2023-07-30, 14:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Japp, han fick väl endast böter på 15 500 kr för detta olagliga "snedsteg"

Var det inte på kvällen PR köpte en avsugning?

Undrar vad Liberalernas minister kostar?

Hade jag sett henne på annons hade jag misstänkt traffickingoffer direkt och ringt snuten.

1500 för trettio minuter rejtar hon inte.

Så de får ta fram annonsen nu så får flashan bedöma om det var en äkta lakansartist eller inte.

Märkligt när det tar tre år för detta att redas ut.
Citera
2023-07-30, 15:39
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Vad baserar du dina tankar på om ingrepp som hon skulle ha utfört. De bilder som cirkulerade på Flashback var ju inte den flickan som Paolo köpte..

Tack men jag hittade bilderna på helt andra ställen på nätet. Hon har helt klart genomgått diverse skönhetsingrepp för bli snyggare. PR hade nog knappast betalat ett korvöre om han inte fick någon typ av valuta för pengarna?

Det var dessutom ingen "flicka" PR köpte utan en ung kvinna. Alla dom där tjejerna har hallickar för beskydd osv eftersom det är en farlig bransch. PR har också erkänt och sonat sitt brott, man kan fråga sig hur länge folk ska älta den där händelsem?
Citera
2023-07-30, 15:42
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
På vilket sätt ville PR förnedra rumänskan? Hennes alla ingrepp och operationer kostar mycket pengar att genomföra, hon var dessutom i Sverige för att sälja sex. PR köpte en tjänst av henne som är förbjuden att köpa. Hade PR köpt tjänsten ett antal år tidigare så hade han ej begått något brott.

Jag diskuterade dessutom det här med min hustru, hon tyckte att PR fått oförsvarligt mycket skit för ett så pass litet snedsteg. PR hari princip fått mångdubbla straff trots att det borde ha räckt med att han fick saftiga böter.

Hade PR köpt heroin i Sverige för några år sedan hade han inte heller begått något brott. Vad har ditt inlägg med saken att göra?
Citera
2023-07-30, 16:13
Avslutad
Citat:
Tack men jag hittade bilderna på helt andra ställen på nätet. Hon har helt klart genomgått diverse skönhetsingrepp för bli snyggare. PR hade nog knappast betalat ett korvöre om han inte fick någon typ av valuta för pengarna?

Det var dessutom ingen "flicka" PR köpte utan en ung kvinna. Alla dom där tjejerna har hallickar för beskydd osv eftersom det är en farlig bransch. PR har också erkänt och sonat sitt brott, man kan fråga sig hur länge folk ska älta den där händelsem?

Det är nog hallickar som har plastikkirurger som tar oskyldiga flickor och tvångsförstorar tuttarna och läpparna på. Sen sminkas de som moviestars och plåtas helt mot deras vilja varpå de sen placeras i centrala Stockholm där ingen kan höra dig skrika. Men har ju sett Hostelfilmerna och så.

Det får ju vara något j-vl slut på mytologin alltså. Det åsido, ska man ha ett bra BJ/sex rekommenderar jag fortfarande att inte pruta.

Jag har hört av någon tjej i branschen att de kunderna är skräp nämligen.
Citera
2023-07-30, 17:45
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gotterfunken
Det är nog hallickar som har plastikkirurger som tar oskyldiga flickor och tvångsförstorar tuttarna och läpparna på. Sen sminkas de som moviestars och plåtas helt mot deras vilja varpå de sen placeras i centrala Stockholm där ingen kan höra dig skrika. Men har ju sett Hostelfilmerna och så.

Det får ju vara något j-vl slut på mytologin alltså. Det åsido, ska man ha ett bra BJ/sex rekommenderar jag fortfarande att inte pruta.

Jag har hört av någon tjej i branschen att de kunderna är skräp nämligen.
Ja, men jävligt bra att ha, för att kunna leva lyxliv, både du och dom pratar skit
Ingen sågar av den gren de sitter på
Citera
2023-07-31, 00:11
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Hade PR köpt heroin i Sverige för några år sedan hade han inte heller begått något brott.

