2023-08-23, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CreampieX
Hur vet du att han har flera domar på sig rörande narkotika?
Allmänt känt och offentliga handlingar.
Citera
2023-08-23, 10:50
Medlem
Undra om listan kan användas för de andra nätverken, potentiella kunder som de bara är att kontakta.

Eller

De som har handlar mycket kan ses som konkurrenter och swishlistan blir en hit-list istället.
Citera
2023-08-23, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrekturen
Sluta snacka skit... Känner båda två väldigt bra och det stämmer verkligen inte.
Niclas är stenhård när det gäller bruk av narkotika. NOLL tolerans.
Om du känner dem väldigt bra så kan du väl fråga varför Den*is har åtalats vid domstol i brottmål ?
Är det skattebrott eller något annat, du som har koll 👍
Citera
2023-08-23, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonaldRump
Ursäkta om jag inte hängt med på de senaste sidorna i tråden (Läst iaf runt 80% av den)

Hur ser det ut för hycklar-journalisten *ngström? Har det sagts något? Har hon fått sparken? Eller är det OK att köpa knark om man är journalist? Om så inte är fallet, så tänker I så fall kanske att jag skolar om mig till det.

"Ett av Sveriges finaste sportjournalistpris ska delas ut.

Och bland de nominerade finns Sundsvalls Tidnings * Engström.

– Det är stort bara att bli nominerad, säger hon."

Hon verkar duktig, om det är henne du menar. ST ska nog inte göra dig av med henne.
Citera
2023-08-23, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skellhell1337
Ändå roligt att just E*in Eng**und finns med på den listan. Att hon har en onlyfans sida visar direkt vilken personlighet hon har, Hon måste ju få cash för att få in knarket och då passar kåta tonåringar in för att få pengar

Vad heter hon på onlyfans?
Citera
2023-08-23, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Markberedning
Jag belyser din skeva syn på att det är ok att vara nyfiken när du tycker att det är rättfärdigat men absolut inte ok att vara nyfiken om du inte tycker det.

En drogbrukare är inte bättre än en pedofil.

Du ska inte prata om moralkompass om du tycker att det är ok att folk köper droger och göder kriminella nätverk med all den negativa påverkan på samhället som det ger.

Du har ingen aning om mitt syfte med att vilja veta namnet på en man som har utsatt flera minderåriga barn för sexuella övergrepp.

Men då vet vi vad du anser. Vad tycker du om bögar då?
Citera
2023-08-23, 12:05
Medlem
TonaldRumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-02-31
"Ett av Sveriges finaste sportjournalistpris ska delas ut.

Och bland de nominerade finns Sundsvalls Tidnings * Engström.

– Det är stort bara att bli nominerad, säger hon."

Hon verkar duktig, om det är henne du menar. ST ska nog inte göra dig av med henne.

Men vilket jävla hyckleri!!
Så de kollar genom fingrarna och (Eventuellt) prisar henne till och med?

Är det bara "Vanligt folk" på listan som blir tagna? Är ju grav korruption.
Trodde att Sveriges lagar gällde alla på lika villkor. Men tydligen inte då om du är journalist eller hockey-spelare.

Jag är nog i fel bransch. Tänker om jag skolar om mig, så kanske jag också kan köpa kokain, bli ertappad, men komma undan??

Är det ett pris hon förtjänar, så är det ju en stor fet jävla hycklar-medalj som hon kan ha runt halsen.
Citera
2023-08-23, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonaldRump
Men vilket jävla hyckleri!!
Så de kollar genom fingrarna och (Eventuellt) prisar henne till och med?

Är det bara "Vanligt folk" på listan som blir tagna? Är ju grav korruption.
Trodde att Sveriges lagar gällde alla på lika villkor. Men tydligen inte då om du är journalist eller hockey-spelare.

Jag är nog i fel bransch. Tänker om jag skolar om mig, så kanske jag också kan köpa kokain, bli ertappad, men komma undan??

Är det ett pris hon förtjänar, så är det ju en stor fet jävla hycklar-medalj som hon kan ha runt halsen.

Aha, men man kan ju vara kolatorsk och duktig på sitt jobb samtidigt, iaf ett tag. Sen att ST brukar ha en rätt så moraliserande ton gör att det sticker lite i ögonen kan jag förstå.

På Stockholmstidningarna är det väldigt vanligt med festknarkande under nån period hursomhelst.
Citera
2023-08-23, 15:11
Medlem
reffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markberedning
Jag belyser din skeva syn på att det är ok att vara nyfiken när du tycker att det är rättfärdigat men absolut inte ok att vara nyfiken om du inte tycker det.

En drogbrukare är inte bättre än en pedofil.

Du ska inte prata om moralkompass om du tycker att det är ok att folk köper droger och göder kriminella nätverk med all den negativa påverkan på samhället som det ger.

Det är ju därför vi skall legalisera det hela. Är du för korkad för att förstå det?

Att sticka kuken i ett barn är fan inte samma sak som att röka en gås eller dra en lina snö. Är du helt slut eller? Stick härifrån!
Citera
2023-08-23, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reffi
Det är ju därför vi skall legalisera det hela. Är du för korkad för att förstå det?

Att sticka kuken i ett barn är fan inte samma sak som att röka en gås eller dra en lina snö. Är du helt slut eller? Stick härifrån!

Hahaha att man ens försöker göra den liknelsen, alltså. Norrland är fortfarande helt hysteriskt, fast det bara är några timmar norr om huvudstaden.
Citera
2023-08-23, 20:50
Medlem
Feli*ia Sjöbom, köpare x flera, swish. Manman kommenterar andra swishköpare idag i ST, att de är idioter ungefär.

Kanske ska kolla upp din dotter istället.
Citera
2023-08-23, 21:06
Medlem
Är rättegången pågående denna vecka?

Citat:
Ursprungligen postat av Floppcorn
Stor polisinsats i Sundsvall – flera personer gripna
26 januari 2023 21:36

Under torsdagskvällen har det skett en stor polisinsats i Sundsvall.

Flera personer har gripits på olika adresser i Sundsvall.

Någon som vet något mer, har det att göra med tidigare händelser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in