förfogande".

Var hittar du dessa "oerhörda summor" på deras konton?

Vem har de betalat ut "lön, semesterersättning, sjukersättning mm till?

Problemet med FUP är att den sannolikt inte redovisade alla konton som SD förfogade över. Han hade en enskild firma registrerad och till den bör det ha funnits ett konto. Jag minns att jag funderade väldigt mycket på hur SD hade råd med alla prylar, resor och dubbla uppsättningar av olika utrustningar.

SD blev degraderad på sin tidigare tjänst på M ä t c e n t e r och den arbetsgivaren misstänkte att han kunde ligga bakom ett stort antal stölder av dyra mätinstrument på olika platser i landet. Instrument som var värdefulla för byggbranschen där SD anlitades som KA till olika entreprenadarbeten. Det finns en hel del som tyder på att SD körde "dubbelt" även när det gällde hans arbete.
Citera
2023-08-24, 12:52
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Problemet med FUP är att den sannolikt inte redovisade alla konton som SD förfogade över. Han hade en enskild firma registrerad och till den bör det ha funnits ett konto. Jag minns att jag funderade väldigt mycket på hur SD hade råd med alla prylar, resor och dubbla uppsättningar av olika utrustningar.

SD blev degraderad på sin tidigare tjänst på M ä t c e n t e r och den arbetsgivaren misstänkte att han kunde ligga bakom ett stort antal stölder av dyra mätinstrument på olika platser i landet. Instrument som var värdefulla för byggbranschen där SD anlitades som KA till olika entreprenadarbeten. Det finns en hel del som tyder på att SD körde "dubbelt" även när det gällde hans arbete.

Citat:
Jag minns att jag funderade väldigt mycket på hur SD hade råd med alla prylar, resor och dubbla uppsättningar av olika utrustningar.

Det var ju även HDs prylar, resor och dubbla uppsättningar av olika utrustningar. Varför ska det just ha varit SD som fixade pengarna till det?

HD behöver väl bara be pappa om hon vill ha något?
Citera
2023-08-24, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6

Hej (igen)!

Nu var det "prat" om att det var "miljoner" som skulle komma SD/HD tillgodo via eventet (lön, sjuklön mm) via geo-eventet.

Att SD var något av en skojare råder det väl ingen tvekan om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in