Fast nu har inte PR köpt något annat än sex av en hitrest rumänsk kvinna. PR har dessutom betalat böter för brott mot sexköpslagen och borde fått tillbaka sitt jobb på TV4.

Kan de sponsra kändisar som bevisligen använder narkotika så borde de också kunna ge PR nytt utrymme i kanalen eftersom han har erkänt och sonat sitt brott. Det måste finnas en gräns för hur mycket en person som PR ska kunna straffas.
Citera
2023-08-12, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElvisPelvis65
Flera människor går i spinn här, vilket i sig är intressant att studera. Paolo bedöms som ointelligent och djävulen själv, en människa som ska hatas. Själv förstår jag inte hans konstiga beteende 2020, eller varför han kände sig tvingad att slåss på 80-talet. Men jag tror också att hatet mot honom har sitt ursprung i någonting helt annat. Jag tror för övrigt inte heller att Paolo är särskilt ointelligent jämfört med gängse medlem här på FB och jag beställer även hans produkter regelbundet. Inte för att jag tycker att vi alla ska gå till prostituerade, utan för att det är produkter av väldigt hög kvalitet. Till helgen ska jag njuta av tryffelolja. Bara en sån sak.
I Italien/Frankrike/osv hittar du tryffelolja t.o.m. på Lidl, inget speciellt exklusivt i de länderna

Någon måste tala om för Paolo och alla andra betongpannade gymråttor som har fokuserat hela sitt liv på att slå folk och som aldrig läst en bok att man inte blir en vis filosof bara för att man har en egen Facebooksida, och att gå omkring och se sig själv som folkets klarsynta mentor ligger farligt nära narcissism
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2023-08-12 kl. 11:02.
Citera
2023-08-21, 07:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Kan bekräfta att Paolo för tillfället inte mår så bra. Inte för själva knullandet utan för att allt har förstorats upp. Allvarligt, vem bryr sig om en lyxhora egentligen? Det var en Win-win situation. Horan nöjd & the King var nöjd. Det vet väl alla. Men Paolo will be back, that´s for sure. Låt inte moderna feministsubbor köra över samhället, slå ett slag för Paolo!

Paolo sa nyligen till en gemensam god vän till oss båda att revanschen kommer. Just wait and see, baby!

Frivillig Lyxhora 10-20k ligg ?

Paolo tog den billigaste, som tvingades till prostition, den kunde inte ens svenska.
Han betalade några få hundralappar. Riktigt vidrigt

Ingen revanch har kommit, du myttar i många trådar
Citera
2023-08-23, 15:12
Medlem
Jahapp, då har Paolo tokhatats i ytterligare tre år efter en pinsam fadäs på Östermalm 2020. Kan folk släppa detta nu? Vill gärna passa på att nämna att hans oljor och tomater är de bästa på marknaden. För den som vill testa men känner sig osäker på grund av inbyggt hat: Jag lovar att ägare av större företag med liknande produkter gjort värre saker än Paolo. Punkt.
Citera
2023-08-23, 16:02
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Jahapp, då har Paolo tokhatats i ytterligare tre år efter en pinsam fadäs på Östermalm 2020. Kan folk släppa detta nu? Vill gärna passa på att nämna att hans oljor och tomater är de bästa på marknaden. För den som vill testa men känner sig osäker på grund av inbyggt hat: Jag lovar att ägare av större företag med liknande produkter gjort värre saker än Paolo. Punkt.

Kan bara hålla med dig.
Är det inte lite 2021 att hata Paolo.
Följer han på Insta och tycker han kämpar på bra.
Han lever livet liksom.
Citera
2023-08-23, 16:36
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Fadäsen var knappast natten på Östermalm utan morgonen i TV4 där han satt och skämde ut sig och inte stod för vem han påstått sig vara i alla år.

Ingen vill köpa tomater eller oljor från en fegis oavsett hur goda de är.
Citera
2023-08-23, 17:57
Medlem
Han verkar ha en ny brud enligt instagram, som lägger upp när hon är där o käkar middagar osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in