Citat:
Ursprungligen postat av
Android87
Om dom inte har något mer att komma med så är det bara bortkastad tid. Såna här häxjakter är dessutom bara patetiska försök till markeringar från polisen som helt har tappat sin respekt i det här landet.
Ska vara ärlig så trodde jag dom skulle skrämma folk med "tänka sig för " och det var PR-kupp för att få folk att ta avstånd och folk som inte håller på skulle visa sitt missnöje, synnerligen från familjen, vänner och arbetsgivare.
Som du säkerligen vet lär det finns samtal och sms-trafik mellan köpare och säljare med diverse antydningar på narkotikaförsäljning.
När trafiken har tömts från säljarens mobile av polisens IT-avdelning då den inte var krypterad med starkt lösenord då man uppenbarligen har tillgång till information från mobilen till huvudmålet.
Så när man man börjar förundersökningarna mot köparna kommer man ju både ha förhör och data till ett eventuellt åtal. Man gjorde ju likadant med sexköpshärvan i stan och där åkte många dit.
Citat:
Ursprungligen postat av
7766
Ola Conny, är det du ? Hur fan mår Mogge
Ja, det är jag och Mogge hälsar och undrar vart du står på listan?
Citat:
Ursprungligen postat av
TonaldRump
Ursäkta om jag inte hängt med på de senaste sidorna i tråden (Läst iaf runt 80% av den)
Hur ser det ut för hycklar-journalisten *ngström? Har det sagts något? Har hon fått sparken? Eller är det OK att köpa knark om man är journalist? Om så inte är fallet, så tänker I så fall kanske att jag skolar om mig till det.
För tidigt och säga, får se vad som händer